|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
tips og triks tll effektøkning
|
mats
|
1
|
1100
|
oktober 20, 2010, 20:34:56 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Trykkbokser til turbo
|
tezer
|
0
|
1098
|
desember 14, 2013, 16:49:44 pm
av tezer
|
|
|
Nok ett bensinpumpe spm
|
Ragge
|
0
|
1097
|
november 14, 2013, 00:41:04 am
av Ragge
|
|
|
Bankesensorer, noen som har erfaring? som f.eks TurboXS Knocklite
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
0
|
1097
|
juni 20, 2010, 12:12:11 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
nokon med splitt dobbeltkabin? treng eit nerbilde
|
Tistlo
|
1
|
1096
|
november 13, 2012, 16:00:40 pm
av Tistlo
|
|
|
Anlegg i 1965 boble /m 6v batteri.
|
Tiddies
|
0
|
1096
|
juni 30, 2011, 16:32:18 pm
av Tiddies
|
|
|
drivaksler
|
roadster72
|
0
|
1096
|
mai 08, 2011, 21:53:14 pm
av roadster72
|
|
|
Schwedenbremse M86
|
vw-typ1
|
1
|
1096
|
august 04, 2010, 22:53:57 pm
av SveinT
|
|
|
slanger mellom varmepotter og kupe
|
perpioneer
|
0
|
1096
|
april 12, 2010, 22:03:55 pm
av perpioneer
|
|
|
Diameter på oppboring av typ 4 topp
|
Dag L
|
1
|
1094
|
mars 27, 2014, 20:04:50 pm
av BP 73
|
|
|
Coating på mahle stempler
|
Pompel`s Pitstop
|
0
|
1094
|
oktober 15, 2009, 17:23:36 pm
av Pompel`s Pitstop
|
|
|
Nye vindus lister på 66 panelvan
|
Ruggen
|
1
|
1093
|
juli 12, 2013, 11:35:27 am
av unge lovende
|
|
|
Godkjenningspapirer
|
Notchcab
|
0
|
1092
|
september 01, 2014, 13:11:03 pm
av Notchcab
|
|
|
Vask av blokk
|
Espen Sandbakken
|
0
|
1092
|
februar 27, 2012, 12:30:00 pm
av Espen Sandbakken
|
|
|
shims og link pin
|
vw-t1
|
0
|
1091
|
mars 06, 2013, 18:38:29 pm
av vw-t1
|
|
|
side-vindus pakninger bay.
|
Martin
|
0
|
1091
|
april 01, 2010, 17:59:29 pm
av Martin
|
|
|
Hvordan teste ledningsnett under bygging/tilpassing
|
FooZ
|
0
|
1089
|
mars 15, 2016, 17:39:23 pm
av FooZ
|
|
|
2,0 cu på 1600
|
Rapidspeed
|
0
|
1089
|
juli 17, 2012, 22:58:03 pm
av Rapidspeed
|
|
|
Rele på biltema
|
Ragge
|
0
|
1089
|
mai 21, 2012, 10:11:50 am
av Ragge
|
|
|
Oljekjøler til 1302S, 1600cc
|
Pompel`s Pitstop
|
1
|
1089
|
august 27, 2009, 21:32:03 pm
av Pompel`s Pitstop
|
|
|
Størrelse på bremsesylindre bak 69-mod
|
JooV
|
1
|
1088
|
april 30, 2012, 19:28:34 pm
av Unneberg Bil
|
|
|
Restaurere råder
|
king.oslo
|
1
|
1087
|
september 08, 2010, 00:35:18 am
av JS
|
|
|
Bruke midten av 60 talls bunnplate og midten av 50 talls karosseri...
|
cmi
|
0
|
1087
|
august 22, 2010, 21:25:42 pm
av cmi
|
|
|
Dimensjoner og bilder av bakseter Oval 1955? (Hva passer eventuelt?)
|
simenokstad
|
0
|
1085
|
mai 20, 2013, 21:22:26 pm
av simenokstad
|
|
|
Ekstra varmevifte på -66 boble
|
jonas1986
|
0
|
1084
|
oktober 10, 2011, 20:34:54 pm
av jonas1986
|
|
|
Ny forgasser
|
TH
|
0
|
1084
|
januar 31, 2011, 17:49:40 pm
av TH
|
|
|
Tig.
|
JOL
|
0
|
1084
|
mars 09, 2009, 18:32:11 pm
av JOL
|
|
|
Noen som har prøvd ET 0 på felger til orginal boble 69mod før?
|
€-_Albert_-€
|
0
|
1083
|
mars 26, 2013, 20:10:53 pm
av €-_Albert_-€
|
|
|
155-70 på 5,5x15" felger.
|
Martin
|
0
|
1083
|
november 26, 2012, 20:56:15 pm
av Martin
|
|
|
Automatkasse
|
Bøggymæn
|
1
|
1083
|
mars 21, 2012, 23:51:44 pm
av Unneberg Bil
|