|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
VAG's reparasjonshåndok T1 og T2
|
mijnheerpaddestoel
|
5
|
2003
|
desember 19, 2011, 09:39:26 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Foringer for og bakstilling: hva er beste?
|
VWdriver
|
4
|
2003
|
februar 28, 2014, 16:00:30 pm
av Hot Owl
|
|
|
Bygge om til 2-krets bremsesystem
|
The Car Cave
|
6
|
2002
|
juni 13, 2012, 11:47:32 am
av Erlend / bug66
|
|
|
1303 - Flytte sikringsboks
|
Jan-Henrik
|
0
|
2002
|
april 12, 2021, 11:03:46 am
av Jan-Henrik
|
|
|
Nedfellbar bakseterygg...
|
-ESPEN-
|
3
|
2001
|
juni 24, 2008, 08:49:55 am
av Loffen
|
|
|
SODABLASTING
|
vwfreaks
|
4
|
2000
|
oktober 12, 2015, 13:36:31 pm
av BeetleBug
|
|
|
Rattstamme
|
MCCCIIIS
|
1
|
2000
|
desember 12, 2018, 14:09:20 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Godkjenning av ombygd boble
|
stistus vw t1 69mod
|
1
|
1999
|
juli 20, 2015, 08:28:21 am
av Formula Vee
|
|
|
Riktig dysing av IDF !?
|
Ziggy66bug
|
5
|
1998
|
august 22, 2014, 21:01:07 pm
av Dewil
|
|
|
Slanger, rør og koblinger for full-flow
|
BERGER
|
5
|
1997
|
desember 30, 2008, 22:31:05 pm
av BERGER
|
|
|
senke
|
bug62
|
5
|
1997
|
oktober 13, 2009, 19:16:45 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
VW Topplokk
|
Lasse.E
|
4
|
1997
|
desember 12, 2009, 02:51:34 am
av Tistlo
|
|
|
Dekk
|
98super
|
7
|
1997
|
april 24, 2010, 09:40:51 am
av 98super
|
|
|
Dellorto dyser
|
ole gunnar
|
5
|
1997
|
august 17, 2015, 08:04:28 am
av vw racing
|
|
|
Jeg har nettopp kjøpt min første boblebil! 1969 VW 1300
|
J.Aaron1969
|
3
|
1997
|
februar 15, 2017, 16:11:37 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Bremserør 66/67
|
ted67
|
2
|
1997
|
oktober 22, 2017, 21:09:28 pm
av ted67
|
|
|
Skifte kanaler.
|
Endre S
|
5
|
1995
|
februar 22, 2009, 22:16:44 pm
av Hot Owl
|
|
|
Skal montere senkespindler i helga. Tips ?
|
olechund
|
5
|
1994
|
september 26, 2012, 08:59:13 am
av mags
|
|
|
Er dette mulig å få tak i?
|
-ESPEN-
|
1
|
1993
|
juni 09, 2008, 13:14:33 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Mulig å justere camber foran?
|
Corky Racing
|
4
|
1992
|
mai 20, 2009, 13:14:42 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Trimforgasser
|
ecmar
|
3
|
1991
|
juni 30, 2008, 23:48:26 pm
av Race-buggy
|
|
|
litt mere fres i type 4
|
Martin
|
4
|
1990
|
juni 16, 2008, 23:38:46 pm
av ole boban
|
|
|
bay 2l...hvordan se om det er 2l
|
roskilde02
|
7
|
1990
|
september 01, 2009, 13:46:10 pm
av roskilde02
|
|
|
Type 4 DTM Basic Kit-11002
|
66vw
|
3
|
1990
|
oktober 19, 2009, 08:03:33 am
av tmatre
|
|
|
hjelp til identifisering av MOTOR :)
|
Erlend / bug66
|
6
|
1990
|
november 08, 2009, 21:29:33 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Lakkere felger ute nå?
|
Hulken
|
7
|
1990
|
april 04, 2010, 08:40:00 am
av Silver (Kristoffer Lindh)
|
|
|
6v eller 12v starter?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
6
|
1990
|
mai 16, 2011, 07:33:58 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Hvor mye fortenning på 2,0 T4 motor (1976 Buss)
|
Squareback
|
5
|
1990
|
mai 09, 2013, 07:07:58 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Trommel brems
|
€-_Albert_-€
|
5
|
1989
|
juli 11, 2011, 21:48:27 pm
av Tistlo
|
|
|
Langslagsveiv
|
Splitboy
|
4
|
1988
|
november 02, 2011, 14:57:12 pm
av The Car Cave
|