|
juni 22, 2026, 12:09:42 pm
|
|||
|
|||
| Hovedside | Hjelp | Søk | Logg inn | Registrer |
| Sider: 1 [2] 3 |
|
| Tittel | Startet av | Svar | Visninger ![]() |
Nyeste innlegg | ||
|
|
Hvilke forandringer skjedde når? Boktips | Kjell Roar | 11 | 13050 |
av FooZ |
|
|
Hovedlykter til buss | MrOvaLove | 0 | 13314 |
av MrOvaLove |
|
|
type 181 thing | Fommer`n | 16 | 13875 |
av RZR-Andy |
|
|
01/01/67 | StigA123 | 2 | 14646 |
av StigA123 |
|
|
Girkasse splitt | JanHa | 1 | 15444 |
av Kjell Roar |
|
|
Hjelp til indentifisering av «del» | JanHa | 1 | 16094 |
av ThomasS |
|
|
Hva er dette | JanHa | 2 | 16981 |
av nobrakes |
|
|
Hk i 1300 motor? | vw | 1 | 17907 |
av Kjell Roar |
|
|
motorkode - hvilket årstall?? | Stein Egil Granli | 2 | 18104 |
av Kjell Roar |
|
|
Volkswagen Passat 3B Syncro | kompi | 1 | 18668 |
av Syncronaut |
|
|
Kan slettes. | sveinhelge | 1 | 18758 |
av sveinhelge |
|
|
Hvilken felger anbefaler dere for vintage speed look? | jayster | 2 | 19563 |
av jayster |
|
|
VW T1 48/49 MOD | Switter | 2 | 20014 |
av SplitMan |
|
|
Nå som vi flytter inn... | SplitMan | 14 | 20143 |
av choptop66 |
|
|
ratt til 54 oval. | bjornboble | 3 | 20162 |
av Skaug |
|
|
Girkasse AO, Ghia? | VW og Snowtrac | 4 | 20356 |
av LOBO |
|
|
Mutter til innerskjerm | Stein Egil Granli | 4 | 20585 |
av mags |
|
|
Historien bak din originale VW | EspenX | 22 | 20751 |
av wv stein |
|
|
Retningspiler. Når? | laksen | 23 | 20920 |
av Korfitts |
|
|
Early bay med skivebremser. | Stig81 | 4 | 21268 |
av Stig81 |
|
|
hjerte lys spørsmål. | bjornboble | 4 | 21570 |
av bjornboble |
|
|
Ch.nr 1959/60 | Fridolin | 5 | 22197 |
av Kjell Roar |
|
|
På jakt etter boble! | Airlift | 4 | 22343 |
av nobrakes |
|
|
Omaha, Nebraska i 1979 | SplitMan | 1 | 22506 |
av Hot Owl |
|
|
Hvorfor endre en vinner? | Knechten | 18 | 22675 |
av Kjetil Lima |
|
|
identifisering av frontlykt, boble | Tistlo | 6 | 23373 |
av Tistlo |
|
|
Jekk splitbuss | Splittbuss | 7 | 24064 |
av nime |
|
|
Orginal radio i 1302s 1972 mod | cmi | 9 | 28092 |
av Hulken |
|
|
orginal farge til 51 modell.. | bjornboble | 13 | 29191 |
av RZR-Andy |
|
|
"fødselssertifikat" wolfsburg og Options-koder | Splitboy | 10 | 30284 |
av Reiel |
| Sider: 1 [2] 3 |
|
Emne du har postet til Vanlig emne Aktivt emne (minst 15 svar) Veldig aktivt emne (minst 25 svar)
|
avstemning
|