|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Hva heter denne??
|
zapperx (Glenn Andersen)
|
2
|
1969
|
oktober 23, 2008, 13:42:01 pm
av zapperx (Glenn Andersen)
|
|
|
Instrument til vw?
|
vwsolli
|
4
|
1969
|
januar 05, 2010, 15:16:05 pm
av vwsolli
|
|
|
Hvor kjøpe armstraps ??
|
Rune54
|
5
|
1969
|
august 19, 2010, 11:42:24 am
av Rune54
|
|
|
Snikk snakk og snakk snakk -her er tidenes mest pratesjuke...
|
Formula Vee
|
5
|
1969
|
mai 24, 2011, 09:33:16 am
av Formula Vee
|
|
|
Morsom camper
|
Einic
|
0
|
1969
|
mai 22, 2017, 08:08:55 am
av Einic
|
|
|
Import av bil som har falt ut av det svenske registeret
|
StarBugs Geir
|
0
|
1969
|
oktober 18, 2017, 14:03:27 pm
av StarBugs Geir
|
|
|
T2 og IRS: Hvilken girkasse er best å bruke?
|
David
|
4
|
1970
|
april 28, 2009, 19:45:35 pm
av David
|
|
|
Hastighet..
|
monica82
|
8
|
1970
|
juni 26, 2010, 11:07:05 am
av Kjell Roar
|
|
|
Har du noen gang...
|
Dewil
|
8
|
1970
|
februar 12, 2011, 16:20:30 pm
av Dewil
|
|
|
Hva er dette ?
|
Wollert
|
4
|
1971
|
januar 28, 2013, 20:06:10 pm
av Dewil
|
|
|
VW entusiaster i Oslo? Garasje mekking??
|
whiteXmas
|
1
|
1972
|
mai 26, 2009, 18:25:05 pm
av snakjin
|
|
|
Verkstedplass/garasje ønskes leid!
|
DVS-RACING
|
3
|
1972
|
september 06, 2008, 23:21:52 pm
av DVS-RACING
|
|
|
I forhistorisk tid...
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
2
|
1972
|
september 18, 2008, 09:22:32 am
av Dr. Ing. Brezelfürsten
|
|
|
Schwimmfotograff SCC 08 - hvor er du???
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
4
|
1972
|
februar 16, 2009, 22:10:43 pm
av BERGER
|
|
|
Steinsprutdeksler, kva type er dette?
|
Tistlo
|
8
|
1972
|
august 29, 2009, 23:06:54 pm
av Tistlo
|
|
|
emblem
|
vw-t1
|
6
|
1972
|
november 29, 2011, 17:56:44 pm
av vw-t1
|
|
|
Har bobla sjel? Liker den ikke EU kontroll ? :)
|
Torbjørn Ravndal
|
5
|
1972
|
desember 31, 2011, 13:56:15 pm
av jubaluba
|
|
|
Fraktmulighet: Ålesund-Trondheim-Oslo
|
SplitMan
|
1
|
1973
|
mars 04, 2008, 20:56:19 pm
av Lasse `65
|
|
|
OT: Nøkkel-styring til garasjeport
|
.LP
|
1
|
1973
|
november 03, 2009, 15:50:20 pm
av BT
|
|
|
Boble 1300s
|
Hans-Arne
|
2
|
1973
|
januar 28, 2012, 20:11:15 pm
av StarBugs Geir
|
|
|
69 1300 boble "grøfterensern" Tak bytte?
|
Anders Røsåsen
|
4
|
1974
|
desember 14, 2010, 19:19:29 pm
av Unneberg Bil
|
|
|
Campingvogn til boble ?
|
MariusNoss
|
2
|
1974
|
august 13, 2013, 21:32:56 pm
av MariusNoss
|
|
|
Egen vekt
|
vwrc
|
3
|
1975
|
mai 23, 2008, 07:26:59 am
av 1303SS
|
|
|
Badet Raceway
|
Tore
|
1
|
1975
|
august 28, 2009, 23:16:04 pm
av Tore
|
|
|
Ny LEGO T2 Westfalia Camper
|
JFP
|
3
|
1975
|
september 20, 2011, 21:14:13 pm
av JFP
|
|
|
Anbefaler dette programmet for tegning og forklaring på bilder
|
VeteranBobla
|
3
|
1975
|
mai 05, 2012, 19:45:59 pm
av odal1
|
|
|
Presidenten selger IKKE bobla.
|
HJ_02RS
|
2
|
1975
|
november 17, 2014, 21:32:44 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
maskinering
|
roadstern
|
0
|
1976
|
februar 07, 2008, 00:46:40 am
av roadstern
|
|
|
kdf logo konkuranse.....
|
Bekkelagsmafiaen
|
1
|
1976
|
mai 03, 2009, 23:40:11 pm
av Morten
|
|
|
Speedometer T2- 69.mod.
|
krølle
|
7
|
1976
|
juli 05, 2010, 11:24:06 am
av perpioneer
|