mai 06, 2025, 19:30:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Meget pen -63 Boble selges, fått tilbud om ny bil, frist meg med skambud!  (Lest 3833 ganger)
Raymond
Medlem

Vis profil
« på: oktober 04, 2010, 21:13:46 pm »

I utgangspunktet haddejeg tenkt meg rundt 30.000,- men er jo ikke akkurat riktig tid å selge på nå. Har fått tilbud om en annen bil som jeg er skikkelig sugen på, men da må bobla vekk. Så frsit meg gjerne med et bud om du er interressert.

Pga mistet interresse/ingen vinterlagringsplass legger jeg ut godbobla for salg. Anonnse og bilder finnes her:

http://www.allesmarked.no/details.php?id=559

Bilen er i meget bra stand, vært en veldig problemfri bil de tre årene jeg har hatt den. Snakket med en kar fra spydbergtraktene som har hatt denne på slutten av nittitallet, og han kjente han som hadde pusset den opp. Han mente den hadde vært helt i molekyler og fått en skikkelig oppussing, og det kan nok stemme for den er fortsatt rustfri og i veldig god stand både over og under.

Og nei, jeg er ikke interresert i å bytte den i andre biler, båter, naboens katt, campingvogner eller lignende. Eneste måtte være om du hadde en fet customisert Harley/BSA/Triumph/Norton/MotoGuzzi el. å bytte med. DA kan du komme med forslag. Ellers er det rene penger som gjelder.

« Siste redigering: oktober 14, 2010, 20:14:52 pm av Raymond » Loggført

Den er IKKE søt, den er tøff!!!
Raymond
Medlem

Vis profil
« Svar #1 på: oktober 09, 2010, 17:01:57 pm »

For dyrt? Kom gjerne med bud, veldig ryddig og fin bil, voksen eier.
Loggført

Raymond
Medlem

Vis profil
« Svar #2 på: oktober 14, 2010, 20:15:30 pm »

I utgangspunktet haddejeg tenkt meg rundt 30.000,- men er jo ikke akkurat riktig tid å selge på nå. Har fått tilbud om en annen bil som jeg er skikkelig sugen på, men da må bobla vekk. Så frist meg gjerne med et bud om du er interressert.
Loggført

Gomek
Nybegynner
*

Vis profil

« Svar #3 på: oktober 21, 2010, 22:31:44 pm »

I utgangspunktet haddejeg tenkt meg rundt 30.000,- men er jo ikke akkurat riktig tid å selge på nå. Har fått tilbud om en annen bil som jeg er skikkelig sugen på, men da må bobla vekk. Så frist meg gjerne med et bud om du er interressert.
15000kr selger du den for det. ? Blunker
Loggført
Raymond
Medlem

Vis profil
« Svar #4 på: oktober 24, 2010, 14:19:13 pm »

Nope  Kult Nå glapp den andre bilen for meg, så er ikke så stress, men lurer på å selge uansett.
Loggført

TheRealRednose
Nybegynner
*

Jakter min første boble!

Vis profil

« Svar #5 på: desember 02, 2010, 22:41:43 pm »

Har du den ennå?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!