|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Endeslakk type 1
|
KnastenradUndKnotenblech
|
0
|
1189
|
oktober 14, 2010, 00:12:57 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Tørrsump og smøring til kam/løftere
|
KnastenradUndKnotenblech
|
0
|
1189
|
september 28, 2010, 18:58:06 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Bakrute?
|
pås
|
1
|
1188
|
august 02, 2012, 22:55:48 pm
av Pan
|
|
|
Heving av motorlokk???
|
ecmar
|
2
|
1188
|
juli 27, 2011, 18:32:29 pm
av Martin
|
|
|
Hva får plass under skjermene på en Fastback?
|
ecmar
|
2
|
1187
|
juni 21, 2012, 21:50:25 pm
av Squareback
|
|
|
Data sprut og tenning
|
Gaffel
|
0
|
1187
|
mai 11, 2011, 00:41:33 am
av Gaffel
|
|
|
Montering av VW merke på panser 1955 T1
|
typefire
|
0
|
1186
|
juni 08, 2015, 08:55:14 am
av typefire
|
|
|
Smalnet Puma uten skivebremser...?
|
atufte
|
1
|
1186
|
mars 06, 2011, 08:39:40 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Ombygging til turboskjermer?
|
Bulbo
|
2
|
1186
|
februar 14, 2010, 15:22:44 pm
av Bulbo
|
|
|
Mål på utsparingshull i skjermer for fangere (1302)
|
HJ_02RS
|
0
|
1185
|
november 26, 2012, 12:06:11 pm
av HJ_02RS
|
|
|
Gearkasser ?
|
vwsteinar
|
2
|
1185
|
juni 11, 2012, 23:51:42 pm
av vwsteinar
|
|
|
for mye løft?
|
vidars
|
1
|
1185
|
mars 05, 2011, 12:53:45 pm
av tezer
|
|
|
kjapt spm om fett på forstillinga
|
Ragge
|
1
|
1184
|
mai 08, 2013, 13:52:19 pm
av Dewil
|
|
|
ARP-bolter
|
Espen Sandbakken
|
1
|
1183
|
oktober 15, 2008, 00:14:31 am
av Race-buggy
|
|
|
Nr. på 1300s gearkasse
|
Dare Devil Racing
|
1
|
1182
|
november 07, 2009, 14:50:39 pm
av Wheeler
|
|
|
mål og tegninger av splitbuss #sticky# ???
|
justandy
|
0
|
1181
|
februar 13, 2014, 00:43:12 am
av justandy
|
|
|
Skifte gjengestengene som holder sumplokket
|
king.oslo
|
2
|
1181
|
februar 07, 2011, 19:35:37 pm
av SveinT
|
|
|
smørepunkter på bay??
|
roskilde02
|
0
|
1181
|
juni 22, 2010, 14:38:54 pm
av roskilde02
|
|
|
Ekstern bremskraftforsterker?
|
Johnny Oeen
|
0
|
1180
|
mai 04, 2015, 23:21:13 pm
av Johnny Oeen
|
|
|
innsug 48drla
|
tezer
|
2
|
1180
|
mars 26, 2012, 19:51:22 pm
av tezer
|
|
|
Løsne kantene av taktrekk for best maskering?
|
king.oslo
|
1
|
1179
|
mars 06, 2011, 18:04:36 pm
av Tistlo
|
|
|
svinghjul
|
nantene
|
1
|
1179
|
mai 30, 2010, 20:00:16 pm
av rallybugs
|
|
|
Trenger hjelp.. Finner ikke ut åsen motor jeg har..
|
RobertS
|
2
|
1179
|
april 15, 2009, 20:26:42 pm
av RobertS
|
|
|
motor overhaling/gjenoppbygging
|
BobleChriss
|
2
|
1177
|
juli 25, 2010, 09:30:59 am
av Paddington
|
|
|
Hvilke deler?
|
Bj?rn
|
2
|
1177
|
juni 15, 2010, 14:15:17 pm
av Bj?rn
|
|
|
Trenger litt hjelp angående hjulbolter på 77" T2
|
T2-Vandal
|
1
|
1177
|
januar 14, 2010, 09:07:02 am
av 1303SS
|
|
|
17"Felger til 1303s
|
BOBLI
|
0
|
1176
|
januar 09, 2017, 20:20:57 pm
av BOBLI
|
|
|
Subaru 1800 turbo
|
lchi
|
0
|
1176
|
august 07, 2010, 22:23:30 pm
av lchi
|
|
|
Store bremser - felgdimensjon?
|
Hulken
|
2
|
1176
|
januar 22, 2009, 22:18:34 pm
av Hulken
|
|
|
Bensintank utseende?
|
1835cc
|
1
|
1175
|
desember 14, 2010, 19:21:13 pm
av Unneberg Bil
|