Søker råd her inne.
Noen som har et bilde av en slik puma eller VW T1 forstilling som ligger i deler?
Eller gode svar på:
VW-65 bunnplate med puma forstilling i grisesenk innstilling der følgende skjedde: Etter en langtur fra Tønsberg til Hemsedal slo og banket det som fy med resultat i at den nederste V "fjæringsarmen" (i mangel av bedre ord) skle ut av torsjonsrøret (ikke helt ut da stabstaget holdt igjen så camber ikke ble 180 grader rett til h.... med medfølgende reultat at bilen ble kjørt hjem igjen på henger). Forstilling er sammen igjen nå og spissing er helt på jordet. Tror kanskje styrestagene har blitt montert på plass helt feil, men disse "fjæringsarmene har fortsatt tendens til å skli ut av torsjonsrørene. Effekten av dette er at styringen blir svampete og det er noe av det nærmeste livsfarlig å kjøre med slik det er idag.
Ideer på hvor feilen ligger mottas med stor takk. Tror det er Puma forstilling, det er i hvertfall en justerings bolt med låsemutter på hvert torsjonsrør med sånn "tann i tann" låseskive på.
BTW: Oppå bunnplata står det et 356 widebody kit og 17" hjul (Stikkord: lett og stivt)
Kanskje et signal at man bør holde forstillingen original ?
