Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« på: mars 25, 2011, 07:32:53 am » |
|
Litt rundt: Når ein er fødd inn i ei VW-slekt, så ligg ein del ting naturlig i blodet. For 15-20 år sidan skulle eg lage meg campingbil, og valget var sjølvsagt lett. Et blei ein -68 Panel, med båtvindu i sidene. Etter ombygging og rustsveising+ + var husprosjekt og ungar blitt for store, så den enda opp som 6 setar bruksbil.
 IMAG0028.jpg (141.5 KB. 700x525 - vist 548 ganger.) God & grei bil som bare gikk og gikk. På eit tidspunkt måtte den vike plassen til fordel for EL-bil. Dette var relatert til bompenger, parkering og driftsutgifter. Når den blei solgt, grein guttungen, og han tolte ikkje å sjå gamle boblebusser utan at tårene kom, i fleire år etterpå!! Me var alle glad i den bilen, så det var veldig fint å sjå at den har fått så god heim i Horten. Evig eies kun det solgte..... Når så den andre halvdelen kom med slengbemerkningen om at viss ho skulle hatt ein brødbil til bakeriet sitt, så måtte det ha blitt ein slik, ja då bobla det over. Etter eit års tid på nettet dukka det opp eit objekt som passa inn i planen. -69 T2 Panel med WalkTrough
 DSC00300[1].jpg (43.88 KB. 640x480 - vist 526 ganger.)
 1969_Panel[1].jpg (44.28 KB. 640x480 - vist 500 ganger.) Selgar blei kontakta, og omrisset av ein plan kom til synet 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #1 på: mars 27, 2011, 20:57:45 pm » |
|
Påsken var eit egna tidspunkt for henting av bil. Ordna med god hengar, og annonserte med transport austover, for å sleppe å køyra tomt. Fekk derfor ei boble med på turen
 001.jpg (42.38 KB. 775x581 - vist 409 ganger.) Friske forhold over Hemsedalsfjellet
 002.jpg (90.46 KB. 775x581 - vist 443 ganger.) Men det gjekk fint, og ingen problem av noko slag. Det gjekk fort å lesse av, og selger av panelen var jo i nærområdet, så det gjekk på skinner. Då me kom opp der bilen sto lagra, vart eg litt lang i trynet, då den var vesentleg meir rusta enn eg hadde fått inntrykk av. Selgaren hadde ein 4x4 til å dra den fram med, og då viste det seg at bremsane hang på alle 4.
 004.jpg (120.44 KB. 775x581 - vist 437 ganger.) I grusen gjekk det jo likevel greit.....
 006.jpg (97.84 KB. 775x581 - vist 479 ganger.) EarlyBay har det snillaste fjeset eg kan tenke meg, så eg berre måtte ta den med heim
 009.jpg (123.06 KB. 775x581 - vist 457 ganger.) Kva skulle ein gjort utan hengar med vinsj ?!?
 012.jpg (103.05 KB. 775x581 - vist 482 ganger.) Vel på plass på hengaren var det kun ein snartur innom i Oslo, for å plukke opp svogeren
 014.jpg (105.17 KB. 775x581 - vist 522 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #2 på: mars 30, 2011, 06:26:31 am » |
|
Svogeren kommenterte lett at "her er det jo litt....." Eg for min del tenker på stålet, og ser det motsatte:Her er det ikkje mykje!! At endane på kanalane ikkje er der lenger er jo ingen overraskelse.
 016.jpg (94.23 KB. 775x581 - vist 476 ganger.)
 022.jpg (53.65 KB. 442x590 - vist 487 ganger.) Derimot at stigtrinnet er rusta vekk!! Då burde det ringt ei bjelle.
 018.jpg (88.36 KB. 775x581 - vist 429 ganger.) Hjulkapsel der det er rusta hol frå utsida
 019.jpg (119.47 KB. 775x581 - vist 458 ganger.) Jaja, kjøpt er kjøpt og spist er spist. Heimvegen (til hytta) gjekk fint, sjølv om veret ikkje var noko stas.
