Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #30 på: april 03, 2008, 10:13:19 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vi er verken på utkikk etter en lettvindt løsning eller å gi opp. Det har gått såpass mye tid og energi (les: penger) i dette prosjektet, at denne bilen skal på skilt. Prøver bare å finne ut hvordan vi skal gå frem for å få den godkjent.
  Ser at vi får ta en ny runde hos Biltilsynet når skrivet fra Sverige kommer, og heller jobbe utfra tilbakemeldingene vi får der. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Even Kirknes
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 795
								  Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #31 på: april 03, 2008, 16:32:27 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vi er verken på utkikk etter en lettvindt løsning eller å gi opp. Det har gått såpass mye tid og energi (les: penger) i dette prosjektet, at denne bilen skal på skilt. Prøver bare å finne ut hvordan vi skal gå frem for å få den godkjent.
  Ser at vi får ta en ny runde hos Biltilsynet når skrivet fra Sverige kommer, og heller jobbe utfra tilbakemeldingene vi får der.
  I såfall kan du jo ta en tlf inn til Møller, å få papirer derfra om ombygging til baja. Deretter skriver du en søknad til BT om og få godkjent ombyggingen, Så burde det gå ganske greit, såfremt du ikke møter en som er dønn firkantet på tilsynet da. Men hvorfor prøver du ikke hovedregisteret i Nybro. Koster vel kansje 10-15kr og 15min tlf arbeid, for å sjekke det ut.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							HaraldL
							
								Seniormedlem 
								    
								Innlegg: 250
								  Bosted:  
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #32 på: april 03, 2008, 19:47:07 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Bilen ble i alle fall skamrå!! Stå på og få den godkjent    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							x 1961 Type 1 Gulf Blue 'Hard Drop Bugs' x 1984 Type 2 (T3) 1,6 TD 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #33 på: april 04, 2008, 10:12:32 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Takker så mye for innspillene Even! Må innrømme at moralen var temmelig lav etter første møte med BT, men ser litt lysere på livet nå     
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Bøggymæn
							
								Seniormedlem 
								    
								Innlegg: 294
								  Bosted: Heddal 
								
								Heitradal Bublelaug
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #34 på: april 04, 2008, 10:39:06 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							hvis det hjelper å henvise til skiltnr på min baja, så er vel det kanskje en mulighet: NV11221 Den er godkjent ombygd. vel å merke med orginal for- og bakstilling.
  Mvh André 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og..      - 1969 Baja Bug      - 65-66 T1 Bastard      - 1959 Karmann Ghia Lowlight      - Fiberfab Aztec gt 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Even Kirknes
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 795
								  Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #35 på: april 04, 2008, 15:41:22 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Takker så mye for innspillene Even! Må innrømme at moralen var temmelig lav etter første møte med BT, men ser litt lysere på livet nå    Bare og samle på seg en masse papirer og ta med en god bunke høfelig argumentasjon, så pleier de og roe seg ned, og lytte til fornuft på tilsynet også  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							haz
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 1958
								  Bosted: Sagene 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #36 på: mai 27, 2008, 12:04:49 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							hva skjer her om dagen? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #37 på: september 01, 2008, 18:39:32 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Da er ny bunnplate handlet inn, og karosseribytte står på programmet. Etter mye graving så er det bekreftet at bilen ikke har vært godkjent i Sverige siden den ble ombygd i på 80-tallet. Hevingen er også av et såpass tvilsomt svenskt kaliber, at det bare er å begynne forfra. 
  Kom gjerne med gode tips på heving! 
  Regner med at bilen er hevet mellom 10-15cm nå, og den kan ikke være noe lavere for å få plass til dekkene.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							DrLaban
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 1566
								  Bosted: Oslo 
								
								The RestoRod
								
								
								
								
								
								  
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #38 på: september 01, 2008, 20:55:03 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Selv om jeg egentlig er den rake motsetning av deg, skal være så laaaaaaaaaaaavt som overhodet mulig, så tror jeg at dette faktisk kan bli tøft    Har du sett den monster baya'en som var i Ultra VW elns for noen måneder siden? Den var EKSTREMT høy da, men hinsides tøff. Sort den også. Hvor høy (les. store hjul) kan du klare å få den godkjent da? Jeg ville nok å kjørt den til det ekstreme andre veien skulle jeg har bygget en baya selv. Keep on baya bugin' !    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							vwracer - Ola Linnerud
							
