H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #1050 på: desember 26, 2008, 20:26:54 pm » |
|
Trur ikke jeg ville gjort denne jobben i ett bolighus. Lukta setter seg i alt, og det kan ta dager hvis ikke uker å bli kvitt..
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1051 på: desember 26, 2008, 20:29:25 pm » |
|
Ja veit det! Har lakka masse ant i kjedlaren (sprayboks) og då kjentest det heilt opp i ståvo, derfor må eg skaffa ei vifta til å lufta/blåsa ut litt gass...
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #1052 på: desember 26, 2008, 21:19:21 pm » |
|
Disse er fine, brukte sånn selv, og funkgerte utmerket! Men ha på noe over vinduet også, hvis vifta blåser alt ut, kommer mye å sette seg på vinduet lel.. Men for å bli kvitt lukta, ha på en parafinovn eller ha noen stearinlys når du lakker 
|
|
« Siste redigering: desember 26, 2008, 21:21:03 pm av Bj?rn »
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1053 på: desember 26, 2008, 21:32:10 pm » |
|
Får dekka til vinduet og då! Men nå er ivertfall taket tett!
Pappen meinte dei hadde nokon masker på eik, så eg får ned å sjå litt før eg handlar på nettet...
Men eg håpar ikkej du er seriøs med stearinlys!?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #1054 på: desember 26, 2008, 22:27:15 pm » |
|
Får dekka til vinduet og då! Men nå er ivertfall taket tett!
Pappen meinte dei hadde nokon masker på eik, så eg får ned å sjå litt før eg handlar på nettet...
Men eg håpar ikkej du er seriøs med stearinlys!?
Nei  Kom bare på det etter å ha hørt en historie om en som gjorde det i jula  Så planen er å gjøre ferdig bånnpanna, med lakk osv, før karroseriet får kjørt seg mer ?  Stå på 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1055 på: desember 26, 2008, 22:32:18 pm » |
|
Nei eg må ha vekk bunnplata frå garasjen, for å få inn impulsen, så då kunne eg lika gjerna lakka den med ein gong!
Reservehjulsbrønn kjem 8.januar så då vert da ivertfall meir sveising!
Men no kom eg akkuratt på att det er meir sliping igjen på bunnplata! I mellom seteskinna og tunellen, på begge sider.... der må eg ha ein litt større vinkelslipar for å komma til, men det skal eg klara å oppdriva!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1056 på: desember 26, 2008, 23:04:52 pm » |
|
Når eg tenker meg om så er eg jo ikkje ferdig i det heile tatt med bunnplata...  Det som gjenstår: -Sveisa på jekkfester -Sveisa på røyrer til varmewire under baksetet -Slipa ned sveis mellom seteskinner og tunell -Meir? Men eg er ivertfall godt igang med å laga klart til lakking 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #1057 på: desember 26, 2008, 23:34:33 pm » |
|
vær så snill å kast de jekkfestene langt til #@@@#.....det er rett og slett rustfeller.
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #1058 på: desember 26, 2008, 23:43:13 pm » |
|
Men denne bobla kommer vel ikke til å brukes på vinteren (ivartfall ikke mye tenker jeg) og Tistlo er jo nøye, det har vi sett mange eksempler på, så denne kommer nok til å gåes over unner jevnlig  Så lenge man får forseglet det går det jo greit.. kjekt å ha de der, men å bruke de, næææ, bare i nød 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1059 på: desember 27, 2008, 00:09:54 am » |
|
vær så snill å kast de jekkfestene langt til #@@@#.....det er rett og slett rustfeller.