 020.jpg (55.5 KB. 442x590 - vist 471 ganger.) På Voss var snøen borte, og dei vårlege motiva flotte 
 021.jpg (60.59 KB. 442x590 - vist 507 ganger.) Og sidan me var i Tistloland, så vart me observerte sjølvsagt.......
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: mars 30, 2011, 11:52:17 am » |
|
Da e no ei stund sidan siste bildet vart tatt. men no forstår eg att du treng delebil ja, for den her var JAGGU råten! Men e da hol e da håp  få sjå bilde tå rammo no då hehe
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
A R E
Gjest
|
 |
« Svar #4 på: mars 31, 2011, 13:27:03 pm » |
|
Her er bilde av delebilen....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
A R E
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: mars 31, 2011, 13:30:18 pm » |
|
Her er bilde av delebilen....
Hmm, bilde kommer vist ikke frem......
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #6 på: april 03, 2011, 13:46:18 pm » |
|
Då me kom vestafjells, oppdaga me at motorfesta var rimelig opprusta. Faktisk så rusta at humpane i veien fekk dei til å gi etter!! Slik at når me sjekka opp, så hang motor og kasse kun etter drivakslingane og gearoverføringa  Til og med bensinslangen var slitna... Motoren stod altså bak på hengaren 
 023.jpg (68.11 KB. 442x590 - vist 485 ganger.) For å få bilen av, blei den løfta opp på plass igjen, og holdt på plass av ei lastestropp. Det som blei større utfordring, var å "trille" av ein bil som henger på alle fire, spesielt på ein hengar med sklisikker overflate. Då lyt ein til med tyngre skyts! I mitt tilfelle sto den gamle traktorgravaren lagelig til. Rigga til med diverse stropper & ting, for å rekke bort der den skulle av. Sjølvsagt slitna dei stroppene ganske greitt.
 025.jpg (90.71 KB. 442x590 - vist 495 ganger.) Plan B vart å jekka bilen opp og tømme sagkjedeolje under hjula for å ha noko å skli på! Det gjekk då som smurt å dra den av
 026.jpg (84.58 KB. 442x590 - vist 470 ganger.)
 027.jpg (88.91 KB. 442x590 - vist 458 ganger.)
 028.jpg (78.48 KB. 442x590 - vist 455 ganger.) Det neste var å ta ut motor/kasse. Det gjekk fint, med unntak av leddet på gearoverføringa, som ikkje overlevde.
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #7 på: april 03, 2011, 14:16:31 pm » |
|
Motoren, som var sagt skulle vera i svært god kondisjon, stod bom fast  Den kom i hus, og blei plukka ned for å finne årsaken til dette.
 029.jpg (99.94 KB. 442x590 - vist 491 ganger.) Etter å ha sjekka litt rundt ifm motornummer, viser det seg at dette er ein original innbyttemotor. Det viser seg at når VW tok motorer inn til overhaling/innbytte, så blir dei merka med eit "returmerke" ved motornummeret. Denne motorren har TO gonger vore i den loopen  Det som hang fast, var rust i begge sylindrane på venstre sida. Der blei det prøvt med rustløysar, kaustik, varme og rå makt, og av måtte dei til slutt. Etter siste runde i overhalingssystemet, kan den ikkje ha vore køyrt mykje. Alle honingsstripene i sylindrane er der, stempla er reine på sidene, og eg er ikkje i stand til å måle nokon slakk, hverken i veiv eller rammelager. Alle skruer og mutrar ser fine ut og kun to eksosmutre måtte kløyvast under demonteringa. Har derfor kun køyrt ein lett honing, nye fjører og pakningssett. Toppane har fått ein omgang på motorverkstaden på jobben. Ventilstammene var godt under slitasjegrensene, og blei bytt. Ny lakk på kjøledeksla, og monteringa er i gong Utover våren i fjor, blei rustangrepa på karosserriet forsøkt å få oversikt over. Enkelte ting har ingen ende....... Etter litt evaluering, fann eg ut at eg har to alternativ 1. Hogge den og prøve å få igjen litt av pengane 2. Brette opp armane og ta den heilt ut No er ikkje eg kjent for å gi opp så lett, så alt 1 var ikkje reell. Etter å ha sjekka litt rundt, viser det seg at repro rammedeler ikkje er hyllevare. Ikkje bestillingsvare heller.  