KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #660 på: april 28, 2010, 00:17:58 am » |
|
fått på restene av frontfanger med svartmaling på.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #661 på: april 28, 2010, 00:21:39 am » |
|
Må bli ein sinnsvak plystrelyd i alle desse hola her, gitt.. 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
vwfreak
Supermedlem
    
Innlegg: 539
Bosted: Vigeland, Vest Agder
|
 |
« Svar #662 på: april 28, 2010, 06:30:35 am » |
|
Ser veldig bra ut og får håpe den fungerer bra på bane.
|
|
|
Loggført
|
Proud member of AGDERVWKLUBB
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
    
Innlegg: 1863
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
|
 |
« Svar #663 på: april 28, 2010, 12:28:35 pm » |
|
Fy faen så rå!!!
Jeg digger!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem
    
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
 |
« Svar #664 på: april 28, 2010, 12:42:11 pm » |
|
Tipper den fangeren fortsatt er der pga. gammel stahet 
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Knechten
|
 |
« Svar #665 på: april 28, 2010, 13:33:41 pm » |
|
Er vel mer skiltholder enn fanger  Ser litt sinna ut denne ambulansen...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #666 på: april 28, 2010, 16:21:23 pm » |
|
Blir bare mer og mer imponert!  BösenWagen!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ZAR
Supermedlem
    
Innlegg: 633
Bosted: Nær Bergen
Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
 |
« Svar #667 på: april 28, 2010, 16:35:35 pm » |
|
Ser ut som det er flere som har brukt borret flittig:
|
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #668 på: april 28, 2010, 18:02:41 pm » |
|
DA virker det garantert!  (Synes jeg leste et sted at Matt Keene sin race oval med ørten borehull var blitt ETT - 1 - kilo lettere etter slankekuren, bare en enkelt god treretters det...)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RZR Sune
Medlem
  
Innlegg: 218
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #669 på: mai 03, 2010, 13:44:06 pm » |
|
Bumper denne opp på første siden... en så fet tråd kan jo ikke havne på side 2!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #670 på: mai 04, 2010, 23:27:14 pm » |
|
been buzy. vært å kjørt på svingebane i helga  DET var FETT!!!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #671 på: mai 04, 2010, 23:29:15 pm » |
|
been buzy. vært å kjørt på svingebane i helga  DET var FETT!!! Noe som heter "bilder sier mer enn ord", men her trengs det virkelig en film!! 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #672 på: mai 04, 2010, 23:33:05 pm » |
|
rakk ikke å montere noe inboard cam. fikk noen uforutsette problemer med slark i ett styreledd på lørdag efta,,,og skulle kjøre da på søndag. måtte bygge om noe ledd ++ men kommer noe video fra noen som filmet snart. blir ikke siste gang på sånn bane  . jeg kjørte LITE og fikk vel 20 runder ca.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #673 på: mai 04, 2010, 23:39:08 pm » |
|
har også veid bilen på en sånn trailer biltilsyn vekt med 10kg "oppløsning". så forebehold om noe justeringer 1060kg med 20-25Liter på tank. rullet den halveis av og veide: foran 480kg foran 580kg med meg i stolen bak 590kg (uten meg i stolen) glemte å veie vekt kun bak med meg i ..men vetikke hvor mye det vil utgjøre på bakhjula da man sitter veldig langt fram og rett over forhjula. men ganske nærme 50/50 vektfordeling  får en tørrsump tank foran nå så man får flyttet noen kg fra bak til foran.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
    
Innlegg: 1863
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
|
 |
« Svar #674 på: mai 06, 2010, 08:27:20 am » |
|
Men hvordan oppførte den seg? Og hvordan er det å sitte slik og kjøre på svingbane? Jeg har kun kjørt splittbuss en gang og det var Erik sin pickup med en litt jazza t1 baki fikk litt slipp i en sving og det var virkelig spesielt syntes jeg, la egentlig ikke spesielt merke til det annet enn i speilen...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #675 på: mai 06, 2010, 08:34:31 am » |
|
Men hvordan oppførte den seg? Og hvordan er det å sitte slik og kjøre på svingbane? Jeg har kun kjørt splittbuss en gang og det var Erik sin pickup med en litt jazza t1 baki fikk litt slipp i en sving og det var virkelig spesielt syntes jeg, la egentlig ikke spesielt merke til det annet enn i speilen...
Og ikke minst, hvordan var den sammenlignet med de bilene du kjørte sammen med, og hvordan så trynene på de førerene ut når de så ambulansen i speilet?? 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar
|
 |
« Svar #676 på: mai 06, 2010, 17:55:00 pm » |
|
Ja..... Svar da Jørn, venter i spenning her jo.... 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
T-1
Supermedlem
    
