|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Ford forgasser?
|
Riisern
|
7
|
1981
|
august 07, 2012, 22:22:05 pm
av SveinT
|
|
|
Hvor er den beste plasseringen av oljekjøler
|
Nova
|
6
|
1981
|
august 19, 2012, 22:06:42 pm
av Squareback
|
|
|
"Full flow" eller? Blir dette riktig????
|
Formula Vee
|
3
|
1982
|
juli 11, 2010, 11:08:26 am
av Formula Vee
|
|
|
Bygge egen sikringsboks til bobla
|
FooZ
|
2
|
1983
|
mars 28, 2016, 20:22:43 pm
av FooZ
|
|
|
Hydraulisk håndbrekk og wire.
|
vwfreak
|
4
|
1984
|
oktober 10, 2013, 14:54:08 pm
av vwfreak
|
|
|
Oljetrykksbryter
|
Ragge
|
4
|
1985
|
oktober 31, 2008, 11:52:18 am
av Ragge
|
|
|
Spec. på "Mexico-topper"
|
-57Sleeper
|
4
|
1985
|
oktober 03, 2008, 09:06:00 am
av -57Sleeper
|
|
|
Langslagsveiv
|
Splitboy
|
4
|
1988
|
november 02, 2011, 14:57:12 pm
av The Car Cave
|
|
|
Trommel brems
|
€-_Albert_-€
|
5
|
1989
|
juli 11, 2011, 21:48:27 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvor mye fortenning på 2,0 T4 motor (1976 Buss)
|
Squareback
|
5
|
1990
|
mai 09, 2013, 07:07:58 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
6v eller 12v starter?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
6
|
1990
|
mai 16, 2011, 07:33:58 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Lakkere felger ute nå?
|
Hulken
|
7
|
1990
|
april 04, 2010, 08:40:00 am
av Silver (Kristoffer Lindh)
|
|
|
hjelp til identifisering av MOTOR :)
|
Erlend / bug66
|
6
|
1990
|
november 08, 2009, 21:29:33 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Type 4 DTM Basic Kit-11002
|
66vw
|
3
|
1990
|
oktober 19, 2009, 08:03:33 am
av tmatre
|
|
|
bay 2l...hvordan se om det er 2l
|
roskilde02
|
7
|
1990
|
september 01, 2009, 13:46:10 pm
av roskilde02
|
|
|
litt mere fres i type 4
|
Martin
|
4
|
1990
|
juni 16, 2008, 23:38:46 pm
av ole boban
|
|
|
Trimforgasser
|
ecmar
|
3
|
1991
|
juni 30, 2008, 23:48:26 pm
av Race-buggy
|
|
|
Mulig å justere camber foran?
|
Corky Racing
|
4
|
1992
|
mai 20, 2009, 13:14:42 pm
av Jøran Larssen
|
|
|
Er dette mulig å få tak i?
|
-ESPEN-
|
1
|
1993
|
juni 09, 2008, 13:14:33 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Skal montere senkespindler i helga. Tips ?
|
olechund
|
5
|
1994
|
september 26, 2012, 08:59:13 am
av mags
|
|
|
Skifte kanaler.
|
Endre S
|
5
|
1995
|
februar 22, 2009, 22:16:44 pm
av Hot Owl
|
|
|
Ventiler i type 1 topper
|
ole gunnar
|
3
|
1996
|
februar 01, 2016, 06:29:42 am
av ole gunnar
|
|
|
Bremserør 66/67
|
ted67
|
2
|
1997
|
oktober 22, 2017, 21:09:28 pm
av ted67
|
|
|
Jeg har nettopp kjøpt min første boblebil! 1969 VW 1300
|
J.Aaron1969
|
3
|
1997
|
februar 15, 2017, 16:11:37 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Dellorto dyser
|
ole gunnar
|
5
|
1997
|
august 17, 2015, 08:04:28 am
av vw racing
|
|
|
Dekk
|
98super
|
7
|
1997
|
april 24, 2010, 09:40:51 am
av 98super
|
|
|
VW Topplokk
|
Lasse.E
|
4
|
1997
|
desember 12, 2009, 02:51:34 am
av Tistlo
|
|
|
senke
|
bug62
|
5
|
1997
|
oktober 13, 2009, 19:16:45 pm
av Mr. Empiboy
|
|
|
Slanger, rør og koblinger for full-flow
|
BERGER
|
5
|
1997
|
desember 30, 2008, 22:31:05 pm
av BERGER
|
|
|
Riktig dysing av IDF !?
|
Ziggy66bug
|
5
|
1998
|
august 22, 2014, 21:01:07 pm
av Dewil
|