Ein donorbil er det eg treng. Problemet er å finne ein opp-ned donor. Ein uten rust i bunn, som er skamrusta oppover og ikkje kan reddes. Til ein rett pris.... Det blei mange mailar og telefonar rundtom, med stort sett negativt resultat. Rust er utbredt Seint i fjor haust var det ein kjent profil som hadde ein doka som skulle hoggast til våren, om snøen slepper taket der oppe  Det var det nermaste eg kom. Plutselig dukka det opp ein delebil på forumet, og eg heiv meg på 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu
Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #8 på: april 03, 2011, 14:51:03 pm » |
|
Kjenner jeg gruer meg til jeg skal ut på jakt etter neste prosjekt, som blir buss av ett slag. Men å finne en som er bra for rust ser ut som å bli en skattejakt  Skal følge godt med her på dette prosjektet!  Stå på!
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone  Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #9 på: april 03, 2011, 18:12:48 pm » |
|
Du atte atte, Ivar.. Den der campingvogna du har ståande der..? Ka fan? 
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #10 på: april 03, 2011, 21:11:56 pm » |
|
Du atte atte, Ivar.. Den der campingvogna du har ståande der..? Ka fan?  Tenkte ikke at den skulle vera med her...... Men siden dette er min tråd, så kan eg tillata OT-topics så mykje eg vil  For den trente ser ein lett at dette er ein retro ting, som er nyprodusert. For oss andre er dette ei Tabbert T@B XL 2004mod. I følge importøren er det kun tatt inn ei slik i XL utgåve!! Dei andre i serien er på 320, denne er 540. Dette kan enklast sjåast på ein eller to akslingar. Googlar ein fenomenet, i kombo med Cayenne, så finn ein verdensrekord  I lag med Caravelle er det ingen rekorder i sikte, men pent oppsett i mine auge:
 IMG_0846.jpg (60.08 KB. 500x375 - vist 486 ganger.) Får litt oppmerksomhet ja 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #11 på: april 04, 2011, 11:35:22 am » |
|
Da ser no ut til att du har gjort litt av ein innsats berre me å få bilen heim og av hengaren!! eg trur han e uvanlig dårleg bayen din so da e skjønleg att du va sugen på "nytt" undestell  Men du prøvde ikkje å løysa opp bremsane so hang då? da eg pleie gjera og so fungera ganske ofta da e å ta eit spitt å slå rett inn på trommelen fleire plassa, banka skikkeleg godt. me litt flaks då so slepp bremsane taket. og so ittepå sett eg spittet på navet og opp på ein hjulbolt, evt gjennom eit hol i felgen og so jokka på til hjulet går rondt. E no eit lite prosjekt å setta igang på ja, men da vett bil tå da om du går inn fø da, noko du gjer;)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #12 på: april 05, 2011, 13:39:53 pm » |
|
Har eit par bilder som kort kan illustrera tilgongen på rusten  Høgre hjørna i motorrommet, (der rammenummeret skal/skulle sitte):
 IMG_4484.jpg (51.99 KB. 500x375 - vist 480 ganger.) Venstre ditto:
 IMG_4487.jpg (62.27 KB. 500x375 - vist 465 ganger.) Bakre jekkfeste på høgre sida:
 IMG_4489.jpg (56.4 KB. 500x375 - vist 429 ganger.) og det framme:
 IMG_4491.jpg (59.69 KB. 500x375 - vist 446 ganger.) Det er litt "rat" når støtfangeren, som jo er ganske tjukt gods i, ser slik ut:
 IMG_4493.jpg (71.94 KB. 500x375 - vist 449 ganger.) Torsjonsrøyret framme:
 IMG_4497.jpg (53.34 KB. 500x375 - vist 460 ganger.) og ved innfestinga av torsjonsrøyret bak:
 IMG_4501.jpg (49.46 KB. 500x375 - vist 431 ganger.) Jekkfestet på venstre sida bak er heller ikkje heilt godt....