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...
Praise the lowered...
|
 |
« Svar #677 på: mai 06, 2010, 19:22:23 pm » |
|
måtte bare slenge ut denne spotta en syk buss et min uti gitt 
|
|
|
Loggført
|
In case of fire, do not use elevator. Use water!
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #678 på: mai 06, 2010, 20:22:35 pm » |
|
Leit at det var så mange driftere på banen... Men spotta bussen rundt 5:20 også. Spent på hvordan Jørn syntes det gikk jeg..?!
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #679 på: mai 06, 2010, 21:09:45 pm » |
|
Se der ja  var ikke mye filming av bussen der men litt var det jo!!. jeg syntes selv det gikk bra. til å være 1. gang på sånn type svinge bane , for både buss og meg sjøl. har kjørt på Nurburgring noen ganger , men det er noe anderledes. vi kjørte 20min heat hver . "grip" og "drift" . altså "grip" er å kjøre sporvalg raskest. "drift" vet vel de fleste hva er  sladding 24/7 var mange gromme biler dersom kjørte og flere kjørte styggfort. bla Porsche GT2,Cayman, 996 C2, 964.Mitsu EVO ?? ++ de fleste rigget med slicks , gromme understell og erfarne sjåfører. det gikk bedre en jeg fryktet . bilen ligger bra på veien , og selv når jeg presser den litt i svingene blir den ikke understyrt. er liksom bare å svinge mer. bilen er ganske stabil og fin og har justert spissing slik jeg liker . bakbremsene er av typen utslitte sliver med std klosser, så hadde litt for lite bremseeffekt bak syntes jeg . oppgradreres slicks skal handles inn  , tørrsump må på.. av 3 årsaker ...minst. unngå att man mister oljtrykk i svinger/acceleration,slippe att all olja forsvinner ut i venstre toppdeksel for så å lekke litt ut i langsvingen på samme sted hver gang =blårøyk  og lavere oljetemp. bedre speiler.... når det begynner å gå fort og flere biler ligger bak på begge sider er det greit å kunne følge med. var en Nesten-nesten i bånn av slaktern  ellers har jeg ikke bur eller skikkelige belter, så på slutten av siste heat så måtte jeg bare kjøre av for jeg begynnte å pushe en del å merke att bilen slapp litt i svinger + att jeg holdt gassen lenger og lenger på langsletta før jeg bremset senere og senere hadde ca 6000 o/min på 4. gir flere runder på langsletta og det er teoretisk 180km/T MEN hadde en GRYM dag og dette anbefales på det sterkeste!!! har egentelig lyst å kjøre igjen til helga igjen , men har bestemt meg att BUR SKAL INN før jeg entrer en slik bane igjen  arghhh!!!! vil kjøre mere!!!
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Lasse `65
Supermedlem
    
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim
LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #680 på: mai 11, 2010, 00:08:35 am » |
|
Respekt av å lese baneerfaringen din Jørn. Hvor mange er det som stiller i en kakeboks på baneløp.....jo....Knasten og Knoten  Hva var aldersforskjell mellom din bil og "yngstemann"?  Kult at den handler svinger godt også da..ikke bare rette strekker. Stå på!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #681 på: mai 11, 2010, 00:31:50 am » |
|
Og sånn går det neste gang 
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #682 på: mai 29, 2010, 19:43:47 pm » |
|
skjer ikke så my med buss omdagen , siden det skjer mye på andre fronter. men skjer litt , litt viktige ting ringte burbygger i går og leverte i dag!! klar til uka og Bøgrøn.  spent på resultat
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #683 på: mai 29, 2010, 21:32:21 pm » |
|
Hvem fikk denne jobben da Jørn?
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #684 på: mai 30, 2010, 01:03:01 am » |
|
jh linnerud "burbygger'n"
|
|
« Siste redigering: mai 30, 2010, 12:43:12 pm av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
    
Innlegg: 1863
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
|
 |
« Svar #685 på: mai 31, 2010, 15:04:46 pm » |
|
Det er ett løft! Jeg klaga så jævlig på BR i fjor at jeg er nødt til å dra i år for forhåpentlig å få besvist at jeg klagde uten grunn! Og med Recebussen på bane så er turen sikkert verdt å ta uansett....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #686 på: mai 31, 2010, 15:23:38 pm » |
|
er jo svingebanekjøring på lørdag , så får prøve litt. rekker vel ikke å skaffe R-dekk så får kjøre med gatedekk  burbygger tippet 35kg for buret!! 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #687 på: mai 31, 2010, 15:24:16 pm » |
|
Slutt på Burger og Singha for en stund da!!! er jo svingebanekjøring på lørdag , så får prøve litt. rekker vel ikke å skaffe R-dekk så får kjøre med gatedekk  burbygger tippet 35kg for buret!! 
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #688 på: mai 31, 2010, 15:37:09 pm » |
|
jepp.. må desverre over på indrefilet . det er visst lite fett i 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Der_Butzelmann
Supermedlem
    
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø
The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!
|
 |
« Svar #689 på: mai 31, 2010, 15:50:20 pm » |
|
er jo svingebanekjøring på lørdag , så får prøve litt. rekker vel ikke å skaffe R-dekk så får kjøre med gatedekk  burbygger tippet 35kg for buret!!  Du får gå i gang å lette buret med drillen Jørn  Er det 17" R-dekk du skal ha tak i? Kunne vært behjelpelig med et sett R888 i 15" dersom det kunne hjulpet?
|
|
|
Loggført
|
-73 1303S WBX -69 Buggy, kort -91 T4 Multivan -04 Touran
|
|
|
|