|
Tittel |
Startet av |
Svar  |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
ratt til 54 oval.
|
bjornboble
|
3
|
20162
|
august 04, 2013, 10:33:34 am
av Skaug
|
|
|
hjerte lys spørsmål.
|
bjornboble
|
4
|
21570
|
september 22, 2012, 21:13:03 pm
av bjornboble
|
|
|
uoriginale deler?
|
mgrondal
|
4
|
7739
|
september 08, 2009, 15:33:32 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Early bay med skivebremser.
|
Stig81
|
4
|
21268
|
april 01, 2013, 23:17:31 pm
av Stig81
|
|
|
På jakt etter boble!
|
Airlift
|
4
|
22344
|
mai 29, 2014, 10:14:46 am
av nobrakes
|
|
|
Girkasse AO, Ghia?
|
VW og Snowtrac
|
4
|
20356
|
november 12, 2015, 11:56:58 am
av LOBO
|
|
|
Mutter til innerskjerm
|
Stein Egil Granli
|
4
|
20585
|
juli 24, 2012, 12:04:26 pm
av mags
|
|
|
Hovedstrømbryter
|
marius122s
|
4
|
7863
|
juni 05, 2009, 21:28:14 pm
av marius122s
|
|
|
farge
|
oli
|
4
|
7207
|
august 30, 2009, 19:07:39 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Fargekode??? Midnight Blue
|
smurfen
|
4
|
8442
|
desember 19, 2010, 00:26:53 am
av Espen S. Andresen
|
|
|
Ch.nr 1959/60
|
Fridolin
|
5
|
22197
|
mars 22, 2015, 21:07:51 pm
av Kjell Roar
|
|
|
identifisering av frontlykt, boble
|
Tistlo
|
6
|
23373
|
desember 25, 2012, 01:40:11 am
av Tistlo
|
|
|
samba hjul?
|
gammern
|
6
|
8151
|
juni 07, 2009, 21:30:03 pm
av gammern
|
|
|
AC til Boblen ???
|
mr_bubles
|
6
|
9469
|
november 22, 2009, 15:38:11 pm
av FreddyB
|
|
|
L275 Light beige ?
|
oli
|
6
|
8577
|
januar 03, 2010, 12:15:51 pm
av Ed Németh
|
|
|
Håndtak/stropp med knagg 1961?
|
norshuttle
|
6
|
9882
|
juni 14, 2011, 23:31:24 pm
av Tistlo
|
|
|
VW's delekatalog på nett for T1
|
Kjell Roar
|
6
|
10549
|
august 26, 2011, 17:05:32 pm
av Rolf T. Kastenwagen
|
|
|
Jekk splitbuss
|
Splittbuss
|
7
|
24064
|
februar 24, 2013, 17:53:27 pm
av nime
|
|
|
hva slags motor passer disse til??
|
52 splitt deluxe
|
9
|
11408
|
april 09, 2008, 22:36:21 pm
av 52 splitt deluxe
|
|
|
Orginal radio i 1302s 1972 mod
|
cmi
|
9
|
28093
|
mai 26, 2014, 11:44:18 am
av Hulken
|
|
|
Original-fetisjisme av ypperste grad...
|
SplitMan
|
9
|
10178
|
september 01, 2008, 21:40:50 pm
av Tarjei
|
|
|
Beskytter du låvefunnet din med "en god historie"?
|
SplitMan
|
10
|
10038
|
desember 03, 2008, 12:25:15 pm
av SplitMan
|
|
|
"fødselssertifikat" wolfsburg og Options-koder
|
Splitboy
|
10
|
30285
|
juni 12, 2013, 22:59:46 pm
av Reiel
|
|
|
Hvilke forandringer skjedde når? Boktips
|
Kjell Roar
|
11
|
13050
|
desember 16, 2010, 18:15:16 pm
av FooZ
|
|
|
orginal farge til 51 modell..
|
bjornboble
|
13
|
29191
|
juni 16, 2012, 12:59:53 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Nå som vi flytter inn...
|
SplitMan
|
14
|
20143
|
mai 26, 2009, 19:20:06 pm
av choptop66
|
|
|
Du trodde kanskje "SP2" var sjelden?
|
SplitMan
|
15
|
31529
|
januar 04, 2013, 10:30:26 am
av Lars Bratteng
|
|
|
type 181 thing
|
Fommer`n
|
16
|
13876
|
august 30, 2008, 15:35:48 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Hvorfor endre en vinner?
|
Knechten
|
18
|
22676
|
desember 23, 2007, 10:19:17 am
av Kjetil Lima
|
|
|
Historien bak din originale VW
|
EspenX
|
22
|
20752
|
desember 25, 2008, 16:02:18 pm
av wv stein
|