|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Dellorto DRLA Turbo
|
Low67
|
6
|
4954
|
januar 14, 2016, 20:09:07 pm
av Are
|
|
|
Tannstangstyring: Hva passer?
|
Turbo Haraune
|
20
|
4951
|
desember 19, 2011, 14:55:38 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Smøring av låsesylindre....Grafittpulver eller olje?
|
Squareback
|
5
|
4947
|
oktober 10, 2021, 21:32:18 pm
av t2aHippie
|
|
|
Opp-ned slakk i stubb-aksel i bakstilling, skifte lagre hjalp ikke noe. Idéer?
|
king.oslo
|
10
|
4944
|
oktober 05, 2015, 13:39:41 pm
av vwsteinar
|
|
|
CSP Airbox - erfaringer?
|
BERGER
|
8
|
4941
|
april 05, 2014, 17:23:09 pm
av Pål
|
|
|
Oljekjøler
|
Odin2021
|
3
|
4936
|
februar 23, 2022, 18:18:12 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Retur til tank, hvor? (varsel om popcorn tråd)
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
8
|
4923
|
april 02, 2021, 16:25:25 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Stinger Potta
|
Tistlo
|
14
|
4920
|
mars 19, 2008, 01:03:47 am
av 1302R
|
|
|
"Blanke" hjulbolter M12 til stålfelg - av god og fin kval?
|
Squareback
|
16
|
4919
|
august 24, 2014, 23:17:45 pm
av Squareback
|
|
|
Godkjenning av mer motor i Bobla
|
Kjetil Lima
|
15
|
4913
|
oktober 14, 2008, 21:52:21 pm
av Pål
|
|
|
Spm. ang. linjeboring
|
WünderBug
|
12
|
4910
|
mars 24, 2009, 19:59:27 pm
av WünderBug
|
|
|
Bobla er helt død
|
Varj
|
13
|
4909
|
mai 06, 2008, 22:42:11 pm
av Varj
|
|
|
I starten av bilprosjektet VW luftkjølt
|
t2aHippie
|
6
|
4909
|
oktober 02, 2016, 17:20:29 pm
av Einic
|
|
|
spørsmål angående vasking og lakking av blokk og topper!?
|
alask
|
19
|
4908
|
februar 03, 2010, 23:16:42 pm
av Tistlo
|
|
|
Spole på gata..
|
Svein.
|
11
|
4906
|
januar 02, 2019, 13:34:56 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Bensinlukt!
|
bim
|
11
|
4899
|
juni 09, 2008, 11:43:14 am
av Stian K.
|
|
|
Lage egne understell stoler
|
The Car Cave
|
7
|
4894
|
april 27, 2020, 15:34:35 pm
av The Car Cave
|
|
|
king bolter
|
gold-digger
|
16
|
4884
|
oktober 20, 2008, 14:44:32 pm
av HansO
|
|
|
WBX overhalle/trimme
|
Racingteknikk
|
15
|
4879
|
november 26, 2011, 22:39:19 pm
av Racingteknikk
|
|
|
Instrumentering - how to
|
JTWE
|
16
|
4858
|
mai 28, 2008, 00:35:11 am
av Notch67
|
|
|
ville dette funket...(dekk dim.)
|
wonderboy
|
9
|
4850
|
desember 14, 2007, 23:01:40 pm
av Spet
|
|
|
5 trinns girkasse i 1303
|
Anders-Co
|
6
|
4847
|
oktober 26, 2016, 15:54:14 pm
av Anders-Co
|
|
|
SKF nummer på Hjullager? (oval)
|
Alutig
|
9
|
4838
|
april 09, 2011, 21:49:49 pm
av Riisern
|
|
|
Hvordan få tak i papir fra Møller? ("100hk i boble"-papiret)
|
Filip/purity
|
13
|
4836
|
januar 15, 2009, 23:22:51 pm
av JTWE
|
|
|
Lakkere bremsetromler, med hva ?
|
Christopher
|
11
|
4835
|
august 06, 2013, 14:50:43 pm
av Vw1302s
|
|
|
CB tørrsump pumpe
|
Roy Grelland
|
17
|
4834
|
november 06, 2012, 12:16:40 pm
av Roy Grelland
|
|
|
OXY / WBX og tørrsump
|
Roy Grelland
|
19
|
4834
|
november 14, 2012, 21:41:35 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Bytte til H4-lykter på 1302 ???
|
JFP
|
15
|
4825
|
oktober 15, 2010, 23:17:30 pm
av Torbjørn Ravndal
|
|
|
koble blinklys / rele
|
burker (Brian)
|
5
|
4825
|
november 05, 2010, 17:13:16 pm
av burker (Brian)
|
|
|
Vann på gulvet, førerside
|
Pompel`s Pitstop
|
16
|
4816
|
oktober 08, 2009, 22:03:04 pm
av woofer
|