Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #810 på: februar 11, 2011, 13:59:20 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #811 på: februar 11, 2011, 13:59:58 pm » |
|
Er bilen din ødelagt? Er det fjærplatene som er knekt siden den henger sånn bak 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #812 på: februar 11, 2011, 14:03:07 pm » |
|
Er bilen din ødelagt? Er det fjærplatene som er knekt siden den henger sånn bak  Det henger litt bak på deg åsså 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #813 på: februar 11, 2011, 14:11:03 pm » |
|
Er bilen din ødelagt? Er det fjærplatene som er knekt siden den henger sånn bak  Har lurt på dette selv Tommy, det kalles vist "senking". Og folk utsetter bilene for dette selv..... med vilje. Visstnok oppfattes det det som tøffere jo mindre klaring det er under bilen i dette miljøet. De blir vist ikke skikkelig happy før de punkterer i tillegg. 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #814 på: februar 11, 2011, 14:41:29 pm » |
|
Har lurt på dette selv Tommy, det kalles vist "senking". Og folk utsetter bilene for dette selv..... med vilje. Visstnok oppfattes det det som tøffere jo mindre klaring det er under bilen i dette miljøet. De blir vist ikke skikkelig happy før de punkterer i tillegg.  [/quote] Greia med punktering er at det gir en viss utfordring å få jekken under, noe som igjen gir oss ennå mere inspirasjon. I motsettning til dere som må hå lim i stolen for å ikke sitte klint utover frontruta  kan jo kjøre en hel semitrailer under uten å lage riper i bunnplata 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« Svar #815 på: februar 11, 2011, 15:19:10 pm » |
|
En ting er sikkert: Det er drit kjedelig å måtte kjøre bak senka bobler, som må kjøre i skilpaddefart (gjerne på skrå) over fartshumpler...  Mens ei vanlig boble bare hopper lettbeint over.
|
|
« Siste redigering: februar 11, 2011, 15:21:16 pm av Kjell Roar »
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #816 på: februar 11, 2011, 16:18:12 pm » |
|
En ting er sikkert: Det er drit kjedelig å måtte kjøre bak senka bobler, som må kjøre i skilpaddefart (gjerne på skrå) over fartshumpler...  Mens ei vanlig boble bare hopper lettbeint over. AMEN !
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #817 på: februar 11, 2011, 17:46:48 pm » |
|
En ting er sikkert: Det er drit kjedelig å måtte kjøre bak senka bobler, som må kjøre i skilpaddefart (gjerne på skrå) over fartshumpler...  Mens ei vanlig boble bare hopper lettbeint over. AMEN ! Da må man lære seg å kjøre. Kan kjøre fort med lav bil også. Det er bare å ha nok krefter bak så kan vi sladde over. Null problem. Dessuten går ikke en boble veldig fort som original da...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #818 på: februar 11, 2011, 18:19:53 pm » |
|
Nei fy fa..n kjører heller grise lav boble med trøkk i ræva, enn en orginal som velter i svinga, og med symaskin i hekken, det hører Jan Thomas til 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tommy M
Seniormedlem

|
 |
« Svar #819 på: februar 11, 2011, 18:34:11 pm » |
|
Må være lav,men ikke for lav heller da  Må komme seg frem noen steder,spesielt for dem som holder til på "landet"  Men fet bil da 
|
|
|
Loggført
|
66` Type 1 Min Look 73` Type 1 Porsche look - Solgt! burn rubber, not your soul 
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #820 på: februar 11, 2011, 18:49:07 pm » |
|
Må være lav,men ikke for lav heller da  Må komme seg frem noen steder,spesielt for dem som holder til på "landet"  Men fet bil da  Takker for det  Du kommer frem hvor du vill med grise lav bil, så lenge du har luft 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem

stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
 |
« Svar #821 på: februar 11, 2011, 19:46:52 pm » |
|
jeg har vært ute på grusveier med stein som står opp, hoppet over fartsdumper. er ikke noe stress uten at det slår nedi må bare passe på å treffe riktig, og bilen min er 5,4cm fra bakken og opp til forstillingsrøret. har seff hatt episoder det jeg trodde forstillingen ble revet av men har går bra det også 
|
|
|
Loggført
|
 Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #822 på: februar 11, 2011, 22:41:02 pm » |
|
jeg har vært ute på grusveier med stein som står opp, hoppet over fartsdumper. er ikke noe stress uten at det slår nedi må bare passe på å treffe riktig, og bilen min er 5,4cm fra bakken og opp til forstillingsrøret. har seff hatt episoder det jeg trodde forstillingen ble revet av men har går bra det også  Sikkert hatt ekle episoder der di har følt di velter i svinga, di som kjører orginalt og di med ræva i været som Jan Thomas 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem

stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
 |
« Svar #824 på: februar 12, 2011, 03:16:20 am » |
|
rart ikke min har vært bølgete til tider enig der pål, var ute med moderens T5 her om dagen kunne vært senket, det krenger litt i svingene. vil ikke tenke på hvordan det er i en gammel T1 eller T2 på stylter 
|
|
|
Loggført
|
 Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #825 på: februar 19, 2011, 23:50:51 pm » |
|
Da et kosta kosmetiske summer å få bredda 17" mine, vurderer jeg heller bare å handle meg noen andre med masse bane. Så får se hva jeg faller på for noe 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #826 på: februar 20, 2011, 18:42:46 pm » |
|
kosmetiske summer? er det sminkede penger? eller snakker vi astronomiske? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #827 på: februar 20, 2011, 18:46:32 pm » |
|
Er nok kosmetiske han mener , det refereres stadig til Jan Thomas og fargen rosa her . Så det er nok et eller annet han venter på anledning til å fortelle oss 
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #828 på: februar 20, 2011, 20:01:27 pm » |
|
kosmetiske summer? er det sminkede penger? eller snakker vi astronomiske?  Nå handler vell Astronomi om stjerner og himmelen ::)Så vet ikke jeg hva som blir riktig her. Men det jeg vet er at, summen jeg fikk opplyst og med 0 garanti for resultat, velger jeg å drite i dette og heller vurdere å selge felgene viss budet er godt nok. Er nok kosmetiske han mener , det refereres stadig til Jan Thomas og fargen rosa her . Så det er nok et eller annet han venter på anledning til å fortelle oss  Kansje di nye felga blir Rosa vet du 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #829 på: februar 20, 2011, 20:08:21 pm » |
|
HAHA. Deilig. Jeg tar på meg lakkeringen om du velger å lakkere disse Rosa  Skal med glede handle Rosa spraybokser fra jobben  Her er forresten en felg jeg seriøst vurderer å kjøpe til Fastbacken: http://vdub2you.com/shop/index.php?act=viewProd&productId=736
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #830 på: februar 20, 2011, 20:20:44 pm » |
|
Blir feite på Fastbacken di der ja  Lyst på Centerlin på Ovalen, men har enna ikke funnet noen som er 9" breie. Men viss noen der ute vet om noen felger med veldig brei kant så skrik ut alle tips tas i mot med takk 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Singelport Mafia'n
|
 |
« Svar #831 på: februar 20, 2011, 21:58:48 pm » |
|
men kosmetikk har ingenting med verdensrom å gjøre vestfoldingær! Da snakker vi KOSMISK 
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com 
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #832 på: februar 20, 2011, 21:59:43 pm » |
|
En Buskerud mann bosatt i Telemark som dro frem dette her altså! 
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone  Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #833 på: februar 21, 2011, 08:28:00 am » |
|
En Buskerud mann bosatt i Telemark som dro frem dette her altså!  Da et kosta kosmetiske summer å få bredda 17" mine, vurderer jeg heller bare å handle meg noen andre med masse bane. Så får se hva jeg faller på for noe  Mulig jeg kan hjelpe deg med brede baner om du kjøper deg Centerlines, men det kan vi snakkes om på tirsdag
|
|
« Siste redigering: februar 21, 2011, 08:32:18 am av Gullik »
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #834 på: februar 27, 2011, 20:05:23 pm » |
|
Her står det stille for tiden gitt. Mye skulle vært gjort men får jeg tid nei, så sesongen ser ut til å spøke for denna bilen nå gitt  Bestilt meg nye felger fra DK, og planen var å matte ned bilen å få blåst den mattsort før sesongen, montere nye luftdempere og litt annet. Men har en kreftsyk sønn som trenger min oppmerksomhet mer, enn all den gamle dritten jeg har stående. Ønsker dere alle som har følgt trådene mine, en god cruse sommer  Jeg kommer forhåpetlig vis sterkere tilbake  Mvh
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #835 på: februar 27, 2011, 20:24:30 pm » |
|
Bilene, og jobben de trenger er det ingen som tar fra deg vettu Pål. Å ta vare på familien er mye viktigere Ønsker guttungen all mulig god bedring!
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #836 på: februar 27, 2011, 20:40:04 pm » |
|
Bilene, og jobben de trenger er det ingen som tar fra deg vettu Pål. Å ta vare på familien er mye viktigere Ønsker guttungen all mulig god bedring! Takker for det  Nei borte blir di ikke, og heller ikke bedre, og viktige nei ikke i denne sammenhengen 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #837 på: februar 27, 2011, 20:42:25 pm » |
|
Jeg kommer forhåpetlig vis sterkere tilbake  Mvh de veit jeg du gjør Pål, syns ikke det var noe morro på sykehuset i dsg hvis du skjønner meg  men lykke til videre til deg og dine Mvh. Lønnern
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #838 på: februar 27, 2011, 20:45:03 pm » |
|
Jeg kommer forhåpetlig vis sterkere tilbake  Mvh de veit jeg du gjør Pål, syns ikke det var noe morro på sykehuset i dsg hvis du skjønner meg  men lykke til videre til deg og dine Mvh. Lønnern Takker for det Martin 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #839 på: februar 27, 2011, 22:28:40 pm » |
|
Fortsett å prioritere det som virkelig er viktig du kompis. Gamle biler å lage spetakkel med vil det altids være nok av 
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
|