Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1260 på: september 21, 2009, 23:47:33 pm » |
|
Det er på høg tid at me begge begynner å sveisa ja  Her er diverse bilder.. Før og etter av ledningspetakkelet i bagasjerommet.. og kassa med det rare i.. Hadde det ikkje vert for att nye ledningsnett ikkje er like hadde eg nok handla eit sånt. Siste bildet skal forestilla att taktrekket er på veg ned... Appropo taktrekk, det er ikkje nokon som har eit hull og riftfritt taktrekk til overs? orginalt altså?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinØ
Supermedlem
    
Innlegg: 840
Bosted: Molde
|
 |
« Svar #1261 på: september 22, 2009, 00:30:26 am » |
|
Bra du er igang igjen lille mann  til og med fruen har begynt å spurt hva Tistlo på forumet driver med om dagen 
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
|
|
|
Turbohansen
Juniormedlem
 
Innlegg: 50
Bosted: Andøy
|
 |
« Svar #1262 på: oktober 01, 2009, 17:56:30 pm » |
|
Denne prosjekttråden kommer nok til og hjelpe meg med min -69  Og kommer nokk til og spørre deg om div. ting/ råd og tips  Fint prosjekt, stå på! 
|
|
|
Loggført
|
1969 - VW 1300
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1263 på: oktober 03, 2009, 13:58:58 pm » |
|
Ja er vel så å sei igang igjen!:) Forhåpentligvis på tirsdag kjem dei nye platene til fronten! og støtfangerfestet høgre bak. I mellomtida driv eg å rydder fram igjen bilen, som berer preg av å ha stått i ro leenge.  Den skal etterkvart flyttast ut på dansegolvet igjen!! Også er eg VEldig glad for att eg tok beslutningen om å fjerne alle lister rundt panser og motorlokk. Ja for få eg gjekk bananas med vannpumpetånga så dukka det jaggu meg opp mykje stygt! Og dette viste ikkje eingong når lista låg der, og hadde fortsatt lågge der sjølv om bilen hadde vorte sandblåst! Ja det skal verta godt å få vekk desse rustfellene! Vist nokon vil ha nokon pent/godt brukte panserlister er det berre å ta kontakt 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RuneL
Supermedlem
    
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
 |
« Svar #1264 på: oktober 03, 2009, 15:13:51 pm » |
|
Da var du igang igjen ja... har ventet på dette, dagen blir ikke helt den samme uten oppdatering fra Tistlo garage
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bj?rn
Supermedlem
    
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum
- 1303 -
|
 |
« Svar #1265 på: oktober 03, 2009, 16:33:23 pm » |
|
Da var du igang igjen ja... har ventet på dette, dagen blir ikke helt den samme uten oppdatering fra Tistlo garage
x2  Bra du er i gang igjen! 
|
|
|
Loggført
|
Keep it cool, keep it oldschool!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1266 på: oktober 04, 2009, 13:14:42 pm » |
|
Morro å høyra!  Igårkveld fekk eg omsider gravd den fram igjen og flytta den der den skal bu ei stund no! Den lykkelige eigaren sa det var på høg tid att det vart gjort noko med den no! Straks bilen kom ut av kroken starta eg med nedplukking av taktrekket. Det er tolmodigheitsarbeid! Men alt gjekk stort sett fint til eg skulle ta ut bakerste del av sjølve taktrekket.... Det har ein pappkant som er sydd på i bakkant, og denne er trykt nedi sprekka mellom taket og forsterkingen ved bakruta. Og der henger den.. drar eg i den stopper den i pappen..det var eit helvete å få ut.. og det endte med att eg reiv av taket og måtte lure ut pappen i fleire omganger, med eit "spesialverktøy" Altså ei plata som er bøygd som kanten sånn att eg får lirka pappen over plata og sklidd den ut.. men det var ikkje lett når den pappen var stivt som stål.. Forhåpentligvis er det lettare å få den nye inn igjen? Nå er det berre ein enorm jobb med å skrapa vekk all gammal filt og drit som er limt fast.. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1267 på: oktober 04, 2009, 13:19:27 pm » |
|
Det siste som vart gjort igårkveld var å starte tektylskrapinga av innerskjermane! Og her er det IKKJE snakk om nokon tyttebærskjermar!! Her er det orginal lakk med orginale tysjmerker!!!  NULL RUST heilt til du kjem ned til kanalen...... og støtfangarfestet sjølvsagt.. Men det lover godt! Sjølv om det jo er ein usveist orginalbil, så er det alltid kjekt å sjå att innerskjermane er godt bevart under det eine tektylaget som har vert på bilen!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RuneL
Supermedlem
    
