|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Registrert Vrak/Delebil kjøpes... T2
|
atufte
|
5
|
2668
|
mars 31, 2012, 02:13:32 am
av cmi
|
|
|
Splittbuss eller panelvan ønskes kjøpt
|
Low life
|
3
|
2667
|
august 01, 2008, 23:58:46 pm
av Transporter
|
|
|
Båt byttes i Luftavkjølt
|
Norbeck
|
4
|
2660
|
juni 30, 2013, 10:51:03 am
av Norbeck
|
|
|
splitbuss panelvan prosjekt ønskes.
|
Dragset'n
|
9
|
2658
|
august 01, 2011, 23:24:51 pm
av Dragset'n
|
|
|
T2 ønskes! Byttet mot en EU godkjent Beachbuggy, hørte jeg vinglepetter??
|
Hans Christian
|
6
|
2652
|
mai 22, 2012, 23:20:52 pm
av Hans Christian
|
|
|
1302 delebil...
|
cmi
|
8
|
2649
|
juli 13, 2010, 00:56:56 am
av cmi
|
|
|
T2 Camper ønskes kjøpt
|
Hoylaen
|
4
|
2646
|
juli 08, 2014, 20:11:02 pm
av Hoylaen
|
|
|
Billig Transporter ønskes kjøpt.
|
Jøran Larssen
|
6
|
2638
|
august 29, 2009, 18:47:14 pm
av nobrakes
|
|
|
Boble og takgrind ønskes kjøpt
|
morten88vw68
|
5
|
2633
|
februar 25, 2010, 22:22:41 pm
av Even
|
|
|
Original Boble cabriolet ønskes kjøpt.
|
akjosavik
|
3
|
2624
|
juni 25, 2016, 18:52:08 pm
av Fast Freddy
|
|
|
Boble 59 eldre --<
|
bajas
|
6
|
2621
|
mai 30, 2011, 15:53:46 pm
av bajas
|
|
|
Flere i familien ønsker luft kjøretøy...KJØPT
|
Atle S
|
4
|
2621
|
juli 19, 2013, 22:10:55 pm
av Atle S
|
|
|
VW Transporter før 1967
|
Thomas olsen
|
3
|
2618
|
april 19, 2016, 09:51:04 am
av Eastside
|
|
|
Ønsker å kjøpe 1303 orginal cab.
|
tturbo
|
3
|
2616
|
september 06, 2015, 00:16:03 am
av tturbo
|
|
|
splitt eller switter karosseri kjøpes
|
ahelgemo
|
1
|
2615
|
september 26, 2009, 12:14:42 pm
av ahelgemo
|
|
|
trenger sim ringer til veiva Type4!
|
alask
|
4
|
2608
|
mai 13, 2008, 20:30:34 pm
av alask
|
|
|
Kübelwagen kjøpes!
|
Fahrzeuge
|
6
|
2606
|
februar 09, 2010, 22:16:40 pm
av brm
|
|
|
58-64 boble
|
KS
|
4
|
2598
|
november 05, 2014, 20:39:11 pm
av vwstian
|
|
|
Type 2 "split" el. "bay window" ønskes kjøpt!
|
cain
|
4
|
2595
|
august 29, 2008, 23:41:43 pm
av Dark Matter
|
|
|
Org.ratt til 1303S ønkes 1973 modell
|
Kristian 1303
|
1
|
2589
|
juli 12, 2017, 19:35:29 pm
av nik
|
|
|
ØK: boble i grei stand
|
KristofferIversen
|
2
|
2588
|
mai 23, 2017, 17:12:07 pm
av KristofferIversen
|
|
|
splittbuss/pikup ønskes kjøpt
|
1978latebay
|
1
|
2586
|
juli 19, 2012, 12:19:24 pm
av Mr T
|
|
|
Boble ønskes
|
Perre
|
4
|
2583
|
november 17, 2010, 20:57:49 pm
av Perre
|
|
|
Porsche 914 KJØPES
|
SplitMan
|
3
|
2583
|
september 26, 2015, 22:12:11 pm
av Oval57
|
|
|
luftavkjølt ønskes! Bytte med T3 Coach
|
whiteXmas
|
0
|
2579
|
mai 28, 2008, 11:22:05 am
av whiteXmas
|
|
|
Det er vår og jeg trenger en folkevogn
|
Hårek
|
5
|
2573
|
april 18, 2011, 22:39:48 pm
av Hårek
|
|
|
1303 eller 1303S ønskes kjøpt!
|
Ivwar
|
0
|
2566
|
august 21, 2017, 11:05:41 am
av Ivwar
|
|
|
"vinterbil" T-1 ønskes under 20.000,-
|
RobInThaHood
|
0
|
2565
|
oktober 06, 2008, 22:46:31 pm
av RobInThaHood
|
|
|
Hei., 67 mod. t1 og nedover ønskes kjøpt!!!
|
H-1835
|
8
|
2564
|
juli 10, 2011, 23:26:00 pm
av GamleNydal
|
|
|
boble/type 3
|
Anders Peder
|
5
|
2562
|
mai 04, 2013, 22:20:15 pm
av Anders Peder
|