|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Låse/bremser hjul forran
|
Eirik82
|
6
|
1948
|
januar 19, 2009, 20:59:54 pm
av JS
|
|
|
Hva skal jeg ha til min 1680-motor?
|
ecmar
|
5
|
1948
|
mai 25, 2010, 13:24:13 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Hvilken clutch bør jeg velge?
|
Doka64
|
7
|
1948
|
august 14, 2012, 18:47:08 pm
av Jærva
|
|
|
5,5" eller 6" felgbane i stål
|
vwfreaks
|
2
|
1948
|
februar 27, 2017, 12:50:03 pm
av tds
|
|
|
Feste frontlys
|
Auen
|
5
|
1949
|
august 02, 2011, 13:58:57 pm
av Auen
|
|
|
Åpne bakluke fra innsiden? (Late bay)
|
Bugster
|
2
|
1949
|
juli 08, 2014, 09:46:34 am
av Bugster
|
|
|
Støtfangerløsninger til type3
|
H-MEK
|
7
|
1952
|
februar 25, 2009, 00:10:39 am
av H-MEK
|
|
|
Valg av turteller (og andre instrumenter)
|
FooZ
|
2
|
1956
|
februar 11, 2014, 22:20:14 pm
av FooZ
|
|
|
Koble sigarett-tenner
|
FrodR
|
2
|
1957
|
mai 23, 2008, 09:41:49 am
av FrodR
|
|
|
Ombygging til cab
|
comictoon
|
3
|
1957
|
september 02, 2008, 18:29:00 pm
av SveinT
|
|
|
14" felger på skivebremser
|
KnastenradUndKnotenblech
|
6
|
1957
|
april 03, 2009, 23:45:46 pm
av Hulken
|
|
|
Moment på svinghjulsbolt ?
|
vw
|
2
|
1957
|
august 05, 2014, 10:57:21 am
av vw
|
|
|
kvalitet på sylindersett?? QSC
|
Tor_Fredrik
|
2
|
1957
|
juli 19, 2016, 12:20:15 pm
av VWdriver
|
|
|
Justering og montering av 1,25:1 vippearmer
|
ecmar
|
5
|
1958
|
januar 31, 2009, 20:45:55 pm
av ecmar
|
|
|
Utvendig diameter på 1776/90,5 sylindre mahle/AA
|
Wolfman Jack
|
2
|
1958
|
oktober 06, 2016, 12:49:12 pm
av Wolfman Jack
|
|
|
Slanger og fittings til full flow
|
Arild t1
|
5
|
1959
|
mars 23, 2011, 21:41:13 pm
av Arild t1
|
|
|
Løftere Type4
|
TrettenNullTo
|
2
|
1959
|
desember 01, 2018, 13:22:21 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Ambulerende mekaniker?
|
Boble74
|
2
|
1960
|
juni 22, 2016, 20:45:46 pm
av H-MEK
|
|
|
1600 forgasser på 1300 motor
|
ThomasB
|
3
|
1961
|
april 17, 2009, 11:03:07 am
av ThomasB
|
|
|
Kjøling av stempel
|
Hulken
|
7
|
1961
|
juni 06, 2010, 21:42:55 pm
av Savanna67
|
|
|
Handlet meg ny motor, og trenger litt hjelp med dellorto 40 mm drla
|
Håkon88
|
7
|
1961
|
august 09, 2010, 13:19:25 pm
av HansO
|
|
|
slakk i rattstamme?
|
rockshelter
|
4
|
1961
|
juni 17, 2014, 15:06:22 pm
av Wheeler
|
|
|
Senking av -74 1303
|
Riisern
|
7
|
1963
|
august 24, 2011, 16:55:51 pm
av Riisern
|
|
|
Er det ramme på T2?
|
cmi
|
5
|
1964
|
august 27, 2010, 10:39:49 am
av cmi
|
|
|
"taiwan" kråm.....
|
Martin
|
5
|
1965
|
november 04, 2012, 21:13:28 pm
av VW 181
|
|
|
Ratt til Bay
|
RuneA
|
3
|
1966
|
april 06, 2008, 23:18:21 pm
av Syncronaut
|
|
|
Info om Autolinena topper.
|
Notch67
|
7
|
1966
|
januar 15, 2011, 00:49:44 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Knirkelyder i oppheng bak. Skyldes det feil sammensatt girkasse eller 17" hjul?
|
Eikstad
|
5
|
1966
|
august 11, 2013, 19:17:20 pm
av Dewil
|
|
|
Eksos
|
Bj?rn
|
6
|
1967
|
april 11, 2011, 15:12:01 pm
av Bj?rn
|
|
|
Tüf godkjente bremser til type1 -64
|
VW 612 RS
|
6
|
1967
|
november 17, 2012, 00:10:30 am
av Eikstad
|