Mr. Empiboy
Supermedlem
    
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!
|
 |
« Svar #30 på: april 28, 2010, 11:15:35 am » |
|
...og den er GRØNN!!! Hvis den gjennoppstår bytter den da farge, eller blir det "Nostalgia you win again 2"?
Nostalgien vinner ALLTID... jeg blir bare eldre... og før blir bedre og bedre...  Allt var mye bedre før.... Som feks den gangen morfar gravde ned barndoor bussen....... Den hadde vist også vært mye bedre før.....
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #31 på: april 28, 2010, 11:39:45 am » |
|
...og den er GRØNN!!! Hvis den gjennoppstår bytter den da farge, eller blir det "Nostalgia you win again 2"?
Nostalgien vinner ALLTID... jeg blir bare eldre... og før blir bedre og bedre...  Allt var mye bedre før.... Som feks den gangen morfar gravde ned barndoor bussen....... Den hadde vist også vært mye bedre før..... tilogmed historiene om før blir bedre og bedre
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
t2-Splitwindow
Seniormedlem
   
Innlegg: 397
Bosted: Voss
|
 |
« Svar #32 på: april 28, 2010, 13:11:24 pm » |
|
Grattis med splitt bus Tistlo. Bra det kjem fleire av denne typen til Voss. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw dude
Seniormedlem
   
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg
|
 |
« Svar #33 på: april 28, 2010, 17:07:30 pm » |
|
Gratulerer med splittbuss. 
|
|
|
Loggført
|
- VW boble 1970 - Mazda 2 2018 - Tempo corvette 1967
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #34 på: april 28, 2010, 18:01:46 pm » |
|
JHU; Att du har ein splittbuss, betyr vel ikje att du ikkje kan kjøpa fleire? isofall har eg missforstått noko..  Arnstein: JA da trengst fleir splittbussar her!! Pr idag veit eg kun om 2, dennna og din. Men da e jo fleire låvar rundtomkring endå.. og kanskje står da ein uti skogen på dyrvedalen, men da ekje skjekka opp endå
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #35 på: april 28, 2010, 23:55:34 pm » |
|
Litt framgang ikveld.. Fekk justert stift, pussa kontaktar rundtomkring i motoren, justert ventilane, fyllt på olja, justert choke og fiksa ledningar på gassar, montert coil og fiksa nokon fleire ledningar, laga te bensinrøyr og slange for midlertidig bruk(rett frå flaska, ikkje via tanken) Eg fekk og litt straum i gamle kretsar..  Monterte nylada 6V batteri, testa diverse knappar. Det var vist ikkje mykje lys på bilen,, ikkje rart dei bygger om til 12 v Men eg hadde tenkt å sviva igang motoren, men startaren ville ikkje samarbeida.. den trakk massse straum og ikkje tegn til liv. så eg har tenkt å skifta startaren med ein an. Vist ikkje det hjelper so er det eit enormt spenningsfall i ledningsnettet! So dermed er vidare arbeidsplan: -Skifta startar, forhåpentligvis går motoren rundt.. -Laga til ein midlertidig bensintank. -Få start på bilen! -Smøra opp clutchpedalen(heng att nedi golvet) -Tut å kjøyr! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #36 på: april 29, 2010, 00:44:29 am » |
|
Hadde vært stilig om du kunne lagt ut noen snutter utub.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
MariusR
Supermedlem
    
Innlegg: 940
Bosted: Ålesund
|
 |
« Svar #37 på: april 29, 2010, 09:55:43 am » |
|
Såg jo veldig fin ut denne da, hvordan ser den ut inni da? har du sofa rekkene?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #38 på: april 29, 2010, 09:59:36 am » |
|
Skal filma litt ved motoroppstart ja, Skal og ta bilder frå inni, men eg har ikkje fått lesst ut alt baki endå, må venta på opphaldsver. Men alle setarekkene er på plass, og meir til
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Oval57
Supermedlem
    
Innlegg: 3011
Bosted: Lier
Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #39 på: april 29, 2010, 10:23:55 am » |
|
Eg fekk og litt straum i gamle kretsar..  Monterte nylada 6V batteri, testa diverse knappar. Det var vist ikkje mykje lys på bilen,, ikkje rart dei bygger om til 12 v Om det er like bra lys som på den moderne bruksbilen trenger jeg ikke veteranbil. 6 Volt gir herlig matt lys. Biler som har 12 volt i fra fabrikk er det jo greit med. Husk at du har en høy stjerne i Vintage-village-gjengen Tistlo 
|
|
« Siste redigering: april 29, 2010, 11:51:04 am av Oval57 »
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #40 på: april 29, 2010, 11:43:34 am » |
|
Var meint som ein spøk,,  kjem til å behalda 6v, men muligens da kjem ekstralys
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR Sune
Medlem
  
Innlegg: 218
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #41 på: april 29, 2010, 13:58:26 pm » |
|
Det er bare å gratulere!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #42 på: april 29, 2010, 23:36:03 pm » |
|
Takka for da Sune!
Har funnet ut att da e enorme spenningstap i ledningsnettet...! Derfor lyser lysa elendigt.. gjor eit tappert forsøk på å få liv i bilen ikveld og, krabba under og fekk pussa reint kontaktar på startaren (som var over gjennomsnittet godt vekkgjøymt under bilen..) jordingen på girkassa var elendig kontakt på og,, Men det hjelpte ikkje stort, ei heller pussa på ladereleet etc.. So då skal eg skifta startaren iløpet av morgondagen, satsar på att da hjelper, utan so må da gjerast noko lurt med ledningsnettet
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #43 på: april 30, 2010, 17:13:00 pm » |
|
Gamle 6 voltstartarar har en tendens til å gje opp...dersom du ikkje sjekkar dei fyrst. Ein bør ta ut børstene å sjekka kommentatoren for "kobberstøv" Dersom det er "kobberstøv" og anna drit imellom platene som sit beka fast rundt akslingen, så må ein reingjere dette. Vidare so er dei fleste startinslaga so gamle at dei har fått eit irr belegg på kontaktene sine, og då går det forlite støm igjennom...(altså inni bakkelitten frampå innslaget) Dersom det ikkje er mulig å åpne dette..(må av og til avlodde noken ledningar, hvis det går an å åpne dette) ...ellers så må ein kjøpa nytt innslag. (fant ein maken NOS på Thesamba.com som eg kjøpte der.) Dette har eg gjort på 6 voltstartaren til Ovalen min, og i mellomtida brukte eg ein "lånt" startar, frå gulaboblo mi. Sjekka sjølvsagt denne også fyrst. Når ein skal kjøyra igang slike gamle deler, so treng ein god å rett straum, og aller helst kjøyra startaren nokre turar utan tennploggane i fyrst.
|
|
« Siste redigering: april 30, 2010, 20:30:09 pm av ovalt »
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #44 på: april 30, 2010, 17:35:48 pm » |
|
Takk for tips Mikkel! Nettopp det eg har tenkt å gjera! har ein reserve startar som eg skal setta inn mellombels(og forhåpentligvis få start) medan eg skal overhala den som står i bilen.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #45 på: april 30, 2010, 20:31:31 pm » |
|
Ja lykke til med startinga då Christer.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1303S73
Supermedlem
    
Innlegg: 735
Bosted: Haugesund NRVWK
1303LS Org. Cab. & Gullhuset
|
 |
« Svar #46 på: april 30, 2010, 23:32:09 pm » |
|
Gratulerer med ny bil.
Hilsen Geir.
|
|
|
Loggført
|
1973 1303LS Org. Cab 1966 VW panel Gullhuset 1985 VW transporter syncro
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #47 på: mai 01, 2010, 00:58:16 am » |
|
Takkar for det Geir Har ikveld fått noko tid til å bala med det startproblemet... det viste seg att det største problemet skulle verta å få UT startaren frå bilen!! Heilt utrulig kor godt dei klarar å gjøyma den vekk.. Eg fant fort ut att eg måtte lura av det varmerøyret, frå potte til karosseri, men det største balet var jo att den øvre startar bolten, er ei gjennomgåande skrua, utan den halvmåne formen... Så eg måtte vera under girkassa og halda igjen, samtidig som eg var inni motorrommet og skrudde ut muttern.. Vanskeleg var da, men da gjekk til slutt når eg fekk teken på da. Fekk då ut startaren og inn igjen med den andre, nesten like mykje arbeid. Kobla so saman alt igjen og prøvde å vri om nykkelen i håp om att da skulle skje noko.. - nix, null respons.. MEN det var nesten ikkje lys igjen på bilen, og batteriet klokka inn på 5,7 volt. Reknar med det er feilen, så no står batteriet på lading og eg lever i håpet om att eg skal få start på bilen imorgo etter VWAAR treffet i Hardanger  Kjem åg noko bilde imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
amubus
Nybegynner

Innlegg: 22
Bosted: Nesttun/Bergen
|
 |
« Svar #49 på: mai 01, 2010, 09:28:43 am » |
|
sjekk foringen til starteren. 'står i girkassehuset. Om denne er sleten så funker starteren gårleg...
|
|
|
Loggført
|
-01 t4 ex ambulanse -86 t3 Caravelle -70t2 Rico camper -64 t1 ambulanse
Keep Norway beutiful, restore an old bus
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #50 på: mai 01, 2010, 09:52:13 am » |
|
Eg lurde på å bruka pipa med forlengarar ja, men det vart for bale.. men eg klarte å lura ein fastnykkel på, ogso la eg fastnykkelen mellom girkassa og gassvaieren/clutchwire som går der. funka det og, men tok ei stund..
Startarforingen sjekka eg jo sjølvsagt ikkje.. men eg får no prøva med straum på batteriet no då, vist ikkje han vil no, so e da nok enten for dårlig straum gjennom tenningslåskretsen eller so e da noko ant, feks foringen.. og då ryk motoren og alt ut isofall..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Squareback
Supermedlem
    
Innlegg: 6309
Bosted: Ski i AKERSHUS
Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #51 på: mai 01, 2010, 21:15:37 pm » |
|
sjekk foringen til starteren. 'står i girkassehuset. Om denne er sleten så funker starteren gårleg...
Jeg bytter denne alltid om jeg er tvil eller ved montasje av nye startere... Bør også smøres med bittelitt fett ifg en gammel manual jeg har liggende hjemme her...
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #52 på: mai 08, 2010, 00:39:40 am » |
|
1-0 til Squareback og amabus Foringen er nok syndaren her, kan ikkje vera noko ant.. Så ny foring er bestilt  Har gjort fleire tapre forsøk på å få igang bilen på gir.. men nei, den har straum, den har komp, den har bensin trur eg.. har tilogmed opptil fleire filmar av "Prøvestartinga" som skal leggast på jutub og so kjem dei inn her. Hadde vel ein 5 turar frå postkasso og ned på tunet, motoren gjekk jo berre bedre og bedre, og høyrdes meir og meir villig til å starta. Men hadde eg fått igang den startaren hadde alt vert so mykje lettare, så då er det planen vidare. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #53 på: mai 08, 2010, 08:41:55 am » |
|
1-0 til Squareback og amabus Foringen er nok syndaren her, kan ikkje vera noko ant.. Så ny foring er bestilt  Har gjort fleire tapre forsøk på å få igang bilen på gir.. men nei, den har straum, den har komp, den har bensin trur eg.. har tilogmed opptil fleire filmar av "Prøvestartinga" som skal leggast på jutub og so kjem dei inn her. Hadde vel ein 5 turar frå postkasso og ned på tunet, motoren gjekk jo berre bedre og bedre, og høyrdes meir og meir villig til å starta. Men hadde eg fått igang den startaren hadde alt vert so mykje lettare, så då er det planen vidare.  Har du prøvd å dra rundt motoren utan å kobla bensinrøyret i forgassaren..(altså berre for kontroll av bensinpumpa..so kan ein henga på røyret ei tom brusflaska der ein festar røyret i forgassaren) (og dersom det ikkje kjem bensin då, må ein prøva å heverta medan ein "kinner"altså hjelpa pumpa litt for å få den igang) og dersom det er ein 28 pci forgassr so må prøvestarten utførast med full sjåk. -Desse forgassarane er også svert lette å renska og dersom det er stor slark i spjeldakslingen (underste) kan ein avhjelpa noke lekkasje av falskluft ved å lage ein plastpakn. for sideslarken her. p.s. dersom ein har pakningar til desse forgassarane, so bør ein demontera dei for vask og blåsing. Mn ikkje skrue ut det luftblandingsrøyret midt i innsugingen, for der sitt eit lite messingrøyr inni "tuben" som er trykt nedi eit spor. dette treng ikkje ut for det kan blåsast reint. Tuben er so lett å knekkja sundt. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #54 på: mai 08, 2010, 08:58:13 am » |
|
Tek eg ikkje heilt feil, so trur eg at 6 volt startrane er heilt avhengige av foringa bak i kløtsj-huset, ankeret stel all stømmen dersom det ligg skeivt mot nokon av "platene i startaren" -Bedre opplagring på 12 v startarane.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #55 på: mai 08, 2010, 14:22:21 pm » |
|
Bensinpumpa virkar, for eg laga ein tank av eit syltetøy glas og ettter desse "prøveturane" so merka eg att det hadde minka eindel i glaset.. Og att forgassaren lek i gassspjeldet veit eg  då eg helte bensin rett i gassaren rann det etterkvart ut gjennom akslingen Men eg brukte motorsagbensin.. kanskje ikkje det besta men det var alt eg hadde(trur motoren treng litt olja for smørning likavel..) Nei, det er nok foringen, då eg skifta starter kjente eg nett på foringen og meinar den var i litt dårleg stand, men då tenkte eg sjølvsagt ikkje noko meir på da før eg satt i den andre startaren. Ny foring so tenker eg att det er håp! Ellers har eg begynt litt forsiktig med å få fargen tilbake, testa litt rubbing på sida - her er da håp for å få lakken skikkkeleg bra 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #56 på: juni 08, 2010, 23:43:18 pm » |
|
Ser jo ut til att det har vert tausheitsplikt omkring denne bussen  På tide å legga ut bilder som daterar seg heilt tilbake til dagen den kom i garasjen.. Eit dårleg innsideveiw bilde..
 P1018030.jpg (123.16 KB. 733x550 - vist 340 ganger.) Stolar og benkar til eitkvart behov
 P1018032.jpg (110.22 KB. 733x550 - vist 356 ganger.) Litt bedre dashbordbilde
 P1018033.jpg (115.62 KB. 733x550 - vist 308 ganger.) Skamstilig med kupelys, nett som på stor buss 
 P1018034.jpg (73.91 KB. 733x550 - vist 320 ganger.) Full rulle med 6v!
 P1018035.jpg (68.22 KB. 733x550 - vist 286 ganger.) Langlys... Achtung! Verwenden Sie Sonnenbrillen 
 P1018038.jpg (71.86 KB. 733x550 - vist 299 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #57 på: juni 08, 2010, 23:53:13 pm » |
|
Motorn, 1500 byttemotor.. som eg håpte å få igang..
 P1018041.jpg (109.42 KB. 733x550 - vist 307 ganger.) Nokon som har luftfilter te meg?
 P1018042.jpg (139.63 KB. 733x550 - vist 292 ganger.) Hmm skeptisk..
 P1018044.jpg (132.19 KB. 733x550 - vist 319 ganger.) Etter noget strev vart startaren skifta, detta er då den gamle,, den nye er spygrønn
 P1018049.jpg (125.7 KB. 733x550 - vist 299 ganger.) Drivstofftank montert og fingrar og ter vart kryssa.. men neidå! startaren gjekk ikkje rundt no heller.. startarforing skift tenker eg..
 P1018132.jpg (152.69 KB. 733x550 - vist 301 ganger.) Ja ka med å ta den på gir!? tja
 P1018136.jpg (186.66 KB. 733x550 - vist 342 ganger.) Bussen er sjølfølgelig sterkast 
 P1018142.jpg (175.37 KB. 733x550 - vist 325 ganger.) Etter nokon å 5 turar opp og ned frå postkasso so vart da konkludert med att motoren høyrdes meir og meir ut som den starta, men den starta ikkje.. akk ja, den vart då trilla ned til sine kollega'ar
 P1018147.jpg (155.23 KB. 733x550 - vist 385 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #58 på: juni 09, 2010, 00:00:09 am » |
|
Utrydding igang..
 P1018149.jpg (155.81 KB. 733x550 - vist 335 ganger.) Fekk med desse utkappa, oprinnleg planet til ein T3 doka.. var tiltenkt som golv i bussen men får nok eit anna bruksområde
 P1018150.jpg (165.97 KB. 733x550 - vist 301 ganger.) Westfalia benker, deksel framme, utkapp til rusta vindu, tehengarfeste, bedre støtfangar bak, nos varmerøyr og nos doglegs..ja ogso førarstolen til venstre
 P1018151.jpg (161.31 KB. 733x550 - vist 351 ganger.) Ei flott sittegruppa 
 P1018152.jpg (163.15 KB. 733x550 - vist 309 ganger.) Sånn ser han då ut
 P1018153.jpg (121.01 KB. 733x550 - vist 359 ganger.) Golvet skal skiftast!
 P1018154.jpg (143.25 KB. 733x550 - vist 351 ganger.) Lokalt busstreff?
 P1018155.jpg (139.05 KB. 733x550 - vist 294 ganger.) Vakkert ja!
 P1018158.jpg (130.46 KB. 733x550 - vist 322 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #59 på: juni 09, 2010, 00:17:28 am » |
|
Heilt ferkst frå igår!: Klar for litt jobbing, endeleg!
 DSCF0141.jpg (171.19 KB. 733x550 - vist 296 ganger.) Agenda: Ut med motor for oppshining, rens av tank, vasking, skifing av nødvendige gommideler etc
 DSCF0143.jpg (115.68 KB. 733x550 - vist 281 ganger.) Etter litt flikk so fekk eg av støtfangaren. Hjørna skal skiftast.
 DSCF0146.jpg (113.36 KB. 733x550 - vist 290 ganger.) Ahhh avtagbar bakplata! Lovande!
 DSCF0147.jpg (120.23 KB. 733x550 - vist 304 ganger.) Og etter ei lita stund so drog eg motoren rett ut! Veldi sutalaust 
 DSCF0149.jpg (169.85 KB. 733x550 - vist 333 ganger.) Tanken som var på veg ut,, men so måtte vist eberen ut fyrst..
 DSCF0150.jpg (131.62 KB. 733x550 - vist 290 ganger.) Begge to ute.. Tanken var so nedstøva att den kan Aldri ha sett dagslyset sidan den vart montert i 64
 DSCF0153.jpg (157.96 KB. 733x550 - vist 293 ganger.) Her må da vaskast!
 DSCF0154.jpg (128.73 KB. 733x550 - vist 314 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|