								Seniormedlem 
								    
								Innlegg: 252
								  Bosted: Lillestrøm 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #39 på: september 01, 2008, 21:22:41 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							du får heve puma forstilling som vil hjelpe foran, bak vil vel redusjonsboksene på t2 kassa gjøre mye :-)  ellers kan dere lage en ramme å legge mellom karosseri og bunnplate for å heve kaross fra bunnplata. da kan du ha på cowboyhatten også under kjøring ;-)
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Tistlo
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 17400
								  Bosted: pao Voss 
								
								Wer will, der kann
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #41 på: september 01, 2008, 21:37:12 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Oisann! Premie til han som får norske skilt på noko sånt    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							-tlf. 97419035 T-Mek AS 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #42 på: september 10, 2008, 11:06:06 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ringte til USA for å sjekke monster truck'en, og den var desverre solgt. Den stod til $15.000, som praktisk talt er grisebillig.... Aldri på norske skilt selvsagt, men fy fader så moro! 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #43 på: september 10, 2008, 11:10:55 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							DrLaban
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 1566
								  Bosted: Oslo 
								
								The RestoRod
								
								
								
								
								
								  
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #44 på: september 10, 2008, 11:22:43 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tror jeg ville ha sjekket den bunnplata skikkelig før du monterer alt for mye. Ser ut som om det er lappet godt under batteriet  og i gulvet på den andre siden.  Virker som om det er plåt på plåt der. Sjekk at det er "tett" på begge sider av plata. Kommer det til fukt der, så har du hull igjen før du rekker å si "Kruspersille"  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Espen/VW54
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 2625
								  Bosted: Plankebyen (Fredrikstad) 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #45 på: september 10, 2008, 11:24:30 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tror jeg ville ha sjekket den bunnplata skikkelig før du monterer alt for mye. Ser ut som om det er lappet godt under batteriet  og i gulvet på den andre siden.  Virker som om det er plåt på plåt der. Sjekk at det er "tett" på begge sider av plata. Kommer det til fukt der, så har du hull igjen før du rekker å si "Kruspersille" Du kan høre med bugstar eller alask her på forumet om den bunnen. Da begge har eid bilen.    Og så vidt jeg husker er bunnen her meget bra.   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							DrLaban
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 1566
								  Bosted: Oslo 
								
								The RestoRod
								
								
								
								
								
								  
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #46 på: september 10, 2008, 11:33:02 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sa ikke den var dårlig    hehe Jeg ville bare ha sjekket de områdene der før jeg slang i matter og slikt    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #47 på: september 10, 2008, 13:32:59 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ettersom det kun er bunnplata jeg trenger, så fikk jeg bekreftet av Bugstar at denne er i meget bra fikset stand. Karosseriet er heller dårlig, men det skal bare tas frahverandre uansett (greit med noen reservedeler). 
  Noe spesiellt man må ta hensyn til når man skal flytte karosseri fra 68 modell til 67? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							DrLaban
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 1566
								  Bosted: Oslo 
								
								The RestoRod
								
								
								
								
								
								  
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #48 på: september 10, 2008, 13:39:35 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Burde vel være rimelig BOLT ON det... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Hot Owl
							
								Administrator 
								Supermedlem
								      
								Innlegg: 5697
								  Bosted: Østlandet 
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #49 på: september 10, 2008, 16:40:13 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Det eneste er vel at du må bruke lengre bolter ved bakre karosserifeste. Pga at 67 har "lavere" dempertårn bak.   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							Speed is no substitute for direction 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #50 på: oktober 30, 2008, 12:32:14 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Da er endelig papirene på plass, så da er det bare å få karosseriet over! Skulle noen være interessert i noen av delene (bortsett fra bunnplata) til den sistinnkjøpte 67'en så er det bare å si ifra! 
						 | 
					 
					
						
							
								
									 
									
