april 20, 2024, 13:40:41 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: RPB Piraya Kit-Car  (Lest 20066 ganger)
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« på: desember 07, 2007, 10:27:08 am »

Hei godtfolk!
Da var det på tide å flytte seg fra vw2you og over hit. Ser ut til at dette kommer til å bli en utmerket samlingsplass!

Over til mitt prosjekt som jeg har tenkt å begynne med på nyåret:
Det er en kitcar, altså glassfiberkaross på boble bunnplate.
Historien om firmaet Racing Plast Burträsk og Piraya-byggesettet finnes her:

http://users.burtrask.com/rpb/index.htm

Bilen min er bygget på en 65 bunnplate, og jeg tror den var ferdigbygget i 67, den er i akkurat samme utførelse nå som da, litt bredere dekk er vel det eneste...

Planer for bilen er ganske store, men for at den ikke skal bli stående i garasjen i flere år (har brent meg på det før),
skal det taes litt etter litt  Blunker

- I første omgang skal det bygges om til 12v...

- Maskinisten skal byttes; 1300 motoren må vike for en 1835

det er vel stort sett det som kommer til å bli gjort denne sesongen.

- neste år kommer skivebremser fra Kerscher rundt baut
- Da må muligens skjermene breddes litt pga. økt sprovidde, dessuten tror jeg bilen har godt av litt bredere hjul for å få litt mer sportsbil-look
- Da skal bilen pusses helt ned og lakkeres. I samme slengen kommer jeg til å bytte baklyktene til noe litt mer contemporary.
  Nissan Skyline, Ferrari eller Ford GT40 lykter kanskje?

- Ellers kommer jeg til å oppgradere interiør og montere gassdempere på måkevingedørene.

Her er noen bilder av bilen fra den dagen jeg henta den i Larvik:

http://www.flickr.com/photos/33534037@N04/3364397551/" title="34004034893 by Morten Malvik, on Flickr"


 


Som dere ser den ganske lav. 112cm i følge målene fra RPB.
Det er rene trimøvelsen for å komme seg inn og ut  Gliser

Kommer til å oppdatere tråden etterhvert, men først er det jul og alt det der!
« Siste redigering: mars 18, 2009, 15:02:52 pm av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Speed-Demon
Supermedlem
*****
Innlegg: 869
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: desember 07, 2007, 14:07:23 pm »

Vanvittig fet bil spør du meg. Husk at slike ting som baklys og felger er "tidsdokumenter" fra da bilen ble bygget. Bør ikke endres for mye spør du meg. Hva hadde vel "gasserne" fra 70-tallet vært hvis de ble "oppdatert" med det "hotteste" hele veien?

Jeg synes sånne kit-cars er best omtrent i den standen de ble bygget i sin tid. Tror også du får mest igjen for den i opprinnelig stand hvis du skal selge den.En eller annen gang vil sikkert andre nisser enn meg synes at sånne biler er kule også....
Loggført
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 10, 2007, 09:29:27 am »

Bilen er fet, ingen tvil om det Blunker Du kan trygt si at folk snur seg, klør seg i hodet og lurer på hva dette er når jeg kommer kjørende! hehe

Er egentlig veldig enig i det du sier, bilen er jo i skikkelig tidstypisk tilstand.
Men...12V er det ikke noe tvil om at den trenger, mer motor skader heller ikke og da kommer bremser som en obligatorisk oppgradering.
Vi får se på det med baklysene da, vurderer også Opel manta/GT baklys, de er jo litt mer tidstypiske Blunker
Time will show, det blir uansett ikke noen drastiske oppgraderinger til sesongen.
Tror nok det finnes flere "nisser" enn deg der ute som synes sånne biler er kule, og i mine øyne er den fortsatt en luftavkjølt VW! Det er i alle fall moro å ha noe ikke alle andre har  Gliser
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #3 på: desember 10, 2007, 09:45:35 am »

Fet bil, og enig med Speed her om at baklysa ikke bør endres. De er tøffe og hører med til bilen synes jeg. Er det ikke Cortina lys da tro?

