|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Vinterdekk på felg til 2006 Passat på austlandet - HJELP
|
FreddyB
|
3
|
1977
|
oktober 07, 2009, 12:51:47 pm
av Anders Peder
|
|
|
Lyktegitter og andre gamle deler/nos
|
Anders Peder
|
3
|
1977
|
september 03, 2013, 11:10:23 am
av .LP
|
|
|
Jeg fant noen gamle annonser
|
Dewil
|
3
|
1978
|
desember 21, 2009, 21:57:03 pm
av Dewil
|
|
|
Nedetid i dag
|
Trond Dahl
|
0
|
1979
|
januar 20, 2008, 16:42:23 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Pris på motor
|
westcoastbus
|
1
|
1979
|
mars 14, 2008, 00:26:57 am
av Squareback
|
|
|
Fant noen fat på Ekebergmarkedet...
|
DVS-RACING
|
3
|
1979
|
mai 09, 2009, 01:14:14 am
av TomR
|
|
|
59 mod delebil
|
pumma
|
6
|
1979
|
mai 11, 2009, 22:31:30 pm
av pumma
|
|
|
Til alle klubbløse i Røyken og Omegn!(Drammen, Lier, Asker etc)
|
Rikard
|
6
|
1979
|
september 05, 2010, 20:57:01 pm
av Rikard
|
|
|
Gamle parkerte biler
|
.LP
|
2
|
1979
|
februar 12, 2011, 10:00:55 am
av Martin
|
|
|
Vw's på Chasing Classic Cars på Dicovery...
|
Reiel
|
4
|
1979
|
september 23, 2013, 16:13:21 pm
av Martin
|
|
|
Felghjelp Type 3
|
Trygve H
|
2
|
1980
|
august 24, 2008, 18:11:22 pm
av Trygve H
|
|
|
Kjenner du Bjørn Staalsen?
|
SplitMan
|
5
|
1980
|
januar 09, 2009, 18:13:17 pm
av EspenX
|
|
|
Damer og vw ?
|
Annemor
|
6
|
1980
|
mai 23, 2011, 13:55:20 pm
av Annemor
|
|
|
løp og kjøp
|
justandy
|
7
|
1980
|
juli 22, 2011, 12:06:48 pm
av Ruggen
|
|
|
neeeeiii :-(
|
nobrakes
|
5
|
1980
|
juni 07, 2013, 23:44:24 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Godkjenning av Puma for linkpin ?
|
KDF Type 60
|
5
|
1981
|
juni 08, 2009, 06:52:35 am
av KDF Type 60
|
|
|
Idè tegninger / bilde
|
VwSplit
|
4
|
1981
|
april 06, 2012, 13:10:50 pm
av VwSplit
|
|
|
Weber 51,5 IDA
|
Sonic
|
0
|
1982
|
februar 29, 2008, 20:14:35 pm
av Sonic
|
|
|
mye fine gulv
|
Anders Peder
|
3
|
1982
|
januar 12, 2009, 13:41:29 pm
av Trond Dahl
|
|
|
Kjøpt nye vinterdekk - produsert i 2008
|
Pan
|
7
|
1982
|
oktober 17, 2011, 15:23:01 pm
av Atmobil
|
|
|
Dekk og felg til vw 1300? (vinterdekk)
|
KimSan
|
3
|
1983
|
november 27, 2008, 18:52:08 pm
av Phantome
|
|
|
.
|
jayster
|
7
|
1984
|
april 24, 2012, 18:00:49 pm
av jayster
|
|
|
Enkleste måten å få en 6 volts bensintank måler til å funke på 12 volt
|
Jee
|
6
|
1984
|
september 09, 2013, 08:43:14 am
av Elliot
|
|
|
Hvor ble det av han med felga?
|
Reiel
|
3
|
1984
|
februar 13, 2014, 10:35:53 am
av Heblica
|
|
|
Delebutikker innen EU?
|
Odd-Einar Johansen
|
4
|
1984
|
august 18, 2014, 15:15:25 pm
av Wheeler
|
|
|
15 grunner til at VW er bedre enn en kvinne!
|
Espen Sandbakken
|
0
|
1985
|
februar 20, 2008, 18:06:06 pm
av Espen Sandbakken
|
|
|
Noen som har flere og bedre bilder av denne?
|
Eldiablo
|
3
|
1985
|
september 30, 2008, 09:48:08 am
av Karmann
|
|
|
Kjøp av 60-talls boble
|
Pompel`s Pitstop
|
7
|
1985
|
februar 27, 2009, 18:30:01 pm
av Matti
|
|
|
MOTOR OG PENGER HÅND I HÅND.
|
TURBO
|
4
|
1985
|
februar 08, 2010, 23:05:50 pm
av perpioneer
|
|
|
Noen som har kjennskap til denne Ghia'n??
|
Kvipt
|
5
|
1985
|
januar 26, 2012, 10:11:40 am
av Kvipt
|