|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
seterammer/skinner, 67 kontra 68
|
RødeBaron
|
2
|
1221
|
februar 28, 2010, 23:19:58 pm
av Tistlo
|
|
|
bakhjulslager 1303
|
tds
|
2
|
1220
|
august 28, 2014, 11:42:45 am
av tds
|
|
|
Dårlige løsninger
|
Seven
|
1
|
1220
|
januar 29, 2010, 18:07:24 pm
av Vemund Simensen (prizma)
|
|
|
Hva passer av seter i en t1 1970 1200?
|
Jahrmann
|
1
|
1220
|
mars 24, 2009, 18:50:41 pm
av Tistlo
|
|
|
Retningsvisere - skjematisk oversikt? Noen som har?
|
Oval57
|
2
|
1219
|
januar 02, 2013, 22:20:48 pm
av -57Oval
|
|
|
Moon tank
|
LOBO
|
3
|
1219
|
september 20, 2010, 13:20:21 pm
av LOBO
|
|
|
motortype ?
|
burker (Brian)
|
0
|
1219
|
januar 26, 2009, 20:36:52 pm
av burker (Brian)
|
|
|
Ratt split bus dimensjon på feste kon med kile?
|
Kjell Tormod Brekka
|
0
|
1218
|
oktober 17, 2017, 22:04:51 pm
av Kjell Tormod Brekka
|
|
|
fuchs til t2
|
Jan911
|
2
|
1218
|
oktober 07, 2009, 17:22:04 pm
av Jan911
|
|
|
Baklys 67mod og 58 mod skilt lys
|
€-_Albert_-€
|
0
|
1218
|
mai 12, 2009, 21:50:09 pm
av €-_Albert_-€
|
|
|
TRENGER HJELP!! (Girkasse problem)
|
Herbie
|
1
|
1218
|
februar 11, 2009, 22:20:39 pm
av Trond Dahl
|
|
|
indre vs ytre splines bay
|
Martin
|
1
|
1217
|
januar 03, 2011, 00:33:47 am
av Boerge
|
|
|
frontruter kontra modeller
|
RødeBaron
|
1
|
1217
|
januar 08, 2010, 13:57:18 pm
av hovdingen
|
|
|
valg av støtdempere 1303s
|
hauganfoto
|
1
|
1216
|
desember 03, 2014, 13:21:41 pm
av 1303SS
|
|
|
Tennplugger til oval
|
Splittbuss
|
2
|
1216
|
juli 20, 2011, 07:04:52 am
av Splittbuss
|
|
|
Termostat type 4 motor
|
oyvinla
|
2
|
1216
|
april 07, 2011, 16:30:47 pm
av 1303SS
|
|
|
Dobble Dellorto DRLA 40, trenger jeg bensintrykksregulator?
|
MortenN
|
2
|
1215
|
januar 07, 2010, 08:11:46 am
av JS
|
|
|
RECARO Tomcat seter
|
vwfreaks
|
0
|
1214
|
april 20, 2017, 16:10:43 pm
av vwfreaks
|
|
|
Valg av utløserarm til girkasse
|
FooZ
|
0
|
1214
|
mars 02, 2016, 17:32:28 pm
av FooZ
|
|
|
Pedalsett -63 T1?
|
Ketil S.
|
2
|
1214
|
mai 05, 2013, 10:17:30 am
av Ketil S.
|
|
|
Dim på rør til bur, rammekonstruksjon?
|
SixGun
|
2
|
1214
|
september 21, 2012, 16:44:05 pm
av SixGun
|
|
|
Hjulkapsler 5x205 vs 4x130
|
Mats Brekke
|
2
|
1214
|
august 22, 2012, 15:47:43 pm
av Mats Brekke
|
|
|
Gearkasse
|
Arne.
|
3
|
1214
|
april 17, 2011, 19:07:58 pm
av Arne.
|
|
|
Gassere vs innsprut
|
JooV
|
3
|
1214
|
oktober 11, 2010, 20:13:25 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Baklykter
|
Frode
|
1
|
1214
|
august 27, 2009, 09:30:07 am
av Kjell Roar
|
|
|
58/59 mod.t1
|
Jarv
|
1
|
1214
|
august 31, 2008, 22:42:32 pm
av Atrox
|
|
|
senking/heving
|
ole gunnar
|
1
|
1213
|
november 13, 2014, 15:53:44 pm
av hauganfoto
|
|
|
Mekonomen deler, kvalitet?
|
Pompel`s Pitstop
|
0
|
1213
|
september 02, 2013, 12:45:03 pm
av Pompel`s Pitstop
|
|
|
Reservehjulsbrønn - bærende konstruksjon?
|
JooV
|
1
|
1213
|
august 02, 2012, 16:23:50 pm
av Lars Bratteng
|
|
|
engle 110
|
ronsk
|
3
|
1213
|
januar 21, 2011, 23:04:25 pm
av ronsk
|