 IMG_4502.jpg (77.51 KB. 500x375 - vist 458 ganger.) Utanom dette, så er golvet framme og i lasterommet "som vanlig". Litt småfix elles OK  Enkelte medlemmer her på forumet får nok pelsen til å reise seg når dei ser slike flotte ("før")bilder 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #13 på: april 05, 2011, 18:05:32 pm » |
|
E jo ikkje soooo galen  Lyt vera sopass med rust skal va vera early bay. sjå på da positiva, mindre arbeid med å få vekk smitta stål Men den 77rammo di er jo ikkje "bolt on" på earlybay understellet, ivertfall ikkje likt bak uansett so e da berre å bretta opp armane og setta igang
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #14 på: april 06, 2011, 06:16:18 am » |
|
Alt er vel "bolt on" om ein berre har lange nok boltar  Måte jo lage nytt det bakerste motorfestet uansett, så om det blir 15 cm lengre, ka' so? 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #15 på: april 06, 2011, 16:15:44 pm » |
|
Nei da går nok meget fint, men hadde da ikkje vore kurant å beholdt dan flotte avtakbare bakplato? 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #16 på: april 12, 2011, 22:30:49 pm » |
|
Har planar om å beholde løysninga med den avtagbare der ja. Den eg har er ikkje heilt fri for rust, så om nokon har ei liggande å slenge, så sleng ho gjerne i min retning...... Vidare var eg på litt rydding i bilen i fjor haust, og under golvmatta mellom setene låg det originale vognkortet frå 1976. Det var utrulig morsomt å finne det, og 100% intakt. For dei oppmerksomme har jo sett at den er med skilt framme. BL registrering. Dette skiltet er også frå 1976. Det var då eg tok kontakt med understellsregisteret, for å søke etter historikken. Fantastisk tjeneste frå staten der! Dagen derpå kom pdf av heile historien. Her er vognkortet frå 1976:
 Vognkort 1976.jpg (51.49 KB. 500x354 - vist 778 ganger.) Her er registreringskortet frå 1969, som bla viser det originale telefon-registreringsnummeret:
 Registreringskort I.jpg (54.16 KB. 500x354 - vist 417 ganger.) og med oppdatering fram til avskiltinga på 80- tallet
 Registreringskort II.jpg (60.25 KB. 500x354 - vist 421 ganger.) I dag heiter det AUTOSYS og er på data, med det meste på plass:
 Autosys I.jpg (67.7 KB. 500x354 - vist 431 ganger.) side 2:
 Autosys II.jpg (59.84 KB. 500x354 - vist 417 ganger.) og siste oppdatering, der eg er plassert:
 Autosys III.jpg (63.29 KB. 500x354 - vist 404 ganger.) Då eg fekk opplysningane om dei tidlegare eigarane, måtte eg nett sjå etter. Og ja, den første eigaren, som er eit elektrofirma eksisterer fortsatt, på samme adresse!! Derimot var eigaren frå -76 umulig å spore, desverre. Morsomt å finne heile historien så lettvindt.
