|
juni 23, 2026, 20:44:14 pm
|
|||
|
|||
| Hovedside | Hjelp | Søk | Logg inn | Registrer |
| Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 149 |
|
Tittel ![]() |
Startet av | Svar | Visninger | Nyeste innlegg | ||
|
|
1974 1600, NY BIL, min første boble=) | Gervasot | 7 | 2991 |
av Jøran Larssen |
|
|
1974 1303S gearkasse og motor | bjiwa | 6 | 2216 |
av N F |
|
|
1974 1303S - WBX konvertering | kejoleid | 13 | 4415 |
av kejoleid |
|
|
1971 boble | ramizes | 2 | 1566 |
av ramizes |
|
|
1966 Crewcab | Tc | 10 | 3534 |
av Tc |
|
|
1962 Transporter - går 1600 rett inn? | Squareback | 3 | 2743 |
av Squareback |
|
|
1962 T1 1200, Defekt utløselager ? | Kjetil Lima | 5 | 1910 |
av JS |
|
|
1960 modell som aldri mer trengs å godkjennes? | Varj | 3 | 2168 |
av trimco |
|
|
1960 mod boble med nyere girkasse | torpe_ulf | 4 | 6646 |
av TrettenNullTo |
|
|
1954 T1 | ullern1954 | 6 | 3736 |
av ullern1954 |
|
|
195 dekk foran paa 67 mod. | Leif | 3 | 1436 |
av JTWE |
|
|
1915-oppsett - Blir ikke kvitt varmen! « 1 2 3 » | tmbryhn | 71 | 18364 |
av tmbryhn |
|
|
1915-erfaringer. | HansO | 13 | 3904 |
av Rune |
|
|
1915 sats i 1776/1835 blokk | The Car Cave | 2 | 2043 |
av Race-buggy |
|
|
1915 med 1300s kasse | pWolf | 5 | 2162 |
av pWolf |
|
|
1915 m. originaltopper | tmbryhn | 15 | 4147 |
av rallybugs |
|
|
1915 m. orig. varmebokser | tmbryhn | 5 | 2262 |
av BABOON |
|
|
1915 | Leif | 3 | 1678 |
av Leif |
|
|
1915 | beetle force | 8 | 3578 |
av Speed-Demon |
|
|
1835cc motor i 56 oval med orig gearboks | crazynick1988 | 8 | 2520 |
av RødeBaron |
|
|
1835 og varmgang.. | Espen Sandbakken | 1 | 1628 |
av JS |
|
|
1835 motor!! topper?? | quattro | 4 | 1766 |
av Blyfot |
|
|
1776 - topper - gasser & kam ????? | Sti | 16 | 4761 |
av Marcus |
|
|
175/70 dekk på 4,5" Fuchs- noen som har prøvd/sett? | Oval57 | 5 | 1656 |
av Dalland |
|
|
1700 t4 i bay | tommy johansen | 1 | 1106 |
av BT |
|
|
17' til 1303 | Pål A | 16 | 6568 |
av Catman |
|
|
17"Felger til 1303s | BOBLI | 0 | 1170 |
av BOBLI |
|
|
17" hjul på bay | Tom_A | 9 | 3056 |
av Martin |
|
|
17" felger på T1 | Lilleblå | 0 | 1016 |
av Lilleblå |
|
|
17" felger på gammel boble..... Lange eller korte aksler? ET på felger osv?? | Mr. Empiboy | 12 | 6578 |
av Arnefles |
| Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 149 |
|
Emne du har postet til Vanlig emne Aktivt emne (minst 15 svar) Veldig aktivt emne (minst 25 svar)
|
avstemning
|