Ikke for å være vanskelig

, men retaurering av en rusten VW cab tror jeg er noe av det vanskeligste
arbeid man kan påta seg .
Er det kun bunnplate er jo denne stort sett lik vanlig 1303 , der skulle ting gå greit .
Så slutter likhetene med boble stort sett Et 10 talls ekstra forsterkninger i karrossen med triple plater
er det som gjør det vanskelig , dessuten mangel av tak (som forstrekning mens man holder på ).
Finner selvsagt bøker/film om dette i massevis , men synes man bør være meget godt utstyrt med verktøy , tolmodighet og kunnskap for å gå løs på denne oppgaven .
Har i 8 år sittet å sett på min (rustfrie) 75 Cab i garasjen og er helt overgitt hvordan Karmann-fabrikken har designet dette karroseriet mht stivhet og kvalitet .
Tar gjerne noen bilder senere av de viktigste forsterkningene , skille fra vanlig boble mm om noen ønsker .
Memminger i Tyskland er vel de flinkeste jeg vet om på dette , har da og et lager , egenproduksjon som setter tennenne i vann ....
Erich