mai 06, 2025, 17:27:32 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Bruktbørsen
>
Deler ønskes kjøpt
>
Karosseri/ takrenne T1
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Karosseri/ takrenne T1 (Lest 935 ganger)
gautn
Medlem
Innlegg: 106
Bosted: Beeeergen
Karosseri/ takrenne T1
«
på:
juli 20, 2010, 17:28:59 pm »
Hei!
Eg har fått ein stygg rustskade i bakre del av Venstre takrenne/motoropning på
1975 mod.1200 bobla mi.
Ser for meg at det beste er å skjere dette stykket ut av ein anna bil/vrak, å sveise i min bil.
Er det nokon som har eit karosseri med dette stykket i brukbar stand?
Det finnes vel ikkje rep. Plater til dette området?
Loggført
-Marius-
Supermedlem
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #1 på:
juli 20, 2010, 19:07:38 pm »
Det møtes 3 plater i den skjøten. Ikke lett å "bare" kutte vekk.
Loggført
Mvh
Marius
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg
SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #2 på:
juli 20, 2010, 23:57:10 pm »
Har bil vi kan kutte i men........... som Marius skriver, det er litt mere en ''bare'' å bytte en bit av takrenna
Loggført
åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
gautn
Medlem
Innlegg: 106
Bosted: Beeeergen
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #3 på:
juli 21, 2010, 16:29:17 pm »
Skjønner at det ikkje er "barebare", men har aliert meg med ein flink sveisar.
Finnes det nokon betre måte å ordne dette på, så tar eg imot gode forslag!?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #4 på:
juli 21, 2010, 16:40:50 pm »
Det er vel tak, innerskjerm og dreneringsplate under luftinntak som møter kvarandre i dette hjørna. innerskjerm på sida, so dreneringa og tilslutt taket oppå der igjen.
Får du vekk den delen av taket-takrenna so ligger over dreneringa so kan du fiksa rusta di heilt fint. Taket er punkta nedi dreneringa så der må du borra so kappa oppover taket littegrann og ut mot takrenna. taket er punkta heile vegen nedi takrenna + att den kanten er bretta over og so punkta igjen = det er masse arbeid å ta av takrenna skikkeleg så det kan vera lettare å heller kappa nedover før du kjem heilt ut til takrenna om du skjønner.
Vist ikkje so kan du fiksa dette underifrå om det ikkje er Altfor mykje rust då
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
gautn
Medlem
Innlegg: 106
Bosted: Beeeergen
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #5 på:
juli 21, 2010, 21:18:49 pm »
Takk for god info!
sveisaren kjem og ser på dette i morgon. får sjå kva han foreslår.
Men no veit eg i allefall korleis det er bygd opp!
Kjekt at det er andre som kan skriva skikkelig norsk der ute og forresten!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: Karosseri/ takrenne T1
«
Svar #6 på:
juli 21, 2010, 22:53:58 pm »
Han sveisaren din finn nok fort ut korleis detta må gjerast, å kappa av ein takbete frå ein an bil og so sveisa den inn er nok meir arbeid enn nødvendig. For om du får kappa vek litt av taket som kjem i vegen dar so e da ikkje noko serlig innvikla å fiksa rusta på dreneringsplata heller.
Faktisk so er da den takbeten som kjem ned og er punkta fast i dreneringsplata som lagar til all rusta der! Den ligg jo som ein lapp over der som gjer att vatnet som då renn forbi vil samla seg bak den kanten som taket lagar.. og da vil begynna å rusta meir og meir i sveisen og utvikla seg utover dreneringsplato. So da eg seier er att om du kan minska ned den kanten som taket lagar der, eller boksa han inn sånn att det ikkje vil verta noko vatnoppsamlar der so har du elemenert ei rustfella. Det vert ikkje strøkent orginalt, men funksjonalitet kjem vel før orginalitet trur eg.
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...