Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #30 på: desember 30, 2011, 23:45:43 pm » |
|
Hvor blir dette julebordet? Er det lov å komme snikende litt utpå...?  Blir i vår garasje hvis resten i klubben godkjenner det.:-) Hvor er den da...?  Buvika:-) Det er jo bare rett over bakken her det. 
|
|
« Siste redigering: desember 30, 2011, 23:47:18 pm av Bugarella »
|
Loggført
|
 Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #31 på: desember 30, 2011, 23:49:05 pm » |
|
Hvor blir dette julebordet? Er det lov å komme snikende litt utpå...?  Blir i vår garasje hvis resten i klubben godkjenner det.:-) Hvor er den da...?  [/quote Buvika:-) Det er jo bare rett over bakken her det.  Hjertlig velkommen er du. Trenger noen flere damer i klubben :-):-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #32 på: desember 30, 2011, 23:54:41 pm » |
|
Hvor blir dette julebordet? Er det lov å komme snikende litt utpå...?  Blir i vår garasje hvis resten i klubben godkjenner det.:-) Hvor er den da...?  Buvika:-) Det er jo bare rett over bakken her det.  Hjertlig velkommen er du. Trenger noen flere damer i klubben :-):-) Tusen takk! Veldig hyggelig.  Jeg må få avklart en øving først (vi kunne jo tatt generalprøven på en konsert vi skal avholde i Viggja helga etter, på det julebordet egentlig...  ), men jeg skal helt klart prøve å ta meg en liten tur, i alle fall. 
|
|
|
Loggført
|
 Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #33 på: desember 31, 2011, 00:03:39 am » |
|
Hvor blir dette julebordet? Er det lov å komme snikende litt utpå...?  Blir i vår garasje hvis resten i klubben godkjenner det.:-) Hvor er den da...?  Buvika:-) Det er jo bare rett over bakken her det.  Hjertlig velkommen er du. Trenger noen flere damer i klubben :-):-) Tusen takk! Veldig hyggelig.  Jeg må få avklart en øving først (vi kunne jo tatt generalprøven på en konsert vi skal avholde i Viggja helga etter, på det julebordet egentlig...  ), men jeg skal helt klart prøve å ta meg en liten tur, i alle fall.  Gutta stemmer nok i de,haha:-):-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #34 på: desember 31, 2011, 00:05:37 am » |
|
Hvor blir dette julebordet? Er det lov å komme snikende litt utpå...?  Blir i vår garasje hvis resten i klubben godkjenner det.:-) Hvor er den da...?  Buvika:-) Det er jo bare rett over bakken her det.  Hjertlig velkommen er du. Trenger noen flere damer i klubben :-):-) Tusen takk! Veldig hyggelig.  Jeg må få avklart en øving først (vi kunne jo tatt generalprøven på en konsert vi skal avholde i Viggja helga etter, på det julebordet egentlig...  ), men jeg skal helt klart prøve å ta meg en liten tur, i alle fall.  Gutta stemmer nok i de,haha:-):-) 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #35 på: desember 31, 2011, 23:23:15 pm » |
|
øøhhh, æ har jo forbaintj mæ noen ganger på at æ itj skull ha den der festen i garagen min på ei stund, men det har jo igjennom tia vært trivelig å da.... E d nå stæmning for at vi bestille koldtbord, bli ca 200,- pr snute det, og skyssen kan vel klubben bidra med som før??
Klubben bidrar med skyssen!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse `65
Moderator
Supermedlem