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim
|
 |
« Svar #1268 på: oktober 04, 2009, 14:38:06 pm » |
|
Bra at du for en gangs skyld finner noe hyggelig under tektylen!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1269 på: oktober 04, 2009, 23:43:12 pm » |
|
Dagen har for det mesta bestått av tectylskraping.. ikkje stort å skryta av,, men satsar på meir gjort imorgo!
Eg fortsatte der eg slapp og tok høgre innerskjerm framme. Denne viste seg å vera like bra som andre sida, bortsett frå det faktum at det virker som alt som er rusta, er dobbelt så rusta på passaskjersida! Ivertfall med tanke på kanalen! På venstre sida er den faktisk reddbar, mens høgre, der er den heilt vekke!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1270 på: oktober 04, 2009, 23:52:12 pm » |
|
Men så var det bakre innerskjermane.. eg fortsatte på høgre sida(verstesida) og her var ikkje alt like vakkert som framme! Jau orginallakken var der, men det bar tydelige preg av att bilen vart tectylert lenge etter att den vart tatt ibruk! Også var det jo litt gravrust på dei utsatte plassane.. det vil sei begge ender av plata til bakre karosserifeste. På fremste delen var det jo rusta tvers gjennom hol.. Lenger fram mot kanalen dukka det opp nytt hol, og masse gravrust, og under der igjen ved bakkant av kanalen, som ikkje var tilstede, så var det kun rust!
Menmen. Det er for lite rust på karosserifestet til å bytte heile skiten i veng, så planen er fortsatt å:
-Fikse alle støtfangarfestene. -Laga roterande grillsnurra -Få bilen på sida, ta mål, borre ut punkter. -Fikse rusta på den innerste plata, og sandblåse den ytterste. -Sveise alt saman og X2 på andre sida..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1271 på: oktober 04, 2009, 23:59:47 pm » |
|
Også resten.. På "bestesida" ser me veldig tydelig att bilen har vert brukt ei stund utan noko som helst tectylering. Lakken flassa av der, og det var overflaterust.. Ellers så er det samma rusta som motsatt side berre mildare.. men felles for begge sidene er att støtfangarfestene er oppbrukt!  Eg tok 'og å fjerna lista rundt motorlokket.. Her var det meir gravrust enn rundt panseret! Også dukka det opp eit stort rusthol oppi høgre hjørne(verstesida)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1272 på: oktober 06, 2009, 00:14:41 am » |
|
Lite framgang idag  Men eg har fått henta meg gass for ei god stund! 50L Mison 18. 5årsavtale.. Dyrt? -Ja! Må nok ta på meg fleire jobber etterkvart.. Fekk justert panseret 100%, så alle linjer stemte! Merka skruene og tok det av. Så fjerna eg den siste lista oppe ved frontruta. Mykje rust, men det var heldigvis ikkje rusta gjennom. Så dukka det nokon kompiser(?) opp og eg måtte sveise opp igjen noko drit som var klatta halvegs med pinner.. og der rauk den kvelden Imorgo vert det sikkert ikkje gjort mykje heller  Skal te Sogn i begravelse og henta ein motor + litt deler.. men kanskje eg får tid til noko vetigt?! Eg venter fortsatt på sveisedeler, og etter sånn eg forstod det av Lars R. så kom dei til Norge imorgo, som betyr att dei ikkje er her før i slutten av veko,,, som betyr att eg virkeleg må jobbe heile helga, om eg skal klare målet mitt! Som er alle støtfangarfester påsveiste iløpet av haustferien. Som då sikkert vert iløpet av helga.. Så intil eg får delene, så vert det sveising av alt eg kan laga sjølv, rep/mod. av den nye kanalen(ikkje god nok) Og anna ymse.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1273 på: oktober 09, 2009, 00:55:55 am » |
|
Nei det er dårlegt med framgang fortsatt...  Av dei få tinga som har skjedd kan det nevnast, skraping av lim, lo, ull, drit, isolasjon og graps innvendig. Sveising av den NYE kanalen.. bildet viser eksempel på att repro e berre møk.. Vurderer fortsatt å redde den orginale kanalen på venstre sida, men høgre er fortapt.. Men eg fekk ein telefon som sa att platedelene vart sendt idag, så då dukker dei vel opp på fredag får eg håpa!  Så då vert det planlegging av korleis eg skal på støtfangarfesteplatene på rett plass, laga jigger, fjerne bakplata og anna ymse som vert gjort imorgo! Bakplata forresten; Den hadde eg lenge trudd att måtte skiftast ut, men som eg har erfart så er repro ikkje brukandes, og etter å ha inspisert bakplata nøygnare så har eg funnet ut att den orginale skal reddast! Den er berre bulka litt og rusta innvendig. Så den skal av, forsterkingen skal av, bulka skal benkast opp etter beste evne, og når sandblåsekabinettet er ferdig(lenge til) skal det blåsast, så skal resterande ujamnheiter av bulken glattast ut med tinn! ikkje sparkel! "Ska da ve, so ska da ve" derfor vert det kjøpt inn tinning startkit frå gasolin i nermaste framtid 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1274 på: oktober 10, 2009, 01:02:37 am » |
|
Idag har det faktisk skjedd ørlitegrann!
Bakplata kom av, og den var i bedre stand enn tenkt, bortsett frå bulker.. Men den skal reddast!
Etter det vart det mykje borring av punktsveiser igjen.. Hylla i motorrommet måtte løysast frå støtfangarspissane..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1275 på: oktober 10, 2009, 01:11:59 am » |
|
Men det vart eit aldri så lite tilbakefall i kveld 'og...  Det dukka opp rust på uventa plassar! Og eg snakker om brannmuren. Den var ganske rusta, og eg tenkte det var berre litt solid overflaterust, men det viste seg att det var ganske heftig gravrust.. stakk tectylskrapa gjennom på fleire plassar! Det var jo absolutt ikkje planlagt noko skifte av denne plata, men eg tenker no på å sveise inn ein del frå ein an bil, som kun er den bakerste plata, kanten. Det er jo kun der det er rusta så voldsomt og! Så då er eg på jakt etter eit utkapp frå ein bil.. nokon som har? Ellers så fekk eg skrapa vekk all loe, ull og isolering, lim etc frå taket, stolpane og rundt bakruta. Ein an ting som er under vurdering, er å skifte heile dei platene i bakkant av kanalane, ivertfall endane. Her har rusta virkeleg tatt tak! menmen eg er fornøygd med tanke på rust! Sett ut ifrå Tyttebær-skalaen så har eg bytta rustne og problematiske innerskjermar mot rust i brannmuren. God deal det..?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
    
