Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: september 12, 2011, 20:48:51 pm » |
|
Hallo
jobbar med klargjering av ein moderat trimma boble motor, men fordelaren lagar eindel forvirring for meg. dvs, eg får ikkje lyset til å sløkka i prøvelampen ved statisk tenningsinstilling. til å begynna med var det kun ein svak svak gløding, deretter begynte lyset å dimma opp og ned heilt av seg sjøl og no lyser det berre heile tida på full styrke. eg kan snu fordelaren 360grader og ingenting skjer. detta er empi 009 med elektronisk tenning og eg misstenker at det er den elektroniske dingsen som rett og slett har tatt kvelden. grunn til å tru noko anna?
ps: er sannsynlegvis på jakt etter ny fordelar. veldig intrisert i gamle orginale fordelarar utan vakumopptrekk, men og jalla 009 solenge den funkar.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #1 på: september 12, 2011, 20:58:38 pm » |
|
Hallo
jobbar med klargjering av ein moderat trimma boble motor, men fordelaren lagar eindel forvirring for meg. dvs, eg får ikkje lyset til å sløkka i prøvelampen ved statisk tenningsinstilling. til å begynna med var det kun ein svak svak gløding, deretter begynte lyset å dimma opp og ned heilt av seg sjøl og no lyser det berre heile tida på full styrke. eg kan snu fordelaren 360grader og ingenting skjer. detta er empi 009 med elektronisk tenning og eg misstenker at det er den elektroniske dingsen som rett og slett har tatt kvelden. grunn til å tru noko anna?
ps: er sannsynlegvis på jakt etter ny fordelar. veldig intrisert i gamle orginale fordelarar utan vakumopptrekk, men og jalla 009 solenge den funkar.
hva er avstanden mellom akselen og pick-up modulen?
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #2 på: september 12, 2011, 21:17:34 pm » |
|
kva klaring..?  hehe jodå 10poeng til deg. etter å ha lirka av ein magnetrotor eg trudde var permanent montert so kunne eg observera at modulen låg klistra til akslingen i alle 4 hjørne.. takkar for tips!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #3 på: september 12, 2011, 21:20:59 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: september 12, 2011, 23:59:31 pm » |
|
men fordi det var ein billig jalla empi dings var det ingen justeringsmuligheit, dvs den var heilt ute og då var den ca 0.1mm frå akslingen. fortsatt lyste den heile tida.antar att den er kaputtski. ringte ein bergensar til meg og fortalde at eg hadde ein oo9 i kjedlaren på ein motor, med elektronisk tenning. type ikkje empi. heiv den på og justerte og vips, berre velstand. morro med 1915, med ikkje alt som er optimalisert endå
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #5 på: september 13, 2011, 00:13:05 am » |
|
Verdt å bruke en dremel og lage ovalt justeringshull, se om det hjelper å ha større avstand!
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: september 13, 2011, 01:01:13 am » |
|
ingen justeringshol. var eit hol gjennom modulen på størrelse med skruo + eit hol med gjenger ned i plata. så alternativet er å bora og gjenga opp eit nytt hol:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #7 på: september 13, 2011, 09:50:19 am » |
|
Er modulen slik som denne?  I så fall blir den ødelagt viss man prøver å skru ut den skruen som er midt mellom hullet og knasten. Skruen er loddet fast i et printkort inni gummiguffa, og loddingen kan løsne  Har sett at de bare har ristet i stykker også. Så det er mulig å grave litt i gummiguffa og finne enden på skruen og lodde den fast igjen 
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: september 13, 2011, 19:52:18 pm » |
|
stemmer. sånn som da. skruo var laus og eg skrudde den kun ned igjen. men då er nok det du seier grunnen til at det ikkje var noko sukess, parkerar den på hyllo intil vidare:) den andre er good shit
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
SveinT
Supermedlem
    
Innlegg: 1961
Bosted: Vennesla
Agder VW Klubb
|
 |
« Svar #9 på: september 25, 2011, 17:33:36 pm » |
|
Kom innom et par lignende i går. Der var skruen motsatt vei, så når jeg slipte med "luft Dremel" i guffa kom jeg ned til hodet på skruen. Begge var litt løse, så nå kan de testes igjen i bil.
|
|
|
Loggført
|
Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass. Hilsen Svein Terje 91647950
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: september 25, 2011, 18:29:47 pm » |
|
Alt kan fiksast  e da muli å bruka den typen i org fordelar og kanskje?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|