Espen/VW54
Supermedlem
    
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)
|
 |
« Svar #90 på: februar 01, 2011, 21:09:28 pm » |
|
det har vel med nettleseren og gjøre, kommer ikke slike kryss i opera og firefox som det er i Internet explorer, men bra jobbing, hadde jeg klart og gjort 1% av det du gjør hadde jeg vert ferdig med ovalen  vel, det kommer på firefox innimellom også. Men samma det, er ikke noe med tråden eller trådstarter. Så tilbake til sveising.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #91 på: februar 01, 2011, 23:57:32 pm » |
|
Kanskje det er eit sokalt UFP ute å går - Uidentifisert Forvirrande Problem... jaja, berre trykka f5 heilt til du har fått sett alle bildene da Idag vart da litt demontering framme på bussen. dvs det vart fjerna litt pedalar, girspake og anna smårask. Mammo som skrur sjølvsagt Må snart bestillar plater no(skulle vore gjort for leenge sidan) sånn att dei dukkar opp etterkvart.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
roarrag57
Seniormedlem
   
Innlegg: 380
Bosted: dokka
|
 |
« Svar #92 på: juni 29, 2011, 14:35:32 pm » |
|
hvordan går det med denne?
|
|
|
Loggført
|
bumblebee
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #93 på: juni 29, 2011, 19:35:21 pm » |
|
hehe jau da går seint får eg vel sei  pga mykje å gjera på og prioriteringar so står Bollien på staden kvil i garasjen men vert flittig brukt som arbeidsbord og delelager. mammo skal ha gaudaen på vegen i sommar og bussen skal fortsettast på i vinter
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #94 på: januar 29, 2012, 14:06:39 pm » |
|
Nesten gløymt tråden her.. men da har vert lite aktivitet på bilen pga so mykje anna arbeid men no vil eg påstå at da skjer litt ting å tang. so eg legg inn siste bilder. dei fyrste her stammar vel frå eit år tilbake vasking av asfalt. forskjellige avfettingar vart brukt men sitrusrens var da besta
 DSCF5215.jpg (83.79 KB. 640x480 - vist 387 ganger.)
 DSCF5226.jpg (84.73 KB. 640x480 - vist 311 ganger.)
 DSCF5227.jpg (74.8 KB. 640x480 - vist 300 ganger.) Vart ivertfall stor forskjell
 DSCF5230.jpg (73.51 KB. 640x480 - vist 370 ganger.) Mammo driv å vaska limrestar og anna
 DSCF5356.jpg (94.48 KB. 640x480 - vist 515 ganger.) vart bra frammi med litt vask
 DSCF5366.jpg (99.62 KB. 640x480 - vist 413 ganger.)
 DSCF5369.jpg (92.72 KB. 640x480 - vist 356 ganger.)
 DSCF5372.jpg (89.24 KB. 640x480 - vist 324 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #95 på: januar 29, 2012, 14:15:04 pm » |
|
tatt vekk dører. kun eine cargo døra var stri. måtte "sveisa av" boltane pga runda spor etc
 DSCF2451.jpg (91.36 KB. 640x480 - vist 372 ganger.) meir og meir deler vert plokka av. her er rattstamma vekke og. rattet var ikkje berre berre å få av...
 DSCF2453.jpg (108.92 KB. 640x480 - vist 336 ganger.) meir og meir greier forsvinner under på forstillingen og. masse dilldall til pedalane her
 DSCF2454.jpg (109.87 KB. 640x480 - vist 365 ganger.) sokalla stemningsbilde
 DSCF2461.jpg (90.03 KB. 640x480 - vist 411 ganger.) her er ein slags ters eg laga til å ta av rattet, som ikkje funka pga dårlig kvalitet på tvingo. da som derimot funerte var gommi hammar på ratt eikene + eitpar kakk ned på splinesen med vanlig hammar. og rustløysar,..
 DSCF2463.jpg (118.91 KB. 640x480 - vist 384 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #96 på: januar 29, 2012, 14:24:51 pm » |
|
Golvet vart erklert bås
 DSCF2486.jpg (107.59 KB. 640x480 - vist 425 ganger.) og vart fjerna
 DSCF2489.jpg (102.34 KB. 640x480 - vist 376 ganger.) forstillingen på veg ut
 DSCF2790.jpg (90.07 KB. 640x480 - vist 331 ganger.) spadd av ein heil del graps frå den
 DSCF2791.jpg (109.23 KB. 640x480 - vist 355 ganger.) sånn ser da ut under her no. mammo har skrapt av enorme mengdar med grease frå innerskjermane(før tectylen si tid)
 DSCF2792.jpg (112.64 KB. 640x480 - vist 362 ganger.) Diverse delar. måtte kappa giroverføringen for å få ut forstillingen pga rusta fast. overføringen er i tilleg heilt skjeiv og ødelagt i bakre del
 DSCF2793.jpg (102 KB. 640x480 - vist 330 ganger.) renska opp litt
 DSCF2794.jpg (103.88 KB. 640x480 - vist 331 ganger.) fjerna da mesta under her.
 DSCF2796.jpg (115.24 KB. 640x480 - vist 370 ganger.) planen vidare er å skrapa vekk da som er av grease under og demontera meir. bak og. so skal bilen sandblåsast under og so kan sveisinga begynna.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« Svar #97 på: januar 29, 2012, 16:13:33 pm » |
|
Så herlig buss!  Blir sikkert moro å få den ferdig. Jeg har en som snart skal settes i stand også, har kjøpt noen deler som måtte ordnes før jeg har lov til å sette den på veien. Gleder meg som en unge til å kjøre den første gang når den er i orden og godkjent.  Lykke til med videre restaurering.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #98 på: februar 20, 2012, 01:58:20 am » |
|
Jau takk fø da Nina, kan melda om at den stolte eigaren av bussen her, og gledar seg voldsomt til å kjøyra buss ei stond sidan siste oppdatering. mammo har med jamne mellomrom skrapa og skrapa på greasen under. begynnar å minka voldsomt no. forsatt skjer da litt demontering på bilen og rensing av vekkrusta stål. Pop out rutene vart fjerna bak. vart litt jobb pga att dei små skruene likte best å knekka, eller å sitta fast. rust dukka opp i skjøyten mellom platene på høgre sida
 DSCF2814.jpg (71.85 KB. 640x480 - vist 320 ganger.) på venstre sida er da jo som kjent heilt sundrosta på heile innerdelen og botn av utvendige delen. har utkapp til detta då.
 DSCF2815.jpg (87.98 KB. 640x480 - vist 302 ganger.) grease fri innerskjerm.
 DSCF2818.jpg (113.73 KB. 640x480 - vist 363 ganger.) reiv av kanalen.
 DSCF2827.jpg (112.12 KB. 640x480 - vist 375 ganger.) luftigt
 DSCF2829.jpg (93.32 KB. 640x480 - vist 343 ganger.) eindel groms her og
 DSCF2830.jpg (111.79 KB. 640x480 - vist 311 ganger.) rusta har gnagt godt tak oppover b-stolpen
 DSCF2831.jpg (102.04 KB. 640x480 - vist 332 ganger.) stemningsbilde igjen
 DSCF2919.jpg (86.54 KB. 640x480 - vist 334 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #99 på: februar 20, 2012, 02:14:39 am » |
|
Tok ut dan galvaniserte plato oppå batterihyllo og sånn såg da ut undå. litt segen. på tide med ny
 DSCF2978.jpg (88.65 KB. 640x480 - vist 348 ganger.) eit anna problem; hengslene til bakluko er ødlagte. og i tilleg er karosseriet sprukke opp trulig pga at fjøra har smelt oppi taket for mange gongar. likt på begge sidene. nokon som har tips til å få bytt desse hengsle beslaga?? ganske solid med spenn i fjøra..
 DSCF2985.jpg (77.69 KB. 640x480 - vist 323 ganger.) Gommibetane ser ikkje mykje orginalt ut??
 DSCF2987.jpg (85.91 KB. 640x480 - vist 354 ganger.) denne utriggeren vart fjerna heilt for hånd.
 DSCF2993.jpg (100.57 KB. 640x480 - vist 335 ganger.) slipte øve bjelkane her og fjerna rust og drit og restar frå golvsveisane. gode nyheiten er at dei 3 i Bjelkane lever i beste velgåande og i bra stand. dei 3 u-kanalane derimot er ikkje lenger blandt oss.
 DSCF2996.jpg (104.36 KB. 640x480 - vist 325 ganger.) litt saging og so kunne endå ein utriggar trøast av
 DSCF2999.jpg (106.91 KB. 640x480 - vist 297 ganger.) ska ve litt
 DSCF3002.jpg (114.79 KB. 640x480 - vist 322 ganger.) Varmlufts "flyet" framme vart tatt ut. var ein del knot pga sveisar mellom røyr og frontplata, men da gjekk. no vert da bagatellmessigt å slenga inn da nya golvet, utan å måtte skjøyta da rundt varmerøyret. handbrekket derimot skal få stå att.
 DSCF3003.jpg (103.58 KB. 640x480 - vist 371 ganger.) Har ellers forhøyrd meg med sandblåsing, so no gjeld da berre å få vekk resten av grease. samt so har eg tenkt å fjerna kabelsnylso som går bak til motor rommet via rammo. detta fordi den vert ødelagt under sandblåsing.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #100 på: februar 20, 2012, 02:18:29 am » |
|
Bollien e føresten påmeldt Vossarudln 9 juni. so satsa sterkt på at da går. heller ikkje lov å møta opp med prøveskilt.. http://www.khkv.no/
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #101 på: februar 20, 2012, 11:07:34 am » |
|
eit anna problem; hengslene til bakluko er ødlagte. og i tilleg er karosseriet sprukke opp trulig pga at fjøra har smelt oppi taket for mange gongar. likt på begge sidene. nokon som har tips til å få bytt desse hengsle beslaga?? ganske solid med spenn i fjøra..
Er ikkje dette kompatible bitar med det som er på det blå taket du fekk?? Sikkert nokon som er professorar på dette også, men lukene ser jo tilsynelatande like ut?!? Du får grava litt i snøen å sjå 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #102 på: februar 20, 2012, 13:06:00 pm » |
|
Jau håpar å kunna bruka hengslene derifrå, utan so må eg ut på svartebørsen og sjå om eg får tak i noko. men eg har ikkje heilt funnet ut korleis eg skal gå fram med å byta dei endå då. må forska litt
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
T2man
Supermedlem
    
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog
Termos er bra
|
 |
« Svar #103 på: februar 20, 2012, 13:30:52 pm » |
|
Du er flink Tistlo, men 9. juni???
Et tips: Jeg anbefaler deg å løsne håndbrekk-spaken nå som det er lett å komme til, bolten pleier å være fastrustet inni spaken slik at det er nødvendig å varme det kraftig for å få den løs.
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #104 på: februar 20, 2012, 14:13:47 pm » |
|
verdt forsøket å rekka da:) er jo over 3månader ser ingen grunn til å måtte slita ut handbrekket, når da kan sandblåsast og lakkast som da står. går heilt laust of fint i bevegelsen og:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #105 på: mars 25, 2012, 01:49:56 am » |
|
henger ikkje heilt med på oppdateringane her innpå forumet lenger..verken her eller i andre trådar  men no kjem ivertfall siste nytt frå denne fronten: bilen skulle sandblåsast so alt som kunne demonterast måtte demonterast. fant etterkvart ut att ogso ledningsnettet skulle ut. både for da kom til og verta ødelagt av sandblåsinga og fordi da allerede var ødelagt i stort sett dei fleste koblingar i motorrommet, spesielt ved startar og ladeanlegg. + ødelagt isolering
 DSCF3166.jpg (109.84 KB. 640x480 - vist 331 ganger.) da viste seg å verta ein heil jobb å få ut ledningalefso. den går jo inn i rammo her blandt anna. og noko låser den fast...
