Okei... føler jeg rusher på med mange emner her nå.. men disse emnene angår min egen boble

(Jeans-bobla)
Den har en liten eksoslekkasje. Mannen jeg kjøpte den av sa dette var rundt varmepottene, og av den grunn lukter det faktisk litt eksos inne i kupeen under litt hard kjøring, til tross for at alle dyser unntatt frontrutedefrosteren var stengt .... kjedelige greier

det lukter ganske heftig, og en halvtime på veien var nok til litt lett hodepine.... ! noen som har hatt dette problemet, og veit hvor jeg skal begynne å lete? varmepottene ser hele ut, litt rustne utvendig kanskje...
Så lyser bremselampa under kjøring iblant. Sakte men sikkert, etter noen ganger bremsepedalbruk, blir lampa svakere og svakere, før den forsvinner til slutt. Neste gang bilen stoppes, og startes, tennes denne igjen... Trykkfall, lite bremsevæske, kan det være greia? Er min første luftavkjølte volkswagen, dette.. er ikke helt sikker på teknisk her enda (men det kommer vel

) Kjentes ut som den bremset fint. Jeg veit bremseslangene + bremserør er byttet på den nylig.
Og så er det bensinmåleren på speedometeret. Hopper opp til full-streken ved hver oppstart (uavhengig av bensinmengde på tanken), og synker til tom igjen, hvor den forblir til neste oppstart, hvor dette da gjentas. Kjedelig problem, kan dette bare være en dårlig forbindelse? bilen har stått lenge..
Verdsetter hjelp herfra, altså, dette er et ålreit forum!!
Lars