I utgangspunktet haddejeg tenkt meg rundt 30.000,- men er jo ikke akkurat riktig tid å selge på nå. Har fått tilbud om en annen bil som jeg er skikkelig sugen på, men da må bobla vekk. Så frsit meg gjerne med et bud om du er interressert.
Pga mistet interresse/ingen vinterlagringsplass legger jeg ut godbobla for salg. Anonnse og bilder finnes her:
http://www.allesmarked.no/details.php?id=559Bilen er i meget bra stand, vært en veldig problemfri bil de tre årene jeg har hatt den. Snakket med en kar fra spydbergtraktene som har hatt denne på slutten av nittitallet, og han kjente han som hadde pusset den opp. Han mente den hadde vært helt i molekyler og fått en skikkelig oppussing, og det kan nok stemme for den er fortsatt rustfri og i veldig god stand både over og under.
Og nei, jeg er ikke interresert i å bytte den i andre biler, båter, naboens katt, campingvogner eller lignende. Eneste måtte være om du hadde en fet customisert Harley/BSA/Triumph/Norton/MotoGuzzi el. å bytte med. DA kan du komme med forslag. Ellers er det rene penger som gjelder.