Denne motoren yter 130 hk. originalt.
Akkurat hva som må til for å få motoren inn i en boble har jeg ikke helt oversikt over. Det er det nok andre som kan svare på, men Porsche "flat-six" er jo montert i bobler og busser mange ganger.
Jeg kan ta noen mål på motoren i morgen. Kanskje det hjelper litt

Ellers vil jeg presisere som jeg skrev i annonsen at jeg ikke har oversikt over hva som må til for å få denne motoren i orden. Av deler som mangler er jo fordeler, tennkabler, coil, noen deler for å få til gasswire, bensintilførsel, vifte/dynamo (jeg har en 11-bladers liggende, men i utgangspunktet blir denne lagret til en fremtidig vw-motor) og el. nett (det er en smal sak på disse gamle motorene). Hvis det er noen vitale deler jeg har glemt å nevne her eller i annonsen så er det flott om noen skriker ut!
Jeg kan også nevne at jeg er interessert i masse boble deler. Trenger mye oppgraderingsdeler til understellet som puma forstilling, IRS bakstilling, justerbare dempere, bremser, felger (spesielt ATS) osv... trenger en del VDO instrumenter... Du kan egentlig bare skrike ut om du har noe spennende til Boble