|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Noen som har i boble til meg? bilig med lite rust. Helst i Troms.
|
svrofa
|
0
|
2553
|
mars 31, 2008, 21:04:59 pm
av svrofa
|
|
|
ønsker å kjøpe oval..
|
Bjerkreim
|
4
|
2545
|
januar 10, 2013, 16:13:09 pm
av Bobletrond
|
|
|
Vw buss ønskes snarest. K J Ø P T !!!!!!!!!!!
|
Fast Freddy
|
4
|
2542
|
april 14, 2011, 08:24:18 am
av Fast Freddy
|
|
|
Registrert eu-fri boble ø.k i sør norge
|
mr. dingo
|
5
|
2530
|
juni 10, 2011, 19:19:38 pm
av Bad-Mojo
|
|
|
Buss ønskes kjøpt
|
beetle
|
3
|
2525
|
mars 25, 2015, 12:39:02 pm
av Fast Freddy
|
|
|
Land Rover veteran ønskes byttet i Beach buggy
|
Petterc
|
3
|
2515
|
november 16, 2011, 17:59:04 pm
av Petterc
|
|
|
ønsker og kjøpe bak luke vindu med pakning til t2 73 panel(bay)
|
doctor
|
6
|
2513
|
februar 01, 2009, 20:04:36 pm
av K.H
|
|
|
Baja ønskes kjøpt
|
marstein
|
2
|
2508
|
april 03, 2008, 16:31:52 pm
av Gabbis
|
|
|
Delebil 1302/1303 vurderes kjøpt
|
Gromgutn
|
6
|
2508
|
februar 06, 2010, 20:35:35 pm
av Gromgutn
|
|
|
bc boble
|
tds
|
8
|
2504
|
juli 09, 2010, 22:15:34 pm
av tds
|
|
|
Hvilken pris bør jeg betale???
|
Lappskaus
|
7
|
2500
|
mai 13, 2010, 06:22:43 am
av Squareback
|
|
|
Ønsker kjøpe bay
|
Erik hoås
|
5
|
2500
|
april 16, 2013, 21:45:09 pm
av Erik hoås
|
|
|
Baja med skilt
|
Lars Johansen
|
0
|
2493
|
september 15, 2017, 11:12:04 am
av Lars Johansen
|
|
|
KARMANN GHIA / OVAL
|
BOBLI
|
6
|
2486
|
juni 07, 2010, 18:59:30 pm
av Hansi
|
|
|
VW buss/transporter T1 eller T2 ønskes kjøpt!
|
ALx
|
4
|
2485
|
januar 26, 2009, 13:40:22 pm
av ALx
|
|
|
Oval ønskes kjøpt
|
oddi
|
4
|
2480
|
juli 24, 2013, 21:53:02 pm
av oddi
|
|
|
VW T1, 67 eller eldre. HAR KJØPT !!
|
GraffsT1
|
6
|
2479
|
februar 16, 2009, 12:14:02 pm
av GraffsT1
|
|
|
T2 ønskes kjøpt
|
Ørjan Øye
|
1
|
2477
|
november 19, 2014, 11:58:48 am
av Martin
|
|
|
boble, modell 64+/-
|
Weevil65
|
4
|
2473
|
desember 23, 2009, 16:53:15 pm
av fasty
|
|
|
- 68 T-1 lyseblå ønskes kjøpt
|
Reiel
|
2
|
2470
|
april 19, 2014, 22:54:52 pm
av Michael Sundström
|
|
|
ønsker treratt med boss til 1303s
|
gussi
|
5
|
2468
|
mars 21, 2009, 16:19:25 pm
av gussi
|
|
|
Slettes!
|
Frank G
|
6
|
2463
|
januar 14, 2009, 19:39:45 pm
av Frank G
|
|
|
Split Singel cab/panel ønskes kjøpt
|
Matsheg
|
1
|
2463
|
mai 02, 2017, 21:12:16 pm
av Matsheg
|
|
|
Kjørbar Oval eller pick-up ønskes kjøpt.
|
56T1
|
0
|
2460
|
oktober 30, 2010, 21:59:37 pm
av 56T1
|
|
|
Boble deler ønskes kjøpt
|
volkswagen1302
|
2
|
2456
|
april 19, 2008, 17:37:27 pm
av volkswagen1302
|
|
|
KAN SLETTES! Ø.K Rat-looker
|
EsJo
|
5
|
2455
|
mars 07, 2015, 10:36:34 am
av Ketil S.
|
|
|
Ønsker å kjøpe sika, alle årsmodeller av interesse.
|
friikside
|
0
|
2453
|
juni 21, 2017, 22:23:27 pm
av friikside
|
|
|
Karmann Ghia ønskes kjøpt
|
magnusB
|
5
|
2452
|
mai 05, 2010, 21:35:23 pm
av Bugbus
|
|
|
1302 Ønskes kjøpt
|
Andersen VW56
|
4
|
2444
|
november 09, 2009, 22:25:22 pm
av Andersen VW56
|
|
|
Transporter Type 1 ønskes kjøpt!!
|
RebekkaST
|
4
|
2442
|
juni 09, 2009, 00:14:30 am
av Tistlo
|