 DSCF3167.jpg (87.57 KB. 640x480 - vist 309 ganger.) AHA. fin hardpakka støv-sand har utvikla seg til betong inni ramma. måtte meislast ut. konklusjon: det er ingen fullgod løysing på tettinga rundt kabelstrømpo inn i rammo.
 DSCF3168.jpg (120.21 KB. 640x480 - vist 344 ganger.) fjerna meir problemområde og rensa opp inni rammo. sveiste ogso litt på nedre kant
 DSCF3170.jpg (100.59 KB. 640x480 - vist 344 ganger.) slipte reint og malte. eg skal tydligvis skifta eindel av den indre rammedelen og. ja og kabelen er kommen ut.
 DSCF3173.jpg (111.96 KB. 640x480 - vist 339 ganger.) hurtigtørking med twin turbo hårfønar frå hine hårde dagar
 DSCF3177.jpg (101.71 KB. 640x480 - vist 336 ganger.) ny ytterdel på plass
 DSCF3178.jpg (100.06 KB. 640x480 - vist 360 ganger.) ein utriggers nederlag.
 DSCF3179.jpg (93.36 KB. 640x480 - vist 341 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #106 på: mars 25, 2012, 02:02:16 am » |
|
hmmm ja derfor var ikkje kabelen fram til å rikka på... dette er altso fult på høgde med betong..
 DSCF3182.jpg (101.88 KB. 640x480 - vist 388 ganger.) driten strekte seg heilt opp til den andre luka eg laga til, og endå litt lenger. gått å få rensa opp inni her!!! men merklignok ganske rustfritt inni rammo
 DSCF3183.jpg (101.24 KB. 640x480 - vist 349 ganger.) kabelspetakkelet er ute!! var ikkje godt å dra ut den fremste delen. måtte varma ramma for å mjuka opp isoleringa. den hadde herda i den fasongen den har over forstillingsfeste og dermed låst seg for bevegelse.. men alt går
 DSCF3184.jpg (97.92 KB. 640x480 - vist 311 ganger.) trødd inni nytt golv. grei kvalitet, men litt trongt rundt varmerøyret. måtte bøya bakover litt. menskal gå fint å tilpassa. med golvet i so slepp sanden frå blåsinga å stå rett opp i taktrekket..
 DSCF3209.jpg (95.37 KB. 640x480 - vist 379 ganger.) nais!
 DSCF3211.jpg (68.69 KB. 640x480 - vist 411 ganger.) shaina opp ramma litt
 DSCF3215.jpg (98.43 KB. 640x480 - vist 359 ganger.) her er frå rammo framme. kunne egentlig sveist inn att det utvendige plato pga lite rust.. baksida her skal skiftast ut. i tilleg ser ein clutchwaieren eg har brukt som trekkevaier.
 DSCF3216.jpg (106.33 KB. 640x480 - vist 328 ganger.) på hjul igjen!!
 DSCF3217.jpg (98.94 KB. 640x480 - vist 345 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #107 på: mars 25, 2012, 02:20:04 am » |
|
På veg oppå hengaren ilag med dan stolte eigar.
 DSCF3222.jpg (69.99 KB. 640x480 - vist 386 ganger.) som med kvar gong eg har ein bil som skal til/frå sandblåsing so regnar da. denne gongen var ikkje noko unntak!!!
 DSCF3224.jpg (66.08 KB. 640x480 - vist 312 ganger.) innstalert på bilpleiesenteret voss. ahhh trivlig med løftebokk. var 89% mindre bal å skru av forstilling og girkassa som då da vart gjort heima på garasjegolvet..
 DSCF3228.jpg (75.86 KB. 640x480 - vist 416 ganger.) nermar seg klar for sandblåsning
 DSCF3229.jpg (88.22 KB. 640x480 - vist 379 ganger.) in action! nøyaktig ein heil arbeidsdag brukte sandblåsaren på jobben, og han var i lika godt humør etterpå;) arbeidet var svert bra
 DSCF3243.jpg (56.66 KB. 640x480 - vist 363 ganger.) pga usedvanlig god service fekk eg ha bilen ståande på bukken til morgonen etter. so då var da berre å trø til med maling!! kun da besta er godt nok so her vert da malt med jotun jotamastic i to strøk
 DSCF3244.jpg (73.17 KB. 640x480 - vist 416 ganger.) flott syn med ei rein ramma
 DSCF3245.jpg (76.97 KB. 640x480 - vist 429 ganger.)
 DSCF3246.jpg (77.01 KB. 640x480 - vist 392 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #108 på: mars 25, 2012, 02:40:37 am » |
|
da er faktisk utrulig mykje krinkar og krokar på ei splittbussramma!!! ivertfall når alt må malast..
 DSCF3247.jpg (86.85 KB. 640x480 - vist 475 ganger.) begynnar å komma seg!
 DSCF3249.jpg (84.79 KB. 640x480 - vist 408 ganger.) eit stemningsbilde. ferdig malt under. 2 i arbeid og 5timar. lei i armen vart ein jo og.. malingen er ikkje ratt noko bengalakk.. og godt er da!
 DSCF3251.jpg (64.56 KB. 640x480 - vist 366 ganger.) flott syn
 DSCF3253.jpg (79.68 KB. 640x480 - vist 390 ganger.) gråfargen er ikkje mykje ulik den orginale type 2 "kommersiell" grunninga
 DSCF3254.jpg (79.44 KB. 640x480 - vist 415 ganger.)
 DSCF3256.jpg (88.85 KB. 640x480 - vist 343 ganger.) so gjenstår ei natt med tørking før forstilling og gir vart skrudd på og bilen henta ut, før skulen ein tirsdags morgon..
 DSCF3257.jpg (73.11 KB. 640x480 - vist 369 ganger.) detta kom i posten her om dagen. ferske plater frå autocraft i england. UTRULEG kvalitet, service og kommunikasjon og ikkje minst bra prisar. frakta var rimleg og. 400 kr i frakt for detta. eg klarde sjølvsagt å grauta til handelen ved å bestilla feil sida av batteribrønnen.. so da vert ein liten ekstra bestilling snart. gledar meg til å henga på desse betane etterkvart! 
 DSCF3303.jpg (89.61 KB. 640x480 - vist 435 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Seven
Supermedlem
    
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund
|
 |
« Svar #109 på: mars 25, 2012, 02:46:39 am » |
|
Herlig Tråd
|
|
|
Loggført
|
Shift Happens !
|
|
|
Datsun
Seniormedlem
   
Innlegg: 290
Bosted: Ottestad
|
 |
« Svar #110 på: mars 25, 2012, 21:41:14 pm » |
|
Er det cargo-gulvet også fra autocraft?
|
|
|
Loggført
|
T1 1951 T1 1952 T2 1960
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #111 på: mars 25, 2012, 21:51:14 pm » |
|
nix, både da og golvet framme kjem frå wolfsburgwest. bra kvalitet og tjukt gods(som da skal vera) har ogso kjøpt cargo kanal og golvbjelkar. og jekkfester. alt som har grå farge er bra kvalitet hjå wolfsburgwest, for dei delane har dei sjølv produsert, mens resten i svart og raudt er innkjøpt jallajalla repro
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Datsun
Seniormedlem
   
Innlegg: 290
Bosted: Ottestad
|
 |
« Svar #112 på: mars 25, 2012, 22:08:26 pm » |
|
Så golvet fra wolfsburgwest er bra?  Hvordan shipping brukte du?
|
|
|
Loggført
|
T1 1951 T1 1952 T2 1960
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #113 på: mars 26, 2012, 01:24:17 am » |
|
jadå veldig bra i forhånd til prisen, neste seg opp vert vel klassicfab, men da er jo ikkje alltid lika lett å få i hus, brukte wolfsburgwest sin shipping. trur da var dyrt,,
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #114 på: februar 24, 2013, 02:42:28 am » |
|
steike! her va da skrøplig med oppdateringar  bussen står lika godt i garasjen og ting tar tid og fandens oldemor osv... sliping av overflategrums og sånt i krinkelkrokar mm. ligg an til litt heillakkering her
 DSCF7975 (Small).JPG (45.04 KB. 640x480 - vist 318 ganger.) ¨ ruterammer framme treng noko jobb
 DSCF7978 (Small).JPG (8.35 KB. 640x480 - vist 312 ganger.) litt rost og ein bolk i snuten
 DSCF7979 (Small).JPG (17.01 KB. 640x480 - vist 304 ganger.) mammo fjerna dogleggen her og. B stolpen treng noko arbeid
 DSCF7980 (Small).JPG (22.25 KB. 640x480 - vist 304 ganger.) der for tverrbjelken og topphatten bakerst
 DSCF7981 (Small).JPG (11.86 KB. 640x480 - vist 294 ganger.) popout= rust
 DSCF7982 (Small).JPG (42.2 KB. 640x480 - vist 306 ganger.) forstillinga plokka i småbetar. har sian fått steama den og mesteparten av gammal grease har forlatt torsjonsrøyrene. sandblåsing av da mesta må til.
 DSCF7983 (Small).JPG (18.22 KB. 640x480 - vist 282 ganger.) so å sei samtlige av fjørbladene i nedre torsionsrøyr var knekt. desse er tydligvis ikkje i nydels handelen. skal prøva å få tak/laga nye. ellers vert da sveising
 DSCF7985 (Small).JPG (11.7 KB. 640x480 - vist 291 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
VwSplit
Supermedlem
    
Innlegg: 997
Bosted: Østfold
|
 |
« Svar #116 på: februar 24, 2013, 12:43:58 pm » |
|
Så fin den var i nesa. Synes jeg ser det som standard å måtte bytte ut den. Den var i utganspungtet nokså fin ellers også da mon tro?
|
|
|
Loggført
|
 Old bugs never die
|
|
|
HKL
Nybegynner

Innlegg: 32
Bosted: Hitra
|
 |
« Svar #117 på: februar 24, 2013, 20:16:01 pm » |
|
Imponerende jobb og en kilde til inspirasjon for min del, jeg gleder meg til jeg har kommet så langt med min, mye det samme som å gjøres med rammen der også. Brukte du bare stålplater eller kjøpte du deler som var laget til formålet når du byttet ut deler av rustet ramme?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #118 på: mars 02, 2013, 03:30:28 am » |
|
kvelden. ja mykje er gjort og veldig mykje gjenstår! men da ska verta bil av da:)
hkl: rammeplatene er håndutklype av 2mm plate:) ikkje noko avansert. skjer ut rusta og finn eit ark, tegn opp kantane til holet på ark, klypp ut og overfør til plata. dette funker best vist du ikkje skal ha knekker i stålet. har du mykje rammerust lønnar da seg å få knekt opp samme profil å skifta heile shaiten ved å kappa ut Heile ramma der da e rusta vwsplit: litt usikker på ka du meiner men fronten skal ikkje bytast nei. kjem til å fiksa holet i spissen å bytter nok ytterplata til forsterkningen fremst,nederst men ikkje noko meir...i denne omgang
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
VwSplit
Supermedlem
    
Innlegg: 997
Bosted: Østfold
|
 |
« Svar #119 på: mars 02, 2013, 21:11:30 pm » |
|
vwsplit: litt usikker på ka du meiner men fronten skal ikkje bytast nei. kjem til å fiksa holet i spissen å bytter nok ytterplata til forsterkningen fremst,nederst men ikkje noko meir...i denne omgang
Jeg tengte på det nedre frontparti. Det ser ut til at dette er nermest standard å måtte bytte ut for hvert prosjekt jeg har sett. Din ser jo utrolig bra ut. Så da må jo resten være bra også  
|
|
|
Loggført
|
 Old bugs never die
|
|
|
|