Black59
Seniormedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #30 på: juni 07, 2011, 18:25:40 pm » |
|
T-skjorter er i produktsjon når æ snakka me han på mandag. Premier fra Unneberg ligg på posten vente på å bli henta;)
|
|
|
Loggført
|
Type1 59 Tommen
|
|
|
erling
Seniormedlem

|
 |
« Svar #31 på: juni 07, 2011, 20:57:52 pm » |
|
telte og banner er hos meg på kleitt ja  Har just snakka med Anders, så æ ska lever d t hain før hælga.. Æ ska i 10års reunion på fredagskveld. så æ tørr ikke å låv nå om når æ møte opp lørdagsmorgen. Ska æ ordne med Loddbøker også?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Are
Medlem

|
 |
« Svar #32 på: juni 07, 2011, 21:07:24 pm » |
|
Premier til biler er klare. Det blir; Beste modifiserte, beste orginalbil, people's choice og juryens favoritt 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #33 på: juni 07, 2011, 21:37:45 pm » |
|
telte og banner er hos meg på kleitt ja  Har just snakka med Anders, så æ ska lever d t hain før hælga.. Æ ska i 10års reunion på fredagskveld. så æ tørr ikke å låv nå om når æ møte opp lørdagsmorgen. Ska æ ordne med Loddbøker også? Fint hvis du kan ordne med loddbøker ja. Noen igjen fra ifjor? Hør med Erik. Husk kvittering da hvis du kjøper noe 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #34 på: juni 07, 2011, 21:51:02 pm » |
|
Jeg kommer med bil.  Snakket med Lasse om at jeg kunne ordne vaffelrøre og selge vaffler. Er det noen av deres kone/sambo/kjæreste som kunne ordne litt vaffelrøre, ta med vaffeljern og hjelpe til med salget?? Lasse: Blir teltet satt opp og hvordan er det med strøm? Wainy ÅTeltet skal opp Wainy og Einar skal ned på havna i morgen og snakke med seilbåtforningen om lån av bord og strømuttak. Så det er bare å varme opp jernet  Min fru skal på jobb, men røre skal vel alltids la seg ordne. Supert:-) Men hvis det skal bli gjennomførbart hadde det vært fint å fått litt hjelp. Kan ikke stå alene.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
erling
Seniormedlem

|
 |
« Svar #35 på: juni 07, 2011, 22:31:09 pm » |
|
Premier til biler er klare. Det blir; Beste modifiserte, beste orginalbil, people's choice og juryens favoritt  trur d e igjen ei loddbok fra i fjor.. hold d med 10 stykk? trur d va d æ kjøpt i fjor i allefall 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Atmobil
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: juni 08, 2011, 01:30:55 am » |
|
Skiltene tok vel Magnus, så håper han har kontroll på dem. Snakka med Kjell Terje og han kunne ikke love å kunne stille som speaker da han kanskje skal skru Mercedes i helga men jeg skal prøve å vri ut av han et mere definert svar. Skal også prøve å få lånt noen cd'er med musikk av han. Tok meg en liten sightseeing tur nede på området der ikveld. Det ser ut som det går an å kjøre inn til Skansen nesten som før, altså fra krysset der en svingte inn før men nå går denne veien litt nærmere blokkene og man svinger til venstre på bunnen av disse og kommer seg inn på venstresiden av området isteden for der vi kom inn før. Ser ut som området er ganske likt tidligere sånn ellers da  Skulle kanskje tatt noen bilder men mobilkamera i dårliglys gir ikke noe særlig resultat.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #37 på: juni 08, 2011, 08:21:20 am » |
|
Premier til biler er klare. Det blir; Beste modifiserte, beste orginalbil, people's choice og juryens favoritt  trur d e igjen ei loddbok fra i fjor.. hold d med 10 stykk? trur d va d æ kjøpt i fjor i allefall  10 holder nok ja.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Magnus LH
Seniormedlem

|
 |
« Svar #38 på: juni 08, 2011, 08:33:02 am » |
|
Jeg kommer med bil.  Snakket med Lasse om at jeg kunne ordne vaffelrøre og selge vaffler. Er det noen av deres kone/sambo/kjæreste som kunne ordne litt vaffelrøre, ta med vaffeljern og hjelpe til med salget?? Lasse: Blir teltet satt opp og hvordan er det med strøm? Wainy ÅTeltet skal opp Wainy og Einar skal ned på havna i morgen og snakke med seilbåtforningen om lån av bord og strømuttak. Så det er bare å varme opp jernet  Min fru skal på jobb, men røre skal vel alltids la seg ordne. Supert:-) Men hvis det skal bli gjennomførbart hadde det vært fint å fått litt hjelp. Kan ikke stå alene. Flott tiltak! Dette kan vel kombineres med kiosken? Da blir vi hvertfal tre om det.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: juni 08, 2011, 11:39:31 am » |
|
Jeg kan også ta med en flaske vaffelrøre...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
einole
Juniormedlem