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #17 på: april 12, 2011, 23:06:39 pm » |
|
Delebil Øystein Sunde syng så varmt om det å kjøpe seg ein delebil, for då blir det dobbelt av alt...... På mange måter kan ein vera einig i det. For ca ein månad sidan dukka det opp ein delebil her på forumet. Denne var allerede slakta for motor og drivverk, samt masse smådeler. LateBay er jo litt annleis, men eg hadde vore å vifta med meterstokk under ein i fjor sommar, og det er kun "detaljer" som skiller...... Denne delebilen kom frå Sverige, og bar preg av ein litt hard avslutning på livet på veien. Bakdelen var at den stod i Asker, og eg er på Askøy(utanfor Bergen). Selgaren vart kontakta, og eg la fram planane mine om utstrakt gjenvinning. Han var hyggelig, og supplerte med bilder frå undersida, og dette såg i mine auge opplyftande ut. Me boksa avtalen, skaffa tilhengar, og tok ut ein søndag kl 0530. Fekk med meg ein kamerat for å ha litt hjelp & selskap på turen. Vermeldingane var i bøtter og spann, men det var fine forhold over fjellet:
 IMAG0550.jpg (16.49 KB. 353x590 - vist 418 ganger.) Me kom til Asker ca kl 1230. Det var lett å finne selgaren, og bilen stod fint tilgjengelig frammom huset.
 IMAG0553.jpg (42.04 KB. 353x590 - vist 465 ganger.) Håndbremsen var intakt, vekta nesten ingenting, så å trilla den ut i veien gjekk greit. Veien var bratt, så me sikta på tilhengaren:
 IMAG0556.jpg (40.49 KB. 353x590 - vist 458 ganger.) ...og la gå!! på plass
 IMAG0557.jpg (35.92 KB. 353x590 - vist 446 ganger.) Stropping er jo diskutert andre stade på forumet, så den lar eg ligge her....
 IMAG0563.jpg (35.03 KB. 353x590 - vist 420 ganger.) Klar for avreise etter mindre enn 20 min:
 IMAG0566.jpg (35.14 KB. 500x299 - vist 483 ganger.) Då me skulle ha med oss litt ekstra ting heim igjen, måtte me vente ein times tid hos selgaren. Tida blei benytta til å glo på den utrulig fine -69 T2 Panel WT som var under gjenoppbygging i garasjen. Det er utrulig inspirerande å sjå kva enkelte får til!!! Då alle ting var på plass tok me avgårde heimover. Klokka var over 1400, så det var bare å stå på!
 IMAG0570.jpg (43.79 KB. 353x590 - vist 399 ganger.) Bunkring i Aurland, og det kveldast fort:
 IMAG0574.jpg (28.71 KB. 500x299 - vist 452 ganger.) Hadde ein kjapp mellomlanding i busskuret til Tistlo, då han hadde så lyst å sjå på prosjektet, og parkerte på tunet heima på Askøy kl 2258 etter 1048km, og med eit forbruk på 0,77 l/mil  Grei søndags guttetur på ettervinteren det!! 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #18 på: juni 01, 2011, 15:36:49 pm » |
|
Chassi messig er det vel stort sett midten som ligner mest mellom de to årsmodellene som skal "joines" her... Jeg ville nok ha avrådet forsøket, av den enkle grunn av at lite er likt og det som er vanligvis er rustent.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
tommy johansen
Medlem
  
Innlegg: 165
Bosted: Oslo
76 bay
|
 |
« Svar #19 på: juni 01, 2011, 15:53:34 pm » |
|
lykke til med panel.suverene biler dette 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #20 på: mai 02, 2012, 12:10:46 pm » |
|
Ja sånn går det  Ingen har anledning å sveise for meg, eg har ikkje tid, garasjen skal rives, verkstaden er (over-)full, og kona meiner at enkelte elementer skjemmer innkjørselen til hennes etablissement. Bilen og delebilen blei i går solgt vidare, men med forkjøpsrett ved alternativt salg. Evig eies kun det fortapte! 
 DSC_0536.jpg (138.51 KB. 768x432 - vist 411 ganger.) Lite er så fint som Wide-five med lakka kapslar
 DSC_0539.jpg (111.25 KB. 960x540 - vist 391 ganger.) Den blir fortsatt på øya, men på vestsida. Lukke til, til ny eigar! Så då anser eg denne tråden som tilbakelagt....... I alle fall til Bakeriet er ferdig, og ein ny brødbil dukker opp 
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
|