|
juni 24, 2026, 00:10:19 am
|
|||
|
|||
| Hovedside | Hjelp | Søk | Logg inn | Registrer |
| Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 149 |
|
| Tittel | Startet av | Svar | Visninger ![]() |
Nyeste innlegg | ||
|
|
Børster til dynamo 12V type-3 | GraffsT1 | 2 | 1157 |
av GraffsT1 |
|
|
Handle fra Classicfab eller VW Splitparts? | Rolf T. Kastenwagen | 1 | 1156 |
av Dag L |
|
|
Porsche motor + AO girkasse | LOBO | 0 | 1156 |
av LOBO |
|
|
Puma??? | Igor | 1 | 1156 |
av Erlend / bug66 |
|
|
FK kam og 1,4:1 vipper | BERGER | 1 | 1156 |
av KnastenradUndKnotenblech |
|
|
klutsj | tommy johansen | 1 | 1156 |
av Filip/purity |
|
|
Litt mer krefter i en 1600 | JooV | 0 | 1156 |
av JooV |
|
|
Hvilken tykkelse har o-ringen i en Compomotive felg | Nova | 0 | 1156 |
av Nova |
|
|
Soltak,ragtop osv | Oddbjørn | 1 | 1154 |
av Lasse `65 |
|
|
Lakkode på felg, 68-modell Boble | Pan | 2 | 1153 |
av Pan |
|
|
Interiør t1 | Fridolin | 1 | 1153 |
av OTO |
|
|
Avtagbar bakplate bay? | FrodR | 2 | 1153 |
av FrodR |
|
|
1300S merke til bakluke | 1300L | 0 | 1153 |
av 1300L |
|
|
Montering av bakre "demperstopper" ?????? | Ketil S. | 1 | 1152 |
av Tistlo |
|
|
Hva er forskjellen? | Porsche911 | 2 | 1152 |
av Porsche911 |
|
|
montering av nye spindler... | Kjetil | 0 | 1152 |
av Kjetil |
|
|
spindler | ALIEN | 1 | 1151 |
av 1835cc |
|
|
Porsche 944 bærearmer | Odde79 | 0 | 1150 |
av Odde79 |
|
|
motorkodespørsmål | stianasp | 1 | 1150 |
av vk |
|
|
Doble 28 pict eller 30/31 | nord | 0 | 1150 |
av nord |
|
|
Splitte bobla | Ruggen | 2 | 1150 |
av Tistlo |
|
|
spm ang bytte fra reduksjonsbokser til t-1 aksler | nobrakes | 2 | 1150 |
av nobrakes |
|
|
Baklys 61 mod | VW-RACING | 0 | 1149 |
av VW-RACING |
|
|
Legge ut bremser | Auen | 1 | 1149 |
av Ruggen |
|
|
Type 3 motor i boble | pWolf | 1 | 1148 |
av Dewil |
|
|
Svinghjul uten o-ring - hvilken pakningstype | Pass | 1 | 1148 |
av Pass |
|
|
Hvilket rengjøringsmiddel for skittne dørtrekk på 58 mod boble ??? | vw | 1 | 1148 |
av Finn-Erik DeLuxe60 |
|
|
Kast i svinghjul! | tezer | 0 | 1146 |
av tezer |
|
|
Tannstangstyring latebay? | mattias | 0 | 1146 |
av mattias |
|
|
Avbalansering reimhjul | Pål.H | 1 | 1146 |
av Tistlo |
| Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 149 |
|
Emne du har postet til Vanlig emne Aktivt emne (minst 15 svar) Veldig aktivt emne (minst 25 svar)
|
avstemning
|