|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
1200 girkasse,
|
tor
|
8
|
3178
|
oktober 12, 2008, 19:11:03 pm
av Varj
|
|
|
Karosserilim. Hva synes dere?
|
jubaluba
|
8
|
3179
|
juli 10, 2012, 17:06:39 pm
av mcmad
|
|
|
Anbefaling avbalansering
|
Espen Sandbakken
|
9
|
3179
|
februar 21, 2011, 10:51:51 am
av Espen Sandbakken
|
|
|
T2 splitt 944 bremser
|
(oVo)
|
3
|
3184
|
april 05, 2018, 19:19:14 pm
av roarrag57
|
|
|
Trenger ny forskjerm - hva anbefales?
|
Pan
|
16
|
3189
|
oktober 03, 2010, 10:53:25 am
av Pan
|
|
|
"oppskrift" til polering av Fuchs Felger?
|
Herbie
|
5
|
3191
|
september 01, 2017, 22:53:28 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Bygge luftekanal fra side-scoop til motorrom
|
FooZ
|
10
|
3193
|
mai 21, 2014, 10:43:20 am
av FooZ
|
|
|
Biltilsynet
|
Ketil S.
|
9
|
3193
|
januar 30, 2011, 10:38:39 am
av Ketil S.
|
|
|
Grenrør til 2332cc motor
|
vwfreaks
|
8
|
3194
|
oktober 03, 2015, 09:50:58 am
av Kjell Roar
|
|
|
2.0 t3 motor i 65 Notcback ?! Noen som kan hjelpe?
|
tanklokk
|
10
|
3195
|
juli 05, 2013, 11:04:22 am
av tanklokk
|
|
|
Gode artikler og diskusjoner om hjuloppheng og understell
|
JTWE
|
2
|
3195
|
januar 12, 2009, 19:27:49 pm
av JR
|
|
|
Hovedlykter koblet via rele direkte til batteriet
|
JTWE
|
9
|
3196
|
februar 23, 2008, 13:00:40 pm
av JTWE
|
|
|
Omregistrering?
|
braendaas
|
7
|
3198
|
april 15, 2010, 14:28:42 pm
av Andersen VW56
|
|
|
Er det bare vinduer som er forskjell på 65 og 64 mod?
|
Ruggen
|
11
|
3199
|
juni 17, 2012, 02:58:45 am
av Ruggen
|
|
|
Lakkering
|
Ragge
|
6
|
3199
|
juni 10, 2008, 23:27:15 pm
av Rocket-Racing
|
|
|
Hvordan få litt mere effekt i en 1200 motor
|
VW 612 RS
|
10
|
3205
|
september 30, 2012, 19:44:55 pm
av ovalt
|
|
|
Lekasje ut bak det store reimhjulet på motoren...
|
Mr. Empiboy
|
10
|
3213
|
juni 04, 2010, 11:43:49 am
av Trond Dahl
|
|
|
"Snu" eksosanlegg på type 4 motor?
|
Hulken
|
11
|
3218
|
oktober 10, 2012, 09:17:36 am
av Hulken
|
|
|
vippearm geometri
|
Doka64
|
9
|
3220
|
mai 19, 2013, 21:51:11 pm
av Tommy.H
|
|
|
Nerf Bars på 1972 1300 T1. Godkjent eller ikke?
|
FooZ
|
10
|
3223
|
september 27, 2014, 15:05:37 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvordan få ut king pin bolt fra styreknuta?
|
Eastside
|
12
|
3223
|
desember 23, 2011, 22:40:00 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Skifte av kanaler. .
|
Gisur
|
9
|
3224
|
august 15, 2011, 17:44:57 pm
av Gisur
|
|
|
atter ett spørsmål om dekk...
|
wonderboy
|
6
|
3226
|
januar 18, 2008, 17:36:33 pm
av Martin
|
|
|
Stramme mutter bremsetrommel
|
Joneh
|
7
|
3227
|
mars 19, 2013, 22:11:17 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Hvor mye på peilepinnen?
|
ted67
|
2
|
3228
|
april 29, 2021, 22:54:12 pm
av ted67
|
|
|
Kan noen gi meg en skikkelig forklaring på forstilling, kingbolt, brotsjing osv?
|
lemmuh
|
3
|
3229
|
mars 05, 2013, 15:19:41 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Smalnet forstilling link pin. Noen som har gjort dette ???
|
olechund
|
12
|
3229
|
september 09, 2012, 19:35:59 pm
av Eikstad
|
|
|
El tenning, hva er bra? forslag på div kit ønskes-
|
RødeBaron
|
14
|
3230
|
april 03, 2010, 10:18:29 am
av RødeBaron
|
|
|
Kompresjon i 1600 kompressormotor
|
Roy Grelland
|
0
|
3234
|
november 22, 2020, 20:53:46 pm
av Roy Grelland
|
|
|
Bytte fra porselen- til flat sikringer
|
Riisern
|
8
|
3234
|
oktober 20, 2009, 20:04:40 pm
av Formula Vee
|