|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Restaurere understellet VW 1302 1971
|
king.oslo
|
2
|
1140
|
juni 25, 2010, 15:10:34 pm
av king.oslo
|
|
|
Praktiske problemer med å leve med en E85 luftkjølt vw?
« 1 2 »
|
king.oslo
|
33
|
11599
|
februar 28, 2011, 11:31:43 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Urethan, for harde for bruksbilen?
|
king.oslo
|
3
|
1355
|
mars 24, 2011, 18:55:18 pm
av Eskild
|
|
|
1302: Skal dreneringen til friskluftinntaket sitte i et hull i nederkant?
|
king.oslo
|
1
|
1072
|
juni 27, 2011, 00:00:30 am
av Rikard
|
|
|
Største anbefalte ventiler på 1641 cc motor
|
king.oslo
|
3
|
1614
|
september 19, 2010, 11:12:13 am
av tmbryhn
|
|
|
Bruksbil: hvor mye er RASJONELT, ikke grensen, for hva jeg kan bredde
|
king.oslo
|
1
|
1240
|
april 10, 2011, 14:02:45 pm
av fatzy
|
|
|
Dellorto 36 med 28 mm halsring. I minste laget for min 1641?
|
king.oslo
|
9
|
2525
|
september 09, 2010, 18:29:50 pm
av Reiel
|
|
|
Restaurere bolter og gjengestenger
|
king.oslo
|
2
|
1445
|
august 11, 2010, 01:37:20 am
av king.oslo
|
|
|
Opp-ned slakk i stubb-aksel i bakstilling, skifte lagre hjalp ikke noe. Idéer?
|
king.oslo
|
10
|
4945
|
oktober 05, 2015, 13:39:41 pm
av vwsteinar
|
|
|
Fordeler, hvordan overhale?
|
king.oslo
|
5
|
2573
|
september 28, 2010, 23:14:10 pm
av mags
|
|
|
Restaurere råder
|
king.oslo
|
1
|
1090
|
september 08, 2010, 00:35:18 am
av JS
|
|
|
Dette kittet fra ebay versus Unneberg sitt
|
king.oslo
|
17
|
4035
|
august 11, 2010, 15:21:16 pm
av Hans
|
|
|
Forskjeller på hanskeromlokk til polstrede og upolstrede dashbord?
|
king.oslo
|
11
|
2680
|
desember 21, 2010, 20:09:48 pm
av king.oslo
|
|
|
Bygge om til injection?
|
king.oslo
|
14
|
3685
|
juli 30, 2010, 19:29:01 pm
av VW 1303 S
|
|
|
T1: Erfaringer med å ta av og sette tilbake taktrekk?
|
king.oslo
|
1
|
1129
|
desember 05, 2010, 10:52:49 am
av alask
|
|
|
Hvordan går jeg frem for å få torsjonfjæring bak til normal høyde?
|
king.oslo
|
2
|
1292
|
april 09, 2011, 09:07:12 am
av SveinT
|
|
|
Porsche seter i 1302. Hvilke er det som har korrekte dimensjoner?
|
king.oslo
|
2
|
1657
|
mars 20, 2017, 14:23:44 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Hva skal jeg gjøre med denne motoren?
|
king.oslo
|
10
|
2655
|
august 10, 2010, 11:20:27 am
av king.oslo
|
|
|
Skifte bensinrør
|
king.oslo
|
3
|
1558
|
februar 21, 2011, 20:30:47 pm
av erikaa
|
|
|
Syredypping. Hvilken syre brukes?
|
king.oslo
|
13
|
6553
|
august 31, 2010, 13:34:57 pm
av king.oslo
|
|
|
Veivaksel: hva synes dere?
|
king.oslo
|
2
|
1386
|
september 19, 2010, 22:56:23 pm
av H-MEK
|
|
|
Større forgasser, singel, sentermontert, fra andre biler som kan passe?
|
king.oslo
|
5
|
2119
|
mars 06, 2014, 14:29:01 pm
av The Car Cave
|
|
|
Hva er dette hullet til? Skal det være vidåpent som dette?
|
king.oslo
|
14
|
2679
|
mars 16, 2011, 18:47:41 pm
av Savanna67
|
|
|
Hvordan vet jeg om jeg trenger linjeboring?
|
king.oslo
|
3
|
1405
|
august 08, 2010, 17:26:59 pm
av SveinT
|
|
|
Hull i setetrekket. 1302 hjelp!
|
king.oslo
|
1
|
1244
|
mai 29, 2012, 00:01:42 am
av BP 73
|
|
|
Jeg har AB- og F-motorkoder. 1600cc? 1300cc?
|
king.oslo
|
16
|
4020
|
juli 26, 2010, 14:23:46 pm
av Lasse `65
|
|
|
"Align bore cutting" av "main bearing bore" (der veiva går)
|
king.oslo
|
8
|
3783
|
august 07, 2010, 16:27:14 pm
av SveinT
|
|
|
Hvordan får jeg fjernet alt som er inne i tunellen?
|
king.oslo
|
9
|
2472
|
desember 27, 2010, 10:21:36 am
av Hot Owl
|
|
|
Hvilken temperatur vil jeg ha i dette området ved optimal driftstemperatur?
|
king.oslo
|
18
|
4103
|
desember 05, 2010, 15:22:30 pm
av SveinT
|
|
|
Lavere sluttveksling. Hva er mine muligheter?
|
king.oslo
|
10
|
2696
|
september 19, 2010, 15:21:40 pm
av JTWE
|