Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« på: april 11, 2011, 20:06:16 pm » |
|
Godagen. Som nyfrelst syncro eigar har eg oppdaga att vannkjøling er noko drit og at vatn ikkje held seg der det skal. skal derfor gå over motoren med nye pakningar etc og tenkte då att det var lurt å overhala heile skiten i samme slengen Derfor treng eg, til ein 2.1 WBX innsprøytning: -NYE Berelager std/std/std -NYE Rådelager std -NYE stempelringar -Ny oljepompa Trenger og ny eller brukt: -Tenningsmodul -Tomgangsstabilisator rele (kvit boks) -Digijet boks -Diverse givarar til motorstyring. Nokon som har eit eller anna?? Begynner å hasta for bilen skulle vert klar iløpet av månaden...  ta kontakt her elle pm elle tempo-frelst (krøllalfa) hotmail.com elle 974 19 035
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem

SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!
|
 |
« Svar #1 på: april 12, 2011, 10:32:49 am » |
|
vi har 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #2 på: april 12, 2011, 16:15:11 pm » |
|
Finn ingening på nettbutikken å eg hr ikkje T3 katalogen,, men sender inn ei bestilling til dekan idag på diverse so må få med ein katalog då:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem

Rolf T. Kastenwagen
|
 |
« Svar #3 på: april 12, 2011, 16:17:56 pm » |
|
Vann koster, det vet vel du som kommer fra Voss (39 kr. pr. flaske). Lufta er for alle.
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: april 12, 2011, 16:37:50 pm » |
|
Vann koster, det vet vel du som kommer fra Voss (39 kr. pr. flaske). Lufta er for alle.
Voss vann tappes i Larvik 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: april 12, 2011, 16:43:18 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: april 12, 2011, 17:02:54 pm » |
|
Trur eg skal starta mitt eige vassverk.. kunne sikkert solgt falskevatn for 69kr litern siden det faktisk kjem frå voss,voss og ikkje voss,austagder  kunne ha tappa da direkte frå bekken borti groe og merka dei gamle colaflaskene med Voss water, destilled in voss 100 % natürlich with a snev of gammal olja and melted snow etc. jeje men eg finn ikkje nye lager i watnet vwerken her elle der?? Ingen som har liggande nye lager og greier som dei ikkje fekk bruk for likavel? 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: april 12, 2011, 19:13:27 pm » |
|
Trur eg skal starta mitt eige vassverk.. kunne sikkert solgt falskevatn for 69kr litern siden det faktisk kjem frå voss,voss og ikkje voss,austagder  kunne ha tappa da direkte frå bekken borti groe og merka dei gamle colaflaskene med Voss water, destilled in voss 100 % natürlich with a snev of gammal olja and melted snow etc. jeje men eg finn ikkje nye lager i watnet vwerken her elle der?? Ingen som har liggande nye lager og greier som dei ikkje fekk bruk for likavel?  Oljepumpe fra 8/70 og rådelager er samme som T1. bære http://www.unneberg-bil.no/webshop?referer=none&p=i&id=395Ringer http://www.unneberg-bil.no/webshop?referer=none&p=i&id=393Vet at unneberg har mye wbxelektronikk liggende
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: april 12, 2011, 20:40:50 pm » |
|
Takk då er rådelager og oljepumpe på lager  men det var dyre ringar og berelager!... då går sparegrisen under giljotinen snart.. Om nokon har liggande sånt, sei ifrå
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cato®
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: april 12, 2011, 21:43:54 pm » |
|
Kan skaffe deg billligere ringer og lager i topp kvalitet, men da må du vente i 2-3 uker...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: april 12, 2011, 21:52:14 pm » |
|
pm til deg!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: april 12, 2011, 22:10:41 pm » |
|
Siden du har havnet i denne vannverden kan du få komme til meg på Ottestad og hente alt jeg har av T-3 deler. Har flere motorer, noen litt sammensatt og andre nesten komplette. Ingen er helt komplette da men  Har også noen girkasser men ingen til syncro desverre men disse kan følge med på lasset... Så hva sier du? Har mye av det du etterspør, lite nytt men brukt....
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #13 på: april 12, 2011, 22:30:18 pm » |
|
Da var eit generøst tilbud, Reiel!!!!  Då må eg komma meg til Hamar,,,,,,, men da kan verta litt vanskeleg pga att delane eg skal henta er delane eg treng for å få liv i bilen  skal til molde i begynnelsen av mai ca. då skal eg og innom gjøvik og derifrå er vel hamar nett nedi høgget. spørsmålet er i alle tilfeller kor stort volum da e snakk om? om eg får bilen til opp å går snart so har eg akkuratt volumet baki ein t3 utan setar til rådigheit. Nok? har ogso kanskje litt plass baki hengaren. Silver, dei delane er i utgangspunktet ikkje nett det eg treng no , men iogmed att orginalmotoren mangler alt anna enn longblokk so kunne det jo vert kjekt å hatt dette så eg får komplettert den litt bedre. men eg er alvorleg blakk no for tida(igjen) så eg må nesten sjå da ann litt... (imorgo skal sparegrisen pantast inn)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Andersen Racing
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: april 13, 2011, 07:36:40 am » |
|
hei har en ny 96mm cyl sats med nye stempler stempelringer.cylyndrer komplett nytt i eske motorern blir da på 2,2 ltr
selges kr 1500 det er vel nesten det nye stemplefjærer koster til de du har
Mvh Andersen Racing 48194000
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #15 på: april 13, 2011, 10:00:32 am » |
|
hmm
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem

Min Cornerstone
|
 |
« Svar #16 på: april 13, 2011, 16:22:47 pm » |
|
Da var eit generøst tilbud, Reiel!!!!  Då må eg komma meg til Hamar,,,,,,, men da kan verta litt vanskeleg pga att delane eg skal henta er delane eg treng for å få liv i bilen  skal til molde i begynnelsen av mai ca. då skal eg og innom gjøvik og derifrå er vel hamar nett nedi høgget. spørsmålet er i alle tilfeller kor stort volum da e snakk om? om eg får bilen til opp å går snart so har eg akkuratt volumet baki ein t3 utan setar til rådigheit. Nok? har ogso kanskje litt plass baki hengaren. Silver, dei delane er i utgangspunktet ikkje nett det eg treng no , men iogmed att orginalmotoren mangler alt anna enn longblokk so kunne det jo vert kjekt å hatt dette så eg får komplettert den litt bedre. men eg er alvorleg blakk no for tida(igjen) så eg må nesten sjå da ann litt... (imorgo skal sparegrisen pantast inn) Du skal jo forbi hamar og hente en kompressor om ikke altfor lenge også.... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|