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #1276 på: oktober 10, 2009, 01:53:06 am » |
|
Bra du står på 
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
ovejohan
Supermedlem
    
Innlegg: 557
Bosted: breim
|
 |
« Svar #1277 på: oktober 10, 2009, 17:20:49 pm » |
|
har ikke du mange bila å ta av da?
|
|
|
Loggført
|
1961 T-1 boble (Edna) 1969 T-1 boble (Turid) (oppussing pågår) 2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1278 på: oktober 10, 2009, 20:05:33 pm » |
|
har ikke du mange bila å ta av da?
Jau skal sjekka på 68en om ikkje det er brukbare platedeler frå under bakruta! Men no er det ivertfall gjort litt! Fekk platedelene idag, og sidan ting ikkje skal ve lett, så fekk eg like så godt feil plater  Delenummeret på plata sa att det var 67+ men plata var -67... Så eg fekk plater med innvendig støtfangarfeste.. Men det hadde ikkje så altfor mykje å sei, fordi det var 67+ "pressing" med modifisert -67feste for å passe i 67+ pressingen vist de skjønner.. Så eg borra vekk det innvendige støtfangarfestet, og Heldigvis! så har eg tatt vare på den orginale, som eg egentlig skulle bruke igjen etter rustsveising på baksida(som gjekk åt skogen..) Så no kan eg berre sveise på det orginale festet på plata(trudde eg..) Sveisinga av plata gjekk forøvrig greitt, nå som kvaliteten er på sitt beste(men langt frå godt nok) så var det faktisk nokonlunde rette profiler og knekker i plata, som passa den orginale ca. Metoden er grei: Legg den nye plata så den overlapper den orginale, og sag gjennom begge samtidig med trykkluftsag, så vert det akkuratt passleg mellomrom for sveisen. Innvendig var ikkje alle profiler rett, for leppene til brønnen kom ikkje skikkeleg inntil... Dei har fortsatt litt å lera desse platemakarane frå langtfaenistan, men dette er jo noko heilt ant enn dei forrige klokkerholmgreiene som ikkje passa nokon plassar  Kjem bilder seinare
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1279 på: oktober 11, 2009, 00:53:09 am » |
|
Velvel.. Då er fremre støtfangarfester nesten ferdige.. Venstre framme vert ikkje ferdig før mandag okkesom fordi eg må få sandblåst støtfangarfestet.. og det nyttar ikkje heima... Som de sikkert skjønner så droppa eg å sveise inn heile plata på venstre sida fordi det var så lite rust der! Så no har eg fått av festet og sveist inn ny plata der rusta var. Mangler berre litt sliping før eg kan sveisa festet på igjen.. men som sagt det vert ikkje før mandag... så planen om att støtfangarfestene skulle vera ferdig ila. høstferien gjekk i dass.. men eg kan ikkje ta på meg all skulda for det heller.. Hadde paruzzi sendt rette plater hadde alt vert mykje enklare  Så imorgo skal begge bakspissane skiftast ut er planen. Og beklagar att eg ikkje får oppdatert skikkeleg med bilder men ein løk har stole datamaskina som eg legg inn bilder med... så dei kjem imorgo..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1280 på: oktober 11, 2009, 22:36:40 pm » |
|
Soleis!, på tide med oppdatering! Tar det frå begynnelsen.. Framre støtfangarfeste-plater var feil, men eg kunne bruke dei med litt modifisering.. dvs fjerning av innvendige støtfangarfester og sveise på dei orginale på utsida. Så eg fekk borra, og meisla av den innvendige, sveist og slipt litt og så var alt nesten som det skulle. Etter prøvemontering og avkapping, så passa plata ganske så bra!  Ja det var jo tross alt A-kvalitet. Nesten alle profiler og knekker stemte, i motsetning til dei svartlakkerte platene frå veng og ymse diverse..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1281 på: oktober 11, 2009, 22:44:31 pm » |
|
Så var det berre å sette igang med morroa! Her er det kant-i-kant/butt sveising for alle penga, så metoden eg bruker for å sage ting er grei; Eg lar nye plata overlappe den orginale. Fester med vicegrip, og sager gjennom begge med luftsaga, så vert det likt på org. og ny plate samt passleg mellomrom! Fekk sveist på plata utan for mykje styr, men på innsida var leppa til brønnen og det der ganske langt frå plata, men etter mykje banking var den komt bort eistykke.. valgte etterpå å heilsveise på innsida der for å tette litt meir.. var store glipper der pga made in brazil plater.. Så når plata var på plass hang eg på ein skjerm og støtfangaren, så lina alt opp og pungta fast støtfangarfestet. Så av med alt igjen og fekk sveist resten av hola på festet.. men eg var ikkje sikker på om det holdt godt nok, så eg tok likasogodt å heilsveiste kantane rundt festet 'og! No heng da  Og på venstre sida var det så mildt med rust att eg slapp å skifte heile driten heldigvis!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1282 på: oktober 11, 2009, 22:53:48 pm » |
|
Det var forøvrig ein ganske bra gjennombrenning på sveisinga på høgre hjørne, så eg er godt fornøygd  På venstre sida fekk eg borra ut festet. Det var litt rust bak der ja, og festet må sandblåsast! Det skal gjerast imorgo forhåpentligvis! Men eg fekk merka opp rusta, saga ut med den essesnsielle trykkluftsaga og laga ei ny plata som eg sveiste inn. Gjekk greitt det 'og! Så begynte eg på høgre sida bak. Nye plata vart kappa til passlig form, plasser over orginalen og tegna rundt, for så å saga ut. Derretter var det berre å henge den opp, ta litt mål og sjekke att ting stemmer, så fyre igang med sveisinga 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1283 på: oktober 11, 2009, 23:04:28 pm » |
|
Sveisen var ikkje fullt så god på høgre sida bak, fordi det vart stor glippe enkelte plasser, så eg måtte ha låg varme for å ikkje brenne sund heile tida.. derfor lagg eg ein saum på innsida med høgare varme.. Og eg gledar meg til nokon kan fortella att det har komt støtfangarfestet bak 67+ som faktisk passer og er lik orginalen!! For på innsida var det stor avstand mellom motorroms-hylla og plata den skulle sveisast på.. Men eg fekk banka den nokolunde inn og sveist på.. etter mykje sliping og styr kan dette verta fint  Men andre sida gjekk bedre! Der brukte eg den eldgamle veng plata som eg fant,, Ikkje det att den passa så mykje bedre(litt faktisk) Men eg fekk saga rettare og kunn sveisa med høgare varme og det vart bedre/finare sveis  Bra gjennombrenning 'og! Men samme med hylla på innsida.. lang avstand.. men det gjekk på sett og vis det 'og! Ja og mammo var tilogmed med ikveld! Ho skulle gjera sånt slavearbeid for å få opp effektiviteten så ho skrapa vekk drit på innsida mens eg sveiste Så no er nesten alle støtfangarfester ferdige  Neste vert å gjera fronten Heilt ferdig med frontplata etc, deretter vert det nok bakplata igjen.. så kanaler..etc Men samtidig skal det lagast roterande grillstativ!!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
    
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #1284 på: oktober 11, 2009, 23:49:56 pm » |
|
Ser bra ut dette her! 
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1285 på: oktober 12, 2009, 23:02:00 pm » |
|
Jau idag fekk eg sandblåst og grunna festet! Og ikveld vart det sveist på i halvt frustrasjon etter att det klikka for fatteren fordi eg ikkje rydda og att garasjen var full av drit.. og no skal han lø inn eit heilt veala i garasjen  ..................
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Superbeetle
Supermedlem
    
Innlegg: 513
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #1286 på: oktober 12, 2009, 23:30:14 pm » |
|
Og ikveld vart det sveist på i halvt frustrasjon etter att det klikka for fatteren fordi eg ikkje rydda og att garasjen var full av drit.. og no skal han lø inn eit heilt veala i garasjen  Bra å se at du er kommet igang igjen.. Alltid gøy å lese oppdateringer herfra..! Hvordan gikk det med tyttebæret egentlig? Er det ferdig og levert? Tråden sluttet sånn plutselig syntes jeg..
|
|
|
Loggført
|
´71 1302S ´12 Yamaha YZF-R6
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1287 på: oktober 12, 2009, 23:39:18 pm » |
|
Ja må jo gjera den ferdig 'og! Tytteberet er ferdig for lenge sidan.. var på SCC 'og  Tråden var avslutta etter boka, men serveren stakk av med ein god del av slutten i etterkant.......... så eg må nok bite tenna isaman og leggja ut att dei hundraogørten bildene med tekst........ 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #1288 på: oktober 15, 2009, 23:00:10 pm » |
|
da blir gjerne Formula Vee neste prosjekttråd... 
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1289 på: oktober 15, 2009, 23:20:53 pm » |
|
Hehe, ja det kan tenkast  Når det gjelder 69en så skjer det smått. Fronten er ferdig sveist(minus frontplata) Så eg må få tak i ein dremel og slipt ned sveiser på innsida av brønnen der eg ikkje kjem til. Ellers har eg banka til frontplata og brønnen, så dei passer så og sei ganske bra! Ikkje dårleg kvalitet på frontplata for å vera jalla heller! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|