Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #180 på: desember 08, 2010, 20:43:39 pm » |
|
I går ble det GT5 på meg. Og bare for morro kjøpte jeg meg en 2cv Grafikken en topp det er kjekt og kjøre løp. Men jeg syns det er kjedelig at det ikke er detaljerte interiør på mange av bilene. Tek du me speldåsen på neste klubbmøte? Konne hatt konkuranse med premie 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
damiende
Juniormedlem

|
« Svar #181 på: desember 08, 2010, 22:54:06 pm » |
|
Hvordan får man fatt i bilene som følgte med collectors edition? Fikk nemlig tak i den.
|
|
|
Loggført
|
Transport Historisk Galleri viser et utvalg postkort og kvitteringer fra heile Norge. Målet er visa eit breidt spekter av korleis ting har forandret seg igjennom tidene. http://www.transporthistorie.com
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #182 på: desember 08, 2010, 23:11:35 pm » |
|
Har ikke CE selv, men jeg forhåndsbestillte og fikk med en bil. Var en lapp med en unlock kode og instruksjoner.
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem

Fartsblind så langt det går
|
 |
« Svar #183 på: desember 08, 2010, 23:58:52 pm » |
|
CE bilene får du ved å gå i playstationstore og "redeem codes".. koden står inni det ene heftet som er inni spilleska. Du får "Chrome Line" utgave av Shelby Cobra, Gallardo eller Murcielago (husker ikke hvem), gamle merce 300sl, BMW M3 og Audi R8. Freshe biler som går godt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
damiende
Juniormedlem

|
« Svar #184 på: desember 09, 2010, 13:35:40 pm » |
|
Bare synd det ikke følgte med bil 
|
|
|
Loggført
|
Transport Historisk Galleri viser et utvalg postkort og kvitteringer fra heile Norge. Målet er visa eit breidt spekter av korleis ting har forandret seg igjennom tidene. http://www.transporthistorie.com
|
|
|
damiende
Juniormedlem

|
« Svar #185 på: desember 09, 2010, 14:07:31 pm » |
|
I går ble det GT5 på meg. Og bare for morro kjøpte jeg meg en 2cv Grafikken en topp det er kjekt og kjøre løp. Men jeg syns det er kjedelig at det ikke er detaljerte interiør på mange av bilene. Tek du me speldåsen på neste klubbmøte? Konne hatt konkuranse med premie  Da kunne eg gjort, men eg har berre ein kontroller. Trur heller me ska få klubben te og investera i ps3 og GT5 hehe 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #186 på: desember 09, 2010, 20:48:03 pm » |
|
Ikkje domt!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #187 på: desember 11, 2010, 02:50:21 am » |
|
Han sjefen bedre, nå har jeg spilt dette spillet i veldig og litt for mange timer. Dette spillet er så UTROLIG dårlig!! Jeg håper virkelig ikke folk kjøper denne søpla bare fordi det er en gjeng med gamle folkevogner med i spillet. Da har dere isåfall kastet bort penger dere kunne brukt på mye annet gøy! Jeg har kjørt bilspill fra Playstation 1 og nå opp til 3 og jeg kan ikke si at det var pengene verdt å kjøpe denne driten!! Heldigvis fikk jeg solgt spillet videre uten veldig mye tap.
Hvis det er noen med hjernecellene i behold som vurderer å kjøpe spillet fordi det er VW med i spillet, da kan jeg garantere at dere vil få mer glede av de pengene hvis dere legger de i bilen enn i et UTROLIG dårlig tv-spill!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #188 på: desember 11, 2010, 03:06:33 am » |
|
Han sjefen bedre, nå har jeg spilt dette spillet i veldig og litt for mange timer. Dette spillet er så UTROLIG dårlig!! Jeg håper virkelig ikke folk kjøper denne søpla bare fordi det er en gjeng med gamle folkevogner med i spillet. Da har dere isåfall kastet bort penger dere kunne brukt på mye annet gøy! Jeg har kjørt bilspill fra Playstation 1 og nå opp til 3 og jeg kan ikke si at det var pengene verdt å kjøpe denne driten!! Heldigvis fikk jeg solgt spillet videre uten veldig mye tap.
Hvis det er noen med hjernecellene i behold som vurderer å kjøpe spillet fordi det er VW med i spillet, da kan jeg garantere at dere vil få mer glede av de pengene hvis dere legger de i bilen enn i et UTROLIG dårlig tv-spill!!
Så om jeg forsto deg riktig synes du gt5 er et UTROLIG dårlig tv-spill? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JonB
Supermedlem