65T1 56T1ragtop TVWK
|
 |
« Svar #40 på: juni 08, 2011, 16:03:27 pm » |
|
Ta med skjøteledning dæm som har.Det kommer til å stå en del biler langs kanten på gresset.Det er vanskelig å unngå.Da må vi ha vakter fra Torsdag.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Seven
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: juni 08, 2011, 16:08:57 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Shift Happens !
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #42 på: juni 08, 2011, 17:27:05 pm » |
|
det er rett plass ja. står skilter ute den dagen. Hvis du ikke finner frem kan du ringe meg. 91788139. lasse
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #43 på: juni 08, 2011, 20:47:46 pm » |
|
Jeg kommer med bil.  Snakket med Lasse om at jeg kunne ordne vaffelrøre og selge vaffler. Er det noen av deres kone/sambo/kjæreste som kunne ordne litt vaffelrøre, ta med vaffeljern og hjelpe til med salget?? Lasse: Blir teltet satt opp og hvordan er det med strøm? Wainy ÅTeltet skal opp Wainy og Einar skal ned på havna i morgen og snakke med seilbåtforningen om lån av bord og strømuttak. Så det er bare å varme opp jernet  Min fru skal på jobb, men røre skal vel alltids la seg ordne. Supert:-) Men hvis det skal bli gjennomførbart hadde det vært fint å fått litt hjelp. Kan ikke stå alene. Flott tiltak! Dette kan vel kombineres med kiosken? Da blir vi hvertfal tre om det. Supert og ta det med kiosken 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #44 på: juni 08, 2011, 20:50:54 pm » |
|
Jeg tar med et vaffeljern. Kan noen andre ta med et også?? Må nesten ha 2 stk.  Jeg handler inn syltetøy og rømme til vafflene. 
|
|
« Siste redigering: juni 08, 2011, 21:45:08 pm av BBB (Baking Bug Babes) »
|
Loggført
|
|
|
|
Are
Medlem

|
 |
« Svar #45 på: juni 08, 2011, 23:27:40 pm » |
|
Jeg kan ta med et dobbelt vaffeljærn 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #46 på: juni 09, 2011, 06:59:16 am » |
|
Jeg kan ta med et dobbelt vaffeljærn  Supert! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #47 på: juni 09, 2011, 18:16:28 pm » |
|
Vi trenger 2 sneller med skjøteledning. Jeg har en har noen andre?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Magnus LH
Seniormedlem

|
 |
« Svar #48 på: juni 09, 2011, 23:08:51 pm » |
|
Jeg har snelle.  Men jeg har fått litt transportproblemer, da jeg plutselig ikke har noen bil i drift. Kanskje noen kan hjelpe meg med transport av grillmat og grill til plassen?  Bor på Øya. Mvh. Magnus.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
lunninj
Seniormedlem

|
 |
« Svar #49 på: juni 10, 2011, 14:51:51 pm » |
|
like før no  kommer nok "skrapende" innover en tur vi i fra Horny Island å  satse på "fri" bane innover 
|
|
|
Loggført
|
66mod t1 66/67mod t1 wbx..solgt... 67mod t1...rotta. 72 "custom" variant solgt 83mod autohomes camper Horny Island Aircoolers #2
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #50 på: juni 10, 2011, 17:40:02 pm » |
|
like før no  kommer nok "skrapende" innover en tur vi i fra Horny Island å  satse på "fri" bane innover  pass på så dere ikke skraper med flomvann innover da 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
lunninj
Seniormedlem

|
 |
« Svar #51 på: juni 10, 2011, 19:13:23 pm » |
|
like før no  kommer nok "skrapende" innover en tur vi i fra Horny Island å  satse på "fri" bane innover  pass på så dere ikke skraper med flomvann innover da  bli i så fall bare en liten "skvett flomvann" med innover... 
|
|
|
Loggført
|
66mod t1 66/67mod t1 wbx..solgt... 67mod t1...rotta. 72 "custom" variant solgt 83mod autohomes camper Horny Island Aircoolers #2
|
|
|
vwmann
Seniormedlem

Ranheim
|
 |
« Svar #52 på: juni 10, 2011, 20:24:22 pm » |
|
Jeg med fru + 2 skriker unger kommer med fastbacken i år. (Noe jeg kan bidra med? Vaffelrøre ell no slikt)
|
|
|
Loggført
|
08 Passat stv 4 motion individual 72 Fastback, red rat 65 Notchback, orginal
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #53 på: juni 10, 2011, 20:36:10 pm » |
|
Jeg har snelle.  Men jeg har fått litt transportproblemer, da jeg plutselig ikke har noen bil i drift. Kanskje noen kan hjelpe meg med transport av grillmat og grill til plassen?  Bor på Øya. Mvh. Magnus. Hvor stor er grillen? Går den inni en sedan?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #54 på: juni 10, 2011, 20:54:22 pm » |
|
Jeg med fru + 2 skriker unger kommer med fastbacken i år. (Noe jeg kan bidra med? Vaffelrøre ell no slikt)
Hvis du kan ta med vaffelrøre hadde det vært supert:-) Wainy
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vwmann
Seniormedlem

Ranheim
|
 |
« Svar #55 på: juni 10, 2011, 21:02:13 pm » |
|
Hvis du kan ta med vaffelrøre hadde det vært supert:-) Wainy Tar med vaffelrøre vi... 
|
|
|
Loggført
|
08 Passat stv 4 motion individual 72 Fastback, red rat 65 Notchback, orginal
|
|
|
TEH
Supermedlem

|