Enig med anders, du ser dem jo ikke uansett!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1060 på: desember 27, 2008, 00:11:00 am » |
|
Jadå er fullt klar over rustfella, men det er jo ein gong sånn att denna bilen skal verta orginal.... så eg skal ha dei på! Men eg skal sjølvsagt gjera alt eg kan for å hindra att dei rustar! Og som sagt, dei vert kun brukt i nødstilfeller (punktering osv)  Ein ting som er sikkrare enn sikrast; Denna bilen får aldri sett noko snø! Spesielt ikkje den saltlaken som dei har på vegane for tida..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #1061 på: desember 27, 2008, 00:16:18 am » |
|
hmmmmm joa det sier du nå det  husk at det er ingen som ser dem....men om du skal ha dem på så klin det inn med alt mulig snacks mot rust 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1062 på: desember 27, 2008, 00:17:21 am » |
|
Jadå, dei skal forseglast!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1063 på: desember 27, 2008, 20:08:11 pm » |
|
Tenkte på ein ting ang jekkfestene.... ville det ikkje vert smart å laga ein plugg til å putte i dei? Sånn att drit og liknande slepp å samla seg inni dar..? Veit dei selger nokon sånne hjulkapselavdragarar som kan plaserast i jekkfestet ivertfall... hadde kanskje vert ein ide 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1064 på: desember 27, 2008, 22:10:50 pm » |
|
Då er røyrene sveisa på ivertfall, og eg begynte å fundera på jekkfestene.... fet ser ut til att toppen av jekkfestet faktisk kjem Over golvnivå, som igjen betyr att kanalane kjem til å stoppa oppå jekkfestet, som igjen betyr fjasko! Det er jo repro jekkfester, så meir kan eg ikkje forventa.... men nå er eg Virkeleg i stuss om eg skal ha dei der eller ikkje.... Finst det nokon reglar som seier att det Skal vera jekkfester på bilar? Vist ikkje, så kunne eg jo ha skaffa ein liten biltemajekk og hatt i bilen... i staden for det orginale jekkfestet?    Bilen vert vel ikkje så mykje meir orginal om jekkfestet hadde vert der?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JK
|
 |
« Svar #1065 på: desember 27, 2008, 22:14:49 pm » |
|
Ingenting som sier at det må være jekkfester på bilen, det finnes jo mange andre steder enn de orginale jekkfestene å jekke på. Dessuten er det lett å ødelegge sideplata/kanalen på bilen ved å bruke de orginale festene å jekke på.
|
|
|
Loggført
|
46 84 69 59
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1066 på: desember 27, 2008, 22:16:54 pm » |
|
Ingenting som sier at det må være jekkfester på bilen, det finnes jo mange andre steder enn de orginale jekkfestene å jekke på. Dessuten er det lett å ødelegge sideplata/kanalen på bilen ved å bruke de orginale festene å jekke på.
Been there, done that!
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1067 på: desember 27, 2008, 22:18:46 pm » |
|
Ok! Det hadde vel funka med ein soksejekk(scissor-jack) på torsionsrøret bak? Men spørsmålet er fortsatt kva som er best? Ha dei på: - Rustfelle, ødelegg kanalen + kjekt i nødstillfeller, orginalt Ikkje ha dei på: + ingen rustfelle, ingen ødelagte kanalar - ikkje orginalt 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JK
|
 |
« Svar #1068 på: desember 27, 2008, 22:23:27 pm » |
|
Hvis du har de der er det jo lett å bli frista til å bruke de hvis du vil jekke bilen da. Fort gjort at du ødelegger noe og for mere jobb, men hvis bilen din skal være helt orginal så bør de jo være der. Det er mitt syn da.
|
|
|
Loggført
|
46 84 69 59
|
|
|
Vw1302s
Seniormedlem
   
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum
|
 |
« Svar #1069 på: desember 27, 2008, 22:24:38 pm » |
|
Ikke sett på nye jekkfester. Du sparer deg for mye arbeid både nå, og seinere.  Du kommer ikke til å bruke dem, og det er ikke så lett å se dem heller = liten nytte, orginalt eller ikke. Selvom du vil ha bilen så orginal som mulig, så kan du jo tenke på hva som er best for den  Jo mindre rust jo bedre. Det vil uansett samle seg dritt under der som før eller seinere fører til rust. Som du selv sier så ville jeg heller tatt med en biltema/garasjejekk å jekka opp bilen med.(bøye nye kanaler er ikke moro  )
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1070 på: desember 27, 2008, 22:24:49 pm » |
|
Ikke ta helt av med original styret nå tistlo!