LUFTLIGA`N
|
 |
« Svar #36 på: januar 02, 2012, 23:03:19 pm » |
|
Får ikke blitt med å bli sovende på dass i år dessverre.....  40 års lag 40 mil unna den helga....så da får noen andre passe på porselenet til Wainy og Rune i år 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: januar 03, 2012, 07:46:36 am » |
|
Får ikke blitt med å bli sovende på dass i år dessverre.....  40 års lag 40 mil unna den helga....så da får noen andre passe på porselenet til Wainy og Rune i år  '  HØKT.
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
erling
Seniormedlem

|
 |
« Svar #38 på: januar 07, 2012, 00:55:23 am » |
|
Får ikke blitt med å bli sovende på dass i år dessverre.....  40 års lag 40 mil unna den helga....så da får noen andre passe på porselenet til Wainy og Rune i år  '  HØKT. HAHA!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: januar 17, 2012, 09:04:04 am » |
|
Husker fra i fjor at jeg prøvde å drikke meg fin uten at det hjalp noe vesentlig. Kommer gjerne igjen og prøver på nytt :-D
vage minner om noe der ja.....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Magnus LH
Seniormedlem

|
 |
« Svar #41 på: januar 20, 2012, 13:45:27 pm » |
|
Hvem kjører utover på lørdag og har plass til en passasjer fra Byåsen? Publikumsvennlig kjøring blir belønnet med muntre tilrop  Lite publikumsvennlig føre om dagen, men jeg er tradisjonen tro også ute etter transport.  Jeg kunne stilt med vinterskodd luftkjølt, men da må en melde seg til å bli med på en hyggelig søndagstur til Buvika.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: januar 20, 2012, 16:17:25 pm » |
|
Hvem kjører utover på lørdag og har plass til en passasjer fra Byåsen? Publikumsvennlig kjøring blir belønnet med muntre tilrop  Lite publikumsvennlig føre om dagen, men jeg er tradisjonen tro også ute etter transport.  Jeg kunne stilt med vinterskodd luftkjølt, men da må en melde seg til å bli med på en hyggelig søndagstur til Buvika..  Kan alltids få til en søndagstur til Buvika, men det må isåfall bli på ettermiddag/kveld...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VW 612 RS
Seniormedlem

VW 612 RS
|
 |
« Svar #43 på: januar 20, 2012, 20:03:00 pm » |
|
Jeg kjøre bil men kommer fra Klæbu da og må tidlig opp dagen etter så jeg er vel ikke av de siste som går
|
|
|
Loggført
|
- Audi S6 -97 avant - Audi A4 -97 1.8TQ avant - VW 412/6 -74 (3,0/930) - VW 1303 -74 (2,9/901) - Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
|
|
|
BBB (Baking Bug Babes)
Medlem

|
« Svar #44 på: januar 20, 2012, 21:57:18 pm » |
|
Da har Rune gjort garasjen klar for julebord 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #45 på: januar 21, 2012, 11:34:43 am » |
|
fest i kveld
|
|
« Siste redigering: januar 21, 2012, 15:08:06 pm av fantstein »
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #46 på: januar 23, 2012, 19:09:42 pm » |
|
Kommer det refferat da tru??
|
|
|
Loggført
|
Fahrtknockerz Aircoolerz Member#2 (The official Toer.) "We break wind" It`s not the fahrt that kills, it`s the smell
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #47 på: januar 23, 2012, 19:59:35 pm » |
|
Kommer det refferat da tru??
Ja, for du husker ingen ting du, så du må ha referat? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
fantstein
Seniormedlem

Fantstein
|
 |
« Svar #48 på: januar 24, 2012, 00:22:03 am » |
|
Ikke akkurat skive bom der nei... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #49 på: januar 24, 2012, 08:52:54 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #50 på: januar 24, 2012, 12:46:55 pm » |
|
Såvidt jeg husker pratet Arnstein konstant fra vi plukket ham opp på Moholt kl 18.30 til vi slapp ham av der igjen 03.00...  Og å referere det han sa er umulig, men jeg kan avsløre at det aller meste hadde stor underholdningsverdi 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #51 på: januar 24, 2012, 14:42:08 pm » |
|
Såvidt jeg husker pratet Arnstein konstant fra vi plukket ham opp på Moholt kl 18.30 til vi slapp ham av der igjen 03.00...  Og å referere det han sa er umulig, men jeg kan avsløre at det aller meste hadde stor underholdningsverdi  Dette forumet mangler en "iker"-knapp. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #52 på: januar 25, 2012, 08:34:36 am » |
|
STEMNING 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|