|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Montering av oljetemperaturgiver
|
Kjetil Lima
|
6
|
2141
|
mars 15, 2009, 00:28:07 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Hjelp med NGK tennlugger, noen som har peiling ?
|
Kjetil Lima
|
9
|
6502
|
mars 01, 2009, 12:58:23 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Erfaringer med 17" på boble ? Hvilke dekk skal jeg handle ?
|
Kjetil Lima
|
21
|
6749
|
mars 20, 2009, 09:51:50 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Ombygging til 2 krets bremser og wide 5 skiver på T1 1961
|
Kjetil Lima
|
5
|
2523
|
januar 04, 2010, 00:50:12 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Godkjenning av mer motor i Bobla
|
Kjetil Lima
|
15
|
4917
|
oktober 14, 2008, 21:52:21 pm
av Pål
|
|
|
Hjelp i.f.m. oppsett av en ferdig bygget 1915 fra USA.
|
Kjetil Lima
|
6
|
2667
|
april 17, 2008, 03:25:23 am
av Hot Owl
|
|
|
Rustfrie fangere T1 bak uten hull til horn ? finnes dette ?
|
Kjetil Lima
|
0
|
1056
|
desember 30, 2008, 23:38:28 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Hvor lange fremre bolter på bremseskjold på 2" korta korstilling ?
|
Kjetil Lima
|
1
|
1141
|
juli 07, 2010, 14:34:11 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Bygge om pre 65 med 5x205, 1915 motor og senk for godkjenning. Tips ?
|
Kjetil Lima
|
26
|
13238
|
juni 05, 2017, 10:57:26 am
av -Marius-
|
|
|
Kapp og vri linkpin forstilling, hvor mye må man vri for å senke ?
|
Kjetil Lima
|
4
|
1619
|
november 20, 2011, 23:41:05 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Tips, billige fullprofil 135 dekk.
|
Kjetil Lima
|
7
|
3052
|
april 02, 2008, 00:49:07 am
av HaraldL
|
|
|
Blir manglende innbetalt omregistreringsavgift innkrevd ?
|
Kjetil Lima
|
9
|
2434
|
desember 06, 2010, 19:07:38 pm
av grandi
|
|
|
Noen som har et W lokk i Stavanger omegn jeg kan låne litt ???
|
Kjetil Lima
|
5
|
1432
|
januar 13, 2010, 16:21:02 pm
av Ketil S.
|
|
|
1962 T1 1200, Defekt utløselager ?
|
Kjetil Lima
|
5
|
1913
|
mai 30, 2009, 01:13:40 am
av JS
|
|
|
Hjelp til kjøp av kompressor.
« 1 2 »
|
Kjetil Lima
|
57
|
46506
|
mai 09, 2017, 09:20:34 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
12 mm bolter når felgene har 14mm hull ?
|
Kjetil Lima
|
15
|
6512
|
november 15, 2009, 15:53:20 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Hvor mye klarer en original 200 mm clutsj ?
|
Kjetil Lima
|
1
|
1124
|
januar 30, 2011, 15:09:19 pm
av JTWE
|
|
|
Bensintrykk regulator. Hva trenger jeg og hvor kjøper jeg ?
|
Kjetil Lima
|
6
|
1925
|
mars 08, 2009, 21:53:20 pm
av Blyfot
|
|
|
Montere pop outs på 62`
|
Kjetil
|
1
|
1203
|
mars 17, 2010, 23:49:39 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Magnettenning
|
Kjetil
|
5
|
2586
|
mars 07, 2011, 13:04:59 pm
av MLH
|
|
|
cb 041 -044
|
Kjetil
|
1
|
1114
|
februar 18, 2010, 15:30:45 pm
av HansO
|
|
|
S kasse og wide 5..
|
Kjetil
|
3
|
1310
|
april 23, 2012, 16:33:08 pm
av Kjetil
|
|
|
ET på originale felger 5x205
|
Kjetil
|
1
|
1083
|
november 03, 2012, 13:21:44 pm
av Kjetil
|
|
|
Konvertering til snowflakes..
|
Kjetil
|
10
|
2876
|
februar 19, 2013, 22:10:00 pm
av SveinT
|
|
|
Repro Sprint Star?
|
Kjetil
|
3
|
1314
|
november 01, 2012, 23:50:38 pm
av Eikstad
|
|
|
Montere TMI Setetrekk..
|
Kjetil
|
6
|
1942
|
april 13, 2011, 22:32:07 pm
av Kjetil
|
|
|
1641 til 1915 ?
|
Kjetil
|
5
|
2160
|
oktober 02, 2008, 23:08:25 pm
av Kjetil
|
|
|
Forskjellige støtfangerbraketter --> 67 ?
|
Kjetil
|
6
|
1856
|
juni 18, 2012, 22:58:04 pm
av Kjetil
|
|
|
Lufteriller cab motorlokk.
|
Kjetil
|
21
|
5722
|
mars 06, 2013, 00:49:27 am
av Eikstad
|
|
|
Smal forstilling?
|
Kjetil
|
18
|
4153
|
oktober 26, 2009, 23:30:27 pm
av H-MEK
|