Bilen blir jo ikke noe mindre original av at jekkfestene som ikke synes, og er rustfeller, ikke er der;)
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1071 på: desember 27, 2008, 22:32:13 pm » |
|
Folket har talt, som dei seier  Nix jekkfester (bank i bordet) !!! Grunnen må vera som sagt; dei er orginale, Ja, men det er ikkje alt av det orginale på bobla som er konstruert like bra... (døme: varmekanalane) Trur bilen vert bedre uten festene  For å skifte tema så kan eg jo slenga ut bilder av framgang:   Dette betyr att det som gjenstår på bunnplata er å slipe ned den fantastiske sveisen som ligger mellom seteskinna og tunellen... sidan eg ikkje har noko lang fres, så vert nok løysinga på det problemet å bruke ein Stor vinkelslipar, sånn att slipeskjeva får større radius og kjem seg nedi mellom tunell og skinna, så er det berre snakk om å halda stødig  Men eg skal nett prøva med dremel!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1072 på: desember 29, 2008, 21:25:08 pm » |
|
Eg hadde jo ein god plan med å bruka stor vinkelslipar for å få vekk siste rest.. men det gjekk jo ikkje... kom ikkje til i det heile tatt.....  Men nå har eg/me fått bunnplata ned i kjedlaren, og der står jo og kompressoren... så i morgo skal eg låna hylaren og prøve å frese det vekk.... aller helst skulle eg hatt av heile skinna.. men det gidder eg ikkje... Men meir lakkspørsmål:
-Kor mangen lag med grunning og lakk treng eg?? -Er det isåfall nok med ca 1,5liter grunning og lakk til dei lagene?
Er vel fleire her inne som har lakkert bunnplater før, så eg går ut ifrå att nokon veit kor mykje lakk som går med...Ellers har eg store planer om å kjøpe ny kompressor.. for den halvegs havarerte gebe 50literen duger ikkje til lakking, ikkje berre er den liten, men det kjem nesten meir olje enn trykkluft ut av den.. og eg har jo ikkje tilgang på 3fas, så derfor fant eg ut att den største mulige eg kan ha må verta noko ala den moe & co selger.. Så er det fleire folk her inne som har erfaring med denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14903648&sid=&WT.svl=LinkBildet på linken er feil så eg legger ved det rette bildet eg fekk av dei Berre å komma med tips! 
|
|
« Siste redigering: desember 29, 2008, 22:52:37 pm av Tistlo »
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
    
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia
|
 |
« Svar #1073 på: desember 29, 2008, 22:27:24 pm » |
|
oi 2 V kompressor og greier 
|
|
|
Loggført
|
  VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1074 på: desember 29, 2008, 22:56:30 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1075 på: desember 29, 2008, 23:24:30 pm » |
|
69 en sin?
Du skal ikke gjøre ferdig karrosset først?
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1076 på: desember 29, 2008, 23:37:54 pm » |
|
Motoren, ja! Hadde vert kjekt med litt motorskruing innimellom... men det er vel ikkje alltid det eg synst som er best! Berre eg får ferdig bunnplata før burstagen min så er eg fornøygd  (4.februar) Får setta det som mål då!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
erikaa
|
 |
« Svar #1077 på: desember 29, 2008, 23:42:07 pm » |
|
Gi motoren en skikkelig omgang med avfetting og høytrykk før du begynner å skru den fra hverandre. Reduserer noe på grisearbeidet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud
Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #1078 på: desember 30, 2008, 00:02:23 am » |
|
Okei, det skjønner jeg jo, men det eneste er vell at hvis du driver med to ting på en gang, så er det lett at det fort blir "Skruing på motor, med bunnplata i huet" Skjønner?
Men du har alt så systematisk og i orden, så jeg regner vell med at det ikke blir noe problem!
Rikard
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1079 på: desember 30, 2008, 00:38:26 am » |
|
Eg er ikkje alltid like systematisk i håve, så eg satser på å gjera bunnplata ferdig Før motoren påbegynnes. Erik: Er det lurt å spyle ein komplett motor med alt av deler påmontert? Ser for meg vatn i allverdens utenkelige plasser (eksospotte, forgassar, innsug, sylinder, fordeler osv) Men det gjer vel kanskje ikkje noko, når den likevel skal overhalast? Ellers så savner eg fortsatt info ang. lakking av bunnplata.. eg er nemleg ikkje sikker på om eg har nok av den fantastisk dyre lakken min... som forøvrig snart feirer 1. årsdag 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|