Motor/drivverk og hjul synes i alle fall jeg det kan være ok å oppdatere Glad

Hadde det vært min bil, hadde jeg senket den litt mer ned forran, litt fetere dekk bak på de samme felgene og putta i en skikkelig turtallsvillig motor Blunker

Lykke til videre med bilen, og hold oss oppdatert!
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #4 på: desember 10, 2007, 10:01:08 am »

Det er Cortina lykter ja Glad Jeg tar tipsene ang. baklysa til etterretning! hehe
Jeg har senkespindler for skiver liggende, så den kommer nok ned i fronten ja. Spørs om det blir samme felgene ppå grunn av boltmønsteret. Tror ikke Kerscher leverer 5/205. Tror det blir Porsche boltsirkel, og da er felgvalget ganske stort. Blir noe tidsriktig selvfølgelig Blunker
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #5 på: desember 11, 2007, 22:20:32 pm »

Det finnes da stor 5-bolt bremser å få kjøpt i massevis med TUV papirer her f.eks:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=1892796553
Porsche 356 felger i sølv hadde gjort seg på denne!
Skal du bytte baklysene så butt for Guds skyld til noe annet tidsriktig!!! Glad
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #6 på: desember 11, 2007, 23:28:18 pm »

Disse RPBene setter fantasiene i sving hos meg ihvertfall, som de sikkert gjorde hos alle som banket på døra til Racing Plast i Bjurträsk.
Det er mye som er kult med de formene de fikk til, men jeg skjønner også at man får lyst å endre visse ting.... det er jo ting her og der som får deg til å tenke "svensk" løsning.

Men i stedet for å si "hold den som den er" eller "go go Pokemon racer" så gir jeg deg den løsningen som ligger nærmest mitt hjerte...  bygg den om til å bli slik designerne EGENTLIG ville den skulle se ut...

Jeg vet de siktet på Ford GT40.... men dette er da så mye råere...  la deg inspirere..! (please)  Osteaktig
Gud bedre så tøffe:
http://www.imca-slotracing.com/Lola%20T70%20Mk3B.htm




Det som er litt komisk er at jeg passerte deg når du svinget ut av bensinstasjonen på siste bildet ditt. Kult
Loggført

Speed is no substitute for direction
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #7 på: desember 14, 2007, 11:53:04 am »


Jeg vet de siktet på Ford GT40.... men dette er da så mye råere...  la deg inspirere..! (please)  Osteaktig
Gud bedre så tøffe:
http://www.imca-slotracing.com/Lola%20T70%20Mk3B.htm




Det som er litt komisk er at jeg passerte deg når du svinget ut av bensinstasjonen på siste bildet ditt. Kult


hehe, det var ekstreme saker! Type romskip Sjokkert Tror ikke jeg skal begynne med så radikale ting!
Liker formene på Pirayaen godt som de er, men den er litt "rett" nedover sidene. Derfor tror jeg moderat skjermbredding hadde gjort seg. Vi får se etter skivene er på plass. Den ligner jo litt på en "baby" GT40 Glad Synd ikke motoren er midstilt da, det er bygget et par av disse RPB bilene med midstilt motor.

Det er endel jalla løsninger som må ordnes opp i for å få bilen litt mer praktisk. Spesielt de måkevingedørene...de er et helv.. å åpne når du sitter inne i bilen og må holde døra oppe med ei hånd mens du prøver å smyge deg ut  Osteaktig Gassfjærer er tingen. Samme med bakenden, hele stjerten vippes opp, men her er det muskelkraft som gjelder.
Alt som skal byttes av felger/baklys etc...skal byttes til tidsriktige ting.

Om du så meg på bensinstasjonen der, da så du kanskje at den ikke kjørte ved egen hjelp. Måtte trillstarte den nedover bakken der!
Måtte pusse litt i fordeleren for å få start. Resten av turen til Trondheim gikk greit. Skikkelig komfortabelt  Gliser

Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #8 på: februar 01, 2008, 13:17:43 pm »

Etter litt photoshoptriksing kom jeg frem til en slags konseptskisse over veien jeg kunne hatt lyst til å gå med bilen.

Har lagt inn baklykter fra Opel GT (tidsriktig) forlenget bakplata litt ned med en liten leppe nederst som jeg tenker skal følge skjermbreddingen. Synes noe sånt som dette kunne vært veien å gå uten å "ødelegge" bilens opprinnelige stil.

Har lagt på Fuchs-felger. Den må mer ned i fronten også, samt bredere dekk. Men jeg er ikke noe photoshop-guru, så det fikk jeg ikke til å legge inn akkurat nå.


Her er bildemanipuleringen:



Vad tycks? Ris eller ros?
hehe Osteaktig
« Siste redigering: mars 18, 2009, 10:46:35 am av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #9 på: februar 01, 2008, 13:19:27 pm »

ros! de nye lyktene gled mer inