Jalle
Supermedlem

Klubbløs #006
|
 |
« Svar #390 på: august 14, 2008, 22:00:40 pm » |
|
hva er adressa jeg kan plotte inn på gps?
Om du skriver: Blikkvegen 18 2050 Jessheim er du bare noen hundre meter unna 
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #391 på: august 14, 2008, 22:25:35 pm » |
|
hva er adressa jeg kan plotte inn på gps?
Om du skriver: Blikkvegen 18 2050 Jessheim er du bare noen hundre meter unna  ok
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem

|
 |
« Svar #392 på: august 15, 2008, 00:12:25 am » |
|
En liten tur på jobb nå, så settes nesa mot Gardermoen..  Det kribler i magen!  Nå er faktisk alle værmeldingene enige om at det blir mye sol og lite til ingen nedbør i helgen!
|
|
« Siste redigering: august 15, 2008, 00:19:44 am av Rocket-Racing »
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #393 på: august 15, 2008, 00:18:32 am » |
|
Have fun - Go mad. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
gold-digger
Medlem

|
 |
« Svar #394 på: august 15, 2008, 01:12:45 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
surfer56
Supermedlem

+4792817564
|
 |
« Svar #395 på: august 15, 2008, 08:08:50 am » |
|
Det kan meldes om gjennomsnittelig 16 grader, sol, tørre veier og gæliskap!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #396 på: august 15, 2008, 09:56:55 am » |
|
jenteungen på 6 lagde seg en gasser. det nederste er i fra scc07 i tekkens bil
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #397 på: august 15, 2008, 10:31:17 am » |
|
Litt tid til overs så da kan jeg lage en liten rapport. Telt og diverse ble satt opp i går og vi begynner å bli klar. Solen skinner og tørker raskt opp det som er av fuktighet på bakken. Cafeèn kom også opp i løpet av kvelden. Det morsomte av alt - jeg talte 26 biler når jeg la meg inatt kl 0100. Flere svensker, noen siddiser og flere vintagegutter - slettes ikke verst når det er en og halv dag igjen til det braker løs for fullt.
NB; kommer dere inn før portene offisielt er åpnet så setter vi STOR pris på at dere kommer til SCC standen og betaler for inngang der.
Vi sees,
Mvh Kalle
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem

The driver
|
 |
« Svar #398 på: august 17, 2008, 10:47:28 am » |
|
Et lite tips gutta; det å ikke gi muligheten for dagsbillett på lørdag er vel det mest klønete jeg har hørt om på en stund.... Jeg har verksted i nærheten, og kom bort i 3-tida med en kompis for en time eller to med inspirasjonskilder, og sorry ass, men da blei de siste kvalomgangene og finalene i rallycross sett isteden, rett og slett på grunn av prisen. Jeg kommer vel og merke idag i det minste 
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #399 på: august 17, 2008, 19:19:33 pm » |
|
Nå kan vi konkludere med at den offensive tittelen på denne tråden stemmer - SCC er Nordens beste VW-arrangement!!
Må få takke SCC-gutta for et perfekt gjennomført arrangement. Dette er første SCC i versjon 2.0, og det er nesten ikke til å unngå at ting ikke helt funker og at noen er misfornøyd med et eller annet. Det var ikke tilfelle med SCC, hele arrangementet satt som et skudd. Jeg hadde skyhøye forventninger til SCC, har gleda meg i månedsvis - og alle forventninger ble innfridd. For en fantastisk helg!
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #400 på: august 17, 2008, 19:24:19 pm » |
|
helt eenig med deg espenx
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #402 på: august 17, 2008, 20:21:57 pm » |
|
Jeg har desverre opplevd det motsatte av det dere sier. På vei ned fra Lillehammer møtte vi noen bobler som dro, og når vi nærmer oss Scc møter vi horder av busser og bobler som forlater plassen.
Klokka er da 11.15 på morgenen. Vi får med oss litt racing og en utstilling på halv5.
Skjønner at folk er mettet på søndag, men slik prisene var - valgte vi å dra på søndag.
Synes drag'n var bra ordnet, leit med vannet på banen (som ga 30 min pause) - men hvorfor kommentere ALT på engelsk? Hadde vært greit med litt norsk også...
Sanitæranleggningen var veldig bra rigget, alt jeg så så rent og pent ut - og papir var det overalt også.
Jeg prøver lørdag nesteår, for lite som skjedde i dag.
Faktisk synes jeg "show and shine"/ utstillingen var bedre på Fortet.
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #403 på: august 17, 2008, 20:38:07 pm » |
|
har du vært der en dag har du egentlig fått sett det du trengte, folk begynner sikkert å bli litt slitne etter to dager med full fart..grunnen til at de måtte kommentere alt på engelsk var at vi var 10 nasjoner der som ville forstå det som ble sagt, og 300 Kr er VERDT det folkens
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #404 på: august 17, 2008, 21:28:13 pm » |
|
Vet ikke om det var verdt 4 timer kjøring og 150,- altså!
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Rune54
Supermedlem

|
 |
« Svar #405 på: august 17, 2008, 21:29:12 pm » |
|
sier bare.. DETTA VAR STORT!ser frem til SCC 2009.Stor takk til gjengen bak det beste vw teffet jeg noen gang har vært på 
|
|
|
Loggført
|
bugcamp.no
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #406 på: august 17, 2008, 21:31:20 pm » |
|
Kommer bare til å smile i mange dager fremover jeg nå! Det råeste, best gjennomførte, og innholdsrike treffet jeg noensinne har vært på! Kunne gladlig betalt mer for denne helga jeg! 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
98super
Supermedlem

|
 |
« Svar #407 på: august 17, 2008, 21:32:16 pm » |
|
Vet ikke om det var verdt 4 timer kjøring og 150,- altså!
Tror ikke sånne kjedelige/dyre treff er noe for deg jeg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #408 på: august 17, 2008, 21:51:23 pm » |
|
Har kjørt til Trollhattan for å være der i få timer, og kjøre hjem igjen. - Det var tilogmed mer artig.
Egentlig var jeg mest skuffet over utstillingen, mye rot og virvarr.
Konstruktivt: Bedre skiltet utstilling nesteår? Kunne kikke i programmet/kartet - men det er alltid OK med skilting.
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #409 på: august 17, 2008, 22:01:53 pm » |
|
Takk til alle dere som har arrangert SCC!! Dette var en absolutt genial helg!!
Veldig fin blanding av alle grener, gammle gutta med krigere til resto lookere!
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
magnus
Juniormedlem

|
 |
« Svar #410 på: august 17, 2008, 22:07:11 pm » |
|
Har kjørt til Trollhattan for å være der i få timer, og kjøre hjem igjen. - Det var tilogmed mer artig.
Konstruktivt: Bedre skiltet utstilling nesteår? Kunne kikke i programmet/kartet - men det er alltid OK med skilting.
ta deg en pille... du får heller dra på disse udugelige street meet greiene istedenfor. jeg syntes treffet var bra, men man kunne hatt dagsbiletter for lørdagen også!
|
|
|
Loggført
|
- 55" oval - 87" Polo steilheck G40 Turbo x 66" boble x 72" boble
|
|
|
Johnny Oeen
Seniormedlem

|
 |
« Svar #411 på: august 17, 2008, 22:13:31 pm » |
|
Takk for eit supert treff....utruleg bra!! var kun på laurdag denne gangen, men neste gang blir det heile helgen!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem

Brannmann!
|
 |
« Svar #412 på: august 17, 2008, 22:26:59 pm » |
|
ta deg en pille... du får heller dra på disse udugelige street meet greiene istedenfor. jeg syntes treffet var bra, men man kunne hatt dagsbiletter for lørdagen også! Så konstruktive tilbakemeldinger besvares med: "ta deg ei pille?" Er det ikke noe som kan gjøres bedre til nesteår mener du? Hvorfor skal jeg på street meet om jeg vil se luftavkjølte vw?
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
magnus
Juniormedlem

|
 |
« Svar #413 på: august 17, 2008, 22:35:39 pm » |
|
ta deg en pille... du får heller dra på disse udugelige street meet greiene istedenfor. jeg syntes treffet var bra, men man kunne hatt dagsbiletter for lørdagen også! Så konstruktive tilbakemeldinger besvares med: "ta deg ei pille?" Er det ikke noe som kan gjøres bedre til nesteår mener du? Hvorfor skal jeg på street meet om jeg vil se luftavkjølte vw? jeg hadde ikke noe problem med å finne ut hvor de forskjellige feltene var, kansje det er fordi jeg tok meg bryet med å lese programmet?
|
|
|
Loggført
|
- 55" oval - 87" Polo steilheck G40 Turbo x 66" boble x 72" boble
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #414 på: august 17, 2008, 22:39:11 pm » |
|
Etter så mykje snakk om lørdagsbilett, så er eg sikker på att det kjem i 09! Ein an ting; Vifte i matteltet/grillen.. Det var ikkje akkuratt lite røyk der(både blå- og hambis-røyk) Dette lerte eg: Vil du få noko ut av eit sånt stevne/treff, så er du der HEILE helga, og ikkje reiser opp kl 04 for å ta fly.. på lørdagen.. Som det er nevnt i Tony Chinas tråd; Speakeren skal/bør/må få ros for å ha vert veldig flink med å halda oppe stemningen, menst folka vaska olje for harde livet!! Alt i alt: Det beste ( og einaste) Folkevogn-treffet eg har vert på!!!!!! Eg kjem tebake, nestegong 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eldiablo
Seniormedlem

Torgrim tlf. 970 71 771
|
 |
« Svar #415 på: august 17, 2008, 22:56:29 pm » |
|
knalltreff!! Jeg er tilbake neste år, men da kommer jeg på fredag formiddag og ikke lørdag kveld  vær snille og ikke mas mer om de få små hundrelappene i inngang, gutta som arrangerer har lagt ned masse jobb og det er ikke gratis å rigge til et slikt treff.
|
|
|
Loggført
|
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
|
|
|
| UMBINC |
Seniormedlem

|
 |
« Svar #416 på: august 17, 2008, 23:04:46 pm » |
|
First of ALL!! Tusen takk for en flott helg!!!
Er enig i at vi kan spare oss for "ta ei pille" kommentarer... Jeg rgner med at gutta er glad for alle tilbakemeldinger og slik bør det være. I versjon 2.0 syns jeg de klarte seg meget bra. Etter min mening kunne utstillingsbiten av treffer vært bedre koordinert med racingen, og dette sier jeg selv om jeg like race best:) Premieutdelingen var ingen høydare, men learning by doing er vel greia her så det blir vel bedre det au:)
Prisen syns jeg det ikke er noe å si på. 300 gærninger skal ingen klage på! absolutt valutta for pengene.
Alle ære til gjengen! Håper for all del dette går kun en vei og det OPP!
UMB
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem

The driver
|
 |
« Svar #417 på: august 17, 2008, 23:19:00 pm » |
|
Jeg må si det var heftig idag.
Men;
Neida, 300,- er ikke ille. Men for de som ikke skal være der 2 dager, kanskje ikke en hel eller halv dag heller, men et par timer, så er 300,- for mye.
Dagsbillett for 150,- på lørdag hadde jeg takla, men jeg fikk se vel så startraske bobler med gassere 700m lenger bort for en tredjedel av prisen.
Og da å ha dagsbillett for 150,- søndag men ikke lørdag er jo litt rart.
Det er min eneste innvending. 150,- på søndag var det så absolutt verdt!
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #418 på: august 17, 2008, 23:22:40 pm » |
|
Prizma, SCC begynte offisielt kl 14 på fredag, men mange kom før det også. Når du da kommer på et VW-treff på dag TRE seint på formiddagen, er du da overrasket over at du du ser folk som drar hjem??? Folk har kjørt opptil 2000 km for å komme på treffet, og de skal hjem og på jobb på mandag de også. På alle treff drar da folk hjem på søndagen.
Skal du være med på tidenes fest, ikke kom på søndags morgen og klag over at festen er slapp. Du burde vært der fra fredag av. At du ikke er det, er da ikke festens skyld - det er din.
Du kommer på dag tre etter at det har vært VW-fest dag og natt i to døgn - og du er skuffa over det du ser?!? Har du vært på et VW-helgetreff på en søndag ettermiddag med flere biler/mer action enn på SCC? Jeg vedder en kasse øl på at du aldri før og aldri senere kommer til å være på et norsk VW-treff med flere biler kl 11.15 på søndagen enn SCC.
For meg er søndagen på VW-treff normalt dagen å bli edru nok til å kjøre hjem etter en laaang helg. Det er jo aldri på søndagen det skjer, da har de fleste av oss vært der hele helgen og vi tenker på hjemveien. På SCC ble jeg til kl 18 - det er første gang - for det var så mange høydepunkter på drag racingen og det var prisutdeling hvor man fikk sett endel av bilene og folkene man har sett på avstand og hørt om.
Maaaange biler hadde blåst motorer og girkasser, på søndagen var fortsatt noen av de beste bilene igjen, det var kaldt i lufta og perfekt bane. Og det er slutten av en lang helg og seint på sesongen, det er verdt å presse redskapen litt ekstra. De store gutta var villige til å satse fordi de visste at forholdene var optimale for nye personlige rekorder. Bestetiden ble da også satt sent søndag ettermiddag, 9,11 sekunder hvis jeg ikke husker feil. For en fantastisk opplevelse! På slutten av drag racingen sto vi alle i stor ring omtrent på startstreken i håp om at CSP-Ghia'n skulle klare et 8-strekk. Har du noen gang vært på et drag race hvor du står så nærme at du kan stå på startplata og ta på bilen om du vil?
Du klager på vannet på banen, det er leit, skyld på Gud.
Kommentar på engelsk - folk fra ti nasjoner var der, som Rikard sa - På lørdagen snakket speaker 50/50 norsk og engelsk, men etterhvert fant de ut at det ble helt feil, med så mange internasjonale gjester og topp dragracere var det naturligvis helt rett å snakke engelsk. Hvis det er folk i 2008 som ikke skjønner engelsk, så trenger du et kurs.
Din konstruktive kritikk består i at det burde være bedre skiltet neste år, fordi du ikke gadd å kikke på kartet i programmet??!! Jeg vet ikke hva jeg skal si... Du får utdelt et kart når du kommer inn, men klager over at Norges største VW-treff er uoversiktlig fordi du ikke gidder se på kartet? Hehe....
Vær så snill å ikke la denne tråden surre ut i negative kommentarer, jeg tror ikke du var på SCC lenge nok til å skjønne hvilket utrolig VW-treff du gikk glipp av. Du baserer opplevelsen din prizma på det jeg vil tro er to-tre-fire timer på søndagen. For oss som opplevde ca 50 timer der, så er det noe vi vil fortelle barnebarna våre om.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #419 på: august 17, 2008, 23:35:33 pm » |
|
Bæste treffet jeg har vært på !!! Stor dag både lørdag og søndag for meg ! jeg kommer tilbake neste år d er i alle fall helt sikkert , stor Klæm t dæm som klart å gjennomføre det her ! Helt Topp speaker han der Asphjellgutn !
Pitt
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
|