|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Backspacing på felger til T1
|
SixGun
|
0
|
1025
|
september 02, 2011, 13:30:30 pm
av SixGun
|
|
|
Megasquirt II eller III
|
SixGun
|
6
|
1779
|
september 17, 2010, 23:40:29 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Kabel og ledningstykkelse?
|
SixGun
|
4
|
1568
|
juli 29, 2012, 11:08:31 am
av SixGun
|
|
|
EFI - TB/innsug
|
SixGun
|
13
|
4014
|
november 02, 2013, 23:42:35 pm
av Hulken
|
|
|
Korte aksler?
|
SixGun
|
3
|
1240
|
september 28, 2012, 08:58:17 am
av SixGun
|
|
|
Supershifter eller stock?
|
SixGun
|
2
|
1308
|
november 18, 2013, 12:11:29 pm
av SixGun
|
|
|
Boltlengde quickie - motorfeste...
|
SixGun
|
0
|
1123
|
juli 26, 2012, 11:30:26 am
av SixGun
|
|
|
Norema-grind
|
sjager
|
6
|
2476
|
mai 12, 2008, 20:58:40 pm
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
Motorkoder
|
sjangern
|
1
|
1366
|
august 14, 2015, 19:56:01 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Ab motor
|
sjangern
|
2
|
1389
|
oktober 01, 2013, 21:18:58 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
passer 1300, 1500 eller 1600 rett på/i en bil med 1200?
|
sjurfn
|
22
|
6548
|
februar 01, 2013, 15:42:30 pm
av sjurfn
|
|
|
Ettermontering av ragtop?
|
Skalmers
|
12
|
3839
|
august 26, 2008, 23:43:56 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Lakkering av VW Type 1 føre jul!!!
|
skamps22
|
1
|
1084
|
november 17, 2010, 20:38:39 pm
av Zero
|
|
|
T4-trim, beste løsning
|
Skaravelle
|
3
|
1504
|
juni 11, 2009, 13:43:29 pm
av holmsen
|
|
|
Senking av boble
|
Skimmy
|
14
|
4779
|
november 18, 2008, 16:25:31 pm
av Skimmy
|
|
|
Hvilken størrelse/dim er det på skruene som fester kjøleblekkene på T1?
|
skogheim
|
3
|
1262
|
november 02, 2009, 15:48:47 pm
av skogheim
|
|
|
Passer tenningslås fra 1302 på en 68-modell med tenningslåsen på rattstammen?
|
skogheim
|
3
|
1528
|
juli 03, 2008, 15:01:06 pm
av JTWE
|
|
|
Skifte hjelpesnekke - noen gode tips?
|
skogheim
|
1
|
1243
|
mai 18, 2010, 12:08:12 pm
av Filip/purity
|
|
|
Konvertere fra automat til manuell - hva trengs?
|
skogheim
|
5
|
4711
|
oktober 31, 2019, 15:13:27 pm
av Dag L
|
|
|
1300S-kasse inn i 63-modell?
|
skogheim
|
3
|
1632
|
november 21, 2009, 17:05:50 pm
av Reiel
|
|
|
Trimming av automat?
|
skogheim
|
1
|
1083
|
mai 23, 2010, 00:35:37 am
av Einic
|
|
|
Senterringer til Empi 8-felger?
|
skogheim
|
6
|
2552
|
april 22, 2010, 20:56:27 pm
av skogheim
|
|
|
Sportsseter i boble - hva "fungerer"
« 1 2 »
|
skogheim
|
31
|
14558
|
april 03, 2008, 07:19:06 am
av 1303SS
|
|
|
Panser til 72mod 1302s
|
skongsli
|
3
|
1340
|
juni 17, 2015, 07:46:55 am
av Formula Vee
|
|
|
Navn på felg?
|
SleeperBug
|
4
|
1422
|
september 19, 2012, 13:41:10 pm
av Eikstad
|
|
|
felger
|
SLOWLYMAN
|
12
|
4278
|
februar 14, 2008, 00:06:37 am
av wonderboy
|
|
|
Tilkobling av Turteller, Ampærmeter og Voltmeter i 1303S
|
Sniper
|
3
|
3114
|
april 28, 2009, 17:40:01 pm
av JFP
|
|
|
Hvor mye er det mulig å senke ei 1303S
|
Sniper
|
4
|
2015
|
mars 19, 2010, 00:21:10 am
av Sniper
|
|
|
Hvordan er det å koble instrumentbelysningen på tenningen?
|
Sniper
|
5
|
1815
|
mai 02, 2009, 22:01:09 pm
av Sniper
|
|
|
Må ein ha TUV godkjennings papir på styling? for å få godkjent stylingen?
|
Sniper
|
5
|
2190
|
november 20, 2008, 22:43:05 pm
av 1303SS
|