|
 |
« Svar #189 på: desember 11, 2010, 03:12:13 am » |
|
Hehe! Playstation er vel fortsatt et TV-spill? Eller har jeg bikket den magiske alderen??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #190 på: desember 11, 2010, 09:41:37 am » |
|
Eller har jeg bikket den magiske alderen??
skal vel ikke se bort i fra det. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #191 på: desember 11, 2010, 13:16:12 pm » |
|
Hehe! Playstation er vel fortsatt et TV-spill? Eller har jeg bikket den magiske alderen??
spilt dette spillet i veldig og litt for mange timer. Dette spillet er så UTROLIG dårlig!! Jeg håper virkelig ikke folk kjøper denne søpla, jeg kan ikke si at det var pengene verdt å kjøpe denne driten!! et UTROLIG dårlig tv-spill!!
Joda det er fortsatt et TV-spill. Det var bare at du brukte så utrolig mange ord på å si at gt5 er dritt, uten egentlig å begrunne hvorfor det er dritt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #192 på: desember 11, 2010, 16:04:28 pm » |
|
jeg må si jeg ble litt skuffet jeg også, syns det var utrolig lite, jeg er på 49% nå, og det vil si jeg har så si bare b-spec igjen... Og de løpene jeg får tatt på a-spec har jeg ikke bil til, og vet heller ikke hvordan bil jeg må bruke... Nascar løpene er jo lvl21, men man må være lvl22 for og kjøpe bil til løpene, hva er vitsen?
|
|
|
Loggført
|
Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! 
|
|
|
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #193 på: desember 11, 2010, 20:05:14 pm » |
|
jeg må si jeg ble litt skuffet jeg også, syns det var utrolig lite, jeg er på 49% nå, og det vil si jeg har så si bare b-spec igjen... Og de løpene jeg får tatt på a-spec har jeg ikke bil til, og vet heller ikke hvordan bil jeg må bruke... Nascar løpene er jo lvl21, men man må være lvl22 for og kjøpe bil til løpene, hva er vitsen?
Om du kjører SPECIAL eventsene så får du en del biler, poeng OG penger. Regner med du får en Nascar om du får gull i de siste nascarløpene der. Får du gull på license så får du gode biler. alle gull på S License er lett og da får du GT academy utgave av nye nissan gt-r vspec. Trim den til 870hk ca så vinner du det meste den kan delta i.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #194 på: desember 11, 2010, 20:31:26 pm » |
|
Syns det er vrient med gull i Special løpene, men har tatt alle untagen et nascar løp, får det rett og slett ikke til, kommer inn 09 hundredeler etter det jeg skal, 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
damiende
Juniormedlem

|
« Svar #195 på: desember 12, 2010, 22:44:28 pm » |
|
Savner litt flere løp som ikke er spesialiserte. Blir utrolig ensformig og skaffe seg cash etterhvert.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #196 på: desember 16, 2010, 19:09:36 pm » |
|
Er det noen som har laget egen bane/nettverk så vi kan spille mot hverandre?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw dude
Seniormedlem

|
 |
« Svar #197 på: desember 17, 2010, 09:13:50 am » |
|
da fikk jeg GT5 til jul 
|
|
|
Loggført
|
- VW boble 1970 - Mazda 2 2018 - Tempo corvette 1967
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #198 på: desember 17, 2010, 09:56:50 am » |
|
da fikk jeg GT5 til jul  Oi, shit! Har julaften vært alt?? 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
vw dude
Seniormedlem

|
 |
« Svar #199 på: desember 17, 2010, 10:25:16 am » |
|
nei  men så moder'n pakka inn GT5 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #200 på: desember 17, 2010, 21:33:41 pm » |
|
Jeg sliter med og tjene cash jeg altså  Trenger cash så jeg få en bra bil til og ta løpene "like the wind"...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RødeBaron
|
 |
« Svar #201 på: desember 17, 2010, 22:07:50 pm » |
|
dieselmata audi r10 stealth klipper det meste, like the wind kan du ta med minoltatoyotan som du får for å gulle et ch-ship i pro to favoritter foreløpig, ac cobra og ferrari 458 italia, pure fun. premium utgavene er gt5, de andre bilene er bare fyllmasse og lobo, pad gaming er ikke gt5,g27 er gt  on-topic  har ennå ikke funne splittboblå
|
|
|
Loggført
|
 original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #202 på: desember 17, 2010, 22:47:39 pm » |
|
Hvordan skal man tjene cash utover i spille a  har kommer til halveis lvl 22, og godt opp i B- specs, men begynner og skrante på pengene nå :O
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #203 på: desember 17, 2010, 23:01:23 pm » |
|
du må spare  selg noen biler.. kjør online for cash. Vinn Mazda løpene i B spec, da får du Furia concept. Med de rette innstillingene vinner du like the wind, da kan du holde bånn gass hele løpet. De andre tar deg på strekkene, men du tar dem i svinga 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #204 på: desember 17, 2010, 23:11:03 pm » |
|
Ja hadde jeg bare greid og koble ps5 opp mot den møkka internetten så... Hater den trådløse internetten her i huset, den slipper til det den måtte føle passer seg...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #205 på: desember 18, 2010, 00:27:06 am » |
|
dieselmata audi r10 stealth klipper det meste, like the wind kan du ta med minoltatoyotan som du får for å gulle et ch-ship i pro to favoritter foreløpig, ac cobra og ferrari 458 italia, pure fun. premium utgavene er gt5, de andre bilene er bare fyllmasse og lobo, pad gaming er ikke gt5,g27 er gt  on-topic  har ennå ikke funne splittboblå Du trenger ikke splittboblå. Den ser ikke ut! Straight from gt4. Har et logitech ratt jeg kjøpte til gt4 men skal jeg ha det på hybeln må jeg sove og lage mat på det 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #206 på: januar 04, 2011, 15:57:42 pm » |
|
Hvordan tjene 10mill+ til en F1 bil? Kan ikke seriøst mene at man skal sitte i evigheter og kjøre løp man tjener 98k på pr. løp?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vw dude
Seniormedlem

|
 |
« Svar #207 på: januar 06, 2011, 21:29:56 pm » |
|
Vel da har jeg spilt masse i jula og kjørt noen løp, kjøpte meg en Ferrari som går 261 km med litt trimm, Har også Kubelwagen, Samba bussen og splitt bobla. Legger ut et bilde av bobla mi 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vidar eiane
|
 |
« Svar #208 på: januar 10, 2011, 23:03:23 pm » |
|
Hvordan skaffe seg en pick up ? trenger en for å fullføre alle amatør løpene med seier. Finner ingen used eller ny for den saks skyld.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
cmi
Supermedlem

|
 |
« Svar #209 på: januar 10, 2011, 23:16:13 pm » |
|
Det er jo noen nye.... Dodge Ram for eksempel, den brukte jeg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|