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Jon T
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 657
								  Bosted: Bergen 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #51 på: oktober 30, 2008, 13:34:45 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Grattis, må ha vært deilig å få det papiret i posten! 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Even Kirknes
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 795
								  Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #52 på: oktober 30, 2008, 14:51:22 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hva sa jeg. Alt kan løses på den enkle måte, en liten søknad kan gjøre susen det 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							JLH
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 630
								  Bosted: Jessheim/Hamar 
								
								Bumblebee bugs and busses
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #53 på: oktober 30, 2008, 17:04:05 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vet ikke om det er nevnt før i emnet, men ble bilen godkjent med bur?   Hvis den er det, hvordan fikk du da til dette?    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #54 på: oktober 30, 2008, 22:20:55 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hva sa jeg. Alt kan løses på den enkle måte, en liten søknad kan gjøre susen det
  Er vel kanskje ikke den enkleste måten å kjøpe seg et nytt understell, for så å få det godkjent. Men det er digg å endelig se et lite lys i tunellen!  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Even Kirknes
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 795
								  Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord 
								
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #55 på: oktober 30, 2008, 23:49:10 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hva sa jeg. Alt kan løses på den enkle måte, en liten søknad kan gjøre susen det
  Er vel kanskje ikke den enkleste måten å kjøpe seg et nytt understell, for så å få det godkjent. Men det er digg å endelig se et lite lys i tunellen! Nå var dette ment slik at det var "bare" en søknad som skulle til. Svenske plata di var det vel også endel rusk på, så akkurat understellsbytte var vel ikke noe forferdelig arbeid. Men du får en utrolig fin bil, og det er gøy å se at noen gjør en baja så gjennomført bra. desverre alt for mange eksempler på det motsatte  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #56 på: oktober 31, 2008, 11:05:42 am »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vet ikke om det er nevnt før i emnet, men ble bilen godkjent med bur?   Hvis den er det, hvordan fikk du da til dette?   Biler blir ikke godkjent med bur lenger, men halvbur skal visst gå greit (dvs frem til B-stolpen). Tenkte jeg skulle høre med dem på biltilsynet når jeg er innom, da jeg har muligheten til å fjerne den fremre delen.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							JLH
							
								Supermedlem 
								     
								Innlegg: 630
								  Bosted: Jessheim/Hamar 
								
								Bumblebee bugs and busses
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #57 på: oktober 31, 2008, 20:12:05 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vet ikke om det er nevnt før i emnet, men ble bilen godkjent med bur?   Hvis den er det, hvordan fikk du da til dette?   Biler blir ikke godkjent med bur lenger, men halvbur skal visst gå greit (dvs frem til B-stolpen). Tenkte jeg skulle høre med dem på biltilsynet når jeg er innom, da jeg har muligheten til å fjerne den fremre delen. Ok. Bare lurte. Hadde hvert kult viss det var lov med halvbur.    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Vibrambuggy
							
								Juniormedlem 
								  
								Innlegg: 80
								  Bosted: Kristiansand 
								
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #58 på: desember 11, 2008, 13:07:51 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Det eneste er vel at du må bruke lengre bolter ved bakre karosserifeste. Pga at 67 har "lavere" dempertårn bak.  
  Glipen er på hele 6-8cm mellom depertårn og karosserifestet. Hvordan pleier man å løse dette? Holder det med å bytte til lenger bolter, eller må man lage et eller annet mellomstykke? Må gummiforingene benyttes?  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Hot Owl
							
								Administrator 
								Supermedlem
								      
								Innlegg: 5697
								  Bosted: Østlandet 
								
								
								
								
								 
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Svar #59 på: desember 12, 2008, 14:10:01 pm »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Det eneste er vel at du må bruke lengre bolter ved bakre karosserifeste. Pga at 67 har "lavere" dempertårn bak.  
  Glipen er på hele 6-8cm mellom depertårn og karosserifestet. Hvordan pleier man å løse dette? Holder det med å bytte til lenger bolter, eller må man lage et eller annet mellomstykke? Må gummiforingene benyttes? Jeg har bare gjort motsatt så jeg viste ikke helt hvor stor forskjellen var. Det festet der er til for å justere døråpningene så det er derfor er gummien er der, det er vel bare å lage noen form for mellomlegg, eller flyttet festet ned. Det er bare punktet på men du må fikse litt på den nedre indre "leppa"    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Loggført
								 | 
							  
							 
							Speed is no substitute for direction 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |