Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: desember 12, 2007, 16:09:33 pm » |
|
fikk breezerne mine i dag. fra mooneyes, sammen med 2008 katalog. der fant jeg oxo safety star, å siden jeg er nesten nabo med Øyivind Henriksens hotrod service som bestiller regelmessig fra usa så blir det vel en sånn stjerne på bussen i løpet av sommeren å vel
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: desember 12, 2007, 19:01:24 pm » |
|
fikk breezerne mine i dag. fra mooneyes, sammen med 2008 katalog. der fant jeg oxo safety star, å siden jeg er nesten nabo med Øyivind Henriksens hotrod service som bestiller regelmessig fra usa så blir det vel en sånn stjerne på bussen i løpet av sommeren å vel
PM 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: desember 19, 2007, 16:11:33 pm » |
|
slik skal jeg ha det inni, blir en 2 seter i steden for et sete . med et kjøleskap på sia. men hvordan blir bakerste sofa (ved motorkassa) festet, hva fester jeg den i ?bolt tvers igjennom?
|
|
« Siste redigering: desember 19, 2007, 16:38:35 pm av Martin T2 »
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #35 på: desember 19, 2007, 21:45:33 pm » |
|
Skikkelig fin buss med fett stuk:)
Hvis du skal bygge innredning så er det fint å bruke litt fine finèrplater. Bøk, Lønn el.l ?
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #36 på: desember 19, 2007, 21:50:36 pm » |
|
Kan jo bruke Herdins lakkbeis etterpå.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #37 på: desember 19, 2007, 22:39:49 pm » |
|
Du får da uansett ikke, beis eller ikke, vanlige finèrplater til å se ut som bøk, lønn eller ask. Hvis det er ønskelig med et lyst treverk da 
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: desember 25, 2007, 23:08:40 pm » |
|
ja i dag har gasserne fått seg en overhaling  med nye pakninger. kanskje det hjelper mot fusking å falsk luft. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #40 på: desember 25, 2007, 23:40:17 pm » |
|
den er så tøff den bussen din martin . følger spent med på sofa prosjektet 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: desember 30, 2007, 14:13:27 pm » |
|
da er interiør prosjektet i gang. lagd ferdig 2 seter som skal stå mot veggen, å endene til 3 seteren ved motorkassa. en liten test i garasjen, blir vel testing i bussen i løpet av uka.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eddi
Seniormedlem

|
 |
« Svar #43 på: desember 30, 2007, 14:18:33 pm » |
|
da er interiør prosjektet i gang. lagd ferdig 2 seter som skal stå mot veggen, å endene til 3 seteren ved motorkassa. en liten test i garasjen, blir vel testing i bussen i løpet av uka.
Dette blir jo heilt sjef. Glede meg t å se det ferdigt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: desember 30, 2007, 14:50:57 pm » |
|
Takk takk. det skal bli deilig å få den ferdig inni ja. noen som veit måla fra toppen-begynnelsen av motorkassa å bort til veggen bak setene. altså fra midten av bakerste sidevinu å fram til veggen. blir det langt nok til å sove på langs. helst 180 cm 
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #45 på: desember 30, 2007, 16:13:23 pm » |
|
Se der ja, innredningen begynner å ta form  Har du bestemt deg for hva du skal trekke sofane med og farge? Hvis du er ute etter vinyl, så har vi et veldig stort utvalg i strukturer og farger.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: desember 30, 2007, 16:17:35 pm » |
|
tenkte å trekke madrassene faktisk i sjakk mønster? å samme med sofaen jeg skal ha i fører hytta. har ikke helt bestemt meg ennå, vinyl blir vel litt varmt. men lett å tørke av da. men intresert i tilbud ja.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #47 på: desember 30, 2007, 16:24:38 pm » |
|
tenkte å trekke madrassene faktisk i sjakk mønster? å samme med sofaen jeg skal ha i fører hytta. har ikke helt bestemt meg ennå, vinyl blir vel litt varmt. men lett å tørke av da. men intresert i tilbud ja.
Du må nesten se på fargeprøvene for å se om det er noe du liker. Men kan ta det med meg på neste "klubbmøte"  Du kan se på www.installbay.no så lenge, under menyen installbay finner du mye forskjellig, tepper og andre tekstiler, samt lim for dette.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: desember 30, 2007, 16:32:21 pm » |
|
åssen er det å sy i det vinyl stoffet.? hardt? må man bruke spesiell symaskin(nål)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #49 på: desember 30, 2007, 16:35:08 pm » |
|
åssen er det å sy i det vinyl stoffet.? hardt? må man bruke spesiell symaskin(nål)
Spesiell nål er vel å anbefale, men du trenger ikke spesiell maskin. Men kan du ikke høre med Tor Stevenson om pris på trekking av alle setene? Er jo forsåvidt enkle former på det, så kan ikke tenke meg det blir så kostbart.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #50 på: desember 30, 2007, 16:39:29 pm » |
|
takk for tilbud.  skal skjekke litt rundt hvor jeg får tak i pepitastoff hen også, helst store ruter. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #51 på: desember 30, 2007, 16:47:22 pm » |
|
takk for tilbud.  skal skjekke litt rundt hvor jeg får tak i pepitastoff hen også, helst store ruter.  Det har ikke vi, men kan hende vår leverandør har det. Kan sjekke utpå nyåret.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #53 på: desember 30, 2007, 18:55:42 pm » |
|
takk for tilbud.  skal skjekke litt rundt hvor jeg får tak i pepitastoff hen også, helst store ruter.  Hvor mye trenger du Martin?
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: desember 30, 2007, 23:57:59 pm » |
|
til 3 sofaer med rygg  skal ha til sofaen jeg skal sette foran å de 2 baki. ca 2m brett å 4m langt burde holde
|
|
« Siste redigering: desember 31, 2007, 00:06:15 am av Martin T2 »
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #55 på: desember 31, 2007, 00:03:24 am » |
|
Takk takk. det skal bli deilig å få den ferdig inni ja. noen som veit måla fra toppen-begynnelsen av motorkassa å bort til veggen bak setene. altså fra midten av bakerste sidevinu å fram til veggen. blir det langt nok til å sove på langs. helst 180 cm  sidepanela mine er ca 180 cm tilsammen (fra vegg til toppen av motorkassa) så da er det vel greit. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem

|
« Svar #56 på: desember 31, 2007, 00:52:32 am » |
|
takk for tilbud.  skal skjekke litt rundt hvor jeg får tak i pepitastoff hen også, helst store ruter.  Hvor mye trenger du Martin? til 3 sofaer med rygg  skal ha til sofaen jeg skal sette foran å de 2 baki. ca 2m brett å 4m langt burde holde Har et tlf nr til en kar i Danmark. jeg har litt igjen fra det stoffet enda..  Til trekk altså..  kan ta med en bitt på Fun Run så du kan se på kvaliteten...
|
|
|
Loggført
|
58`mod Type1 60`mod Type1 Deluxe 61`mod Type1 64`mod Type1 65`mod Type1 68`mod Type1 + et par til på lur...(pensjonsparingen min  ) Eier av Harry Von Kaaten Racing Team. Rammekroken Fredrikstad
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #57 på: desember 31, 2007, 15:14:31 pm » |
|
ehh.. skal nok ikke dit jeg Finn Erik, blir nok heller en tur til http://www.stoffogstil.no i drammen. å trur jeg går for grønnt med 2 stk breie striper av hvitt (off hvite) tvers over.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #58 på: desember 31, 2007, 16:51:29 pm » |
|
ehh.. skal nok ikke dit jeg Finn Erik, blir nok heller en tur til http://www.stoffogstil.no i drammen. å trur jeg går for grønnt med 2 stk breie striper av hvitt (off hvite) tvers over. Lykke til med det  sist jeg var der, var utvalget av stoff egent til bil, helt elendig. Du kan jo bruke grønn vinyl og offwhite tweed i sittedelen? Kunne blitt pent og ikke så klamt å sitte på PS: Stoff med mindre enn 30.000RPM slitestyrke har ikke noe i en bil å gjøre
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|