|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Godkjenning av ombygd boble
|
stistus vw t1 69mod
|
1
|
1999
|
juli 20, 2015, 08:28:21 am
av Formula Vee
|
|
|
Rattstamme
|
MCCCIIIS
|
1
|
2000
|
desember 12, 2018, 14:09:20 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
SODABLASTING
|
vwfreaks
|
4
|
2000
|
oktober 12, 2015, 13:36:31 pm
av BeetleBug
|
|
|
Nedfellbar bakseterygg...
|
-ESPEN-
|
3
|
2001
|
juni 24, 2008, 08:49:55 am
av Loffen
|
|
|
1303 - Flytte sikringsboks
|
Jan-Henrik
|
0
|
2002
|
april 12, 2021, 11:03:46 am
av Jan-Henrik
|
|
|
Bygge om til 2-krets bremsesystem
|
The Car Cave
|
6
|
2002
|
juni 13, 2012, 11:47:32 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Foringer for og bakstilling: hva er beste?
|
VWdriver
|
4
|
2003
|
februar 28, 2014, 16:00:30 pm
av Hot Owl
|
|
|
Motorskifte
|
1300Jone
|
4
|
2003
|
juni 27, 2013, 09:58:51 am
av 1300Jone
|
|
|
VAG's reparasjonshåndok T1 og T2
|
mijnheerpaddestoel
|
5
|
2003
|
desember 19, 2011, 09:39:26 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Forslag til hvordan man kan feste Langbrettet bak på bobla.
|
Varj
|
5
|
2003
|
september 15, 2008, 21:38:57 pm
av Raymond
|
|
|
En litt seigere diff,,
|
LowBug
|
5
|
2004
|
mars 12, 2015, 09:39:01 am
av LowBug
|
|
|
Bolter/skruer
|
Frode
|
5
|
2004
|
mars 29, 2012, 15:50:30 pm
av Frode
|
|
|
behandling av nye bremsetromler...
|
volkswagen1302
|
5
|
2004
|
november 27, 2010, 20:45:04 pm
av volkswagen1302
|
|
|
hvor mye porting er nødvendig/anbefalt på eksos siden på org. topper?
|
alask
|
5
|
2004
|
februar 12, 2010, 16:56:42 pm
av Lasse `65
|
|
|
Pop Out montering på min 58 T1. Div spørsmål!!
|
Eikstad
|
7
|
2005
|
mai 23, 2013, 20:55:06 pm
av JS
|
|
|
hvordan ta av viftehuset på type 1 motor
|
patrick
|
2
|
2005
|
mars 16, 2008, 13:10:11 pm
av patrick
|
|
|
Dempere til Type 3.
|
Ziggy66bug
|
4
|
2007
|
september 12, 2016, 22:35:46 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Laserskjæring i Oslo/Østlandet?
|
Löf
|
2
|
2007
|
januar 21, 2010, 21:59:33 pm
av Martin
|
|
|
Westfalia innredning 86 mod, passer denne i en 71 model transporter?
|
moasko
|
1
|
2007
|
juli 16, 2008, 21:42:31 pm
av RuneA
|
|
|
Trenger å ta mål av t2b westfalia
|
mattias
|
4
|
2008
|
mai 14, 2014, 23:38:02 pm
av mattias
|
|
|
Bruke militær brannpumpemotor i bil
|
VeteranBobla
|
5
|
2010
|
januar 04, 2012, 21:08:05 pm
av Kjetil
|
|
|
Kobling av 5 pins rele'?
|
FullGass
|
2
|
2010
|
august 13, 2011, 09:31:26 am
av FullGass
|
|
|
Lettere ombygging av bobla
|
jete
|
7
|
2010
|
oktober 07, 2010, 00:10:24 am
av H-MEK
|
|
|
Behandling av bart stål?
|
Anders-Co
|
2
|
2011
|
november 15, 2016, 23:24:26 pm
av Anders-Co
|
|
|
Moderne løsning på omformer fra 6-12volt?
|
Eikstad
|
4
|
2011
|
september 13, 2014, 08:24:24 am
av Kjell Roar
|
|
|
torsjons fjærene foran...
|
wonderboy
|
3
|
2012
|
mai 26, 2008, 21:08:15 pm
av wonderboy
|
|
|
T0 motor,type 3
|
Stig74
|
5
|
2013
|
desember 08, 2014, 13:14:53 pm
av Ivar
|
|
|
Type 4 i 1303s
|
StarBugs Geir
|
3
|
2013
|
september 22, 2008, 23:49:19 pm
av Torgeir
|
|
|
hvilket skivebremskit bak på 1303?
|
Ben1303
|
7
|
2016
|
april 24, 2011, 16:23:06 pm
av Karmann
|
|
|
Beskyttelse under sete
|
JanHa
|
3
|
2017
|
mai 17, 2014, 08:33:55 am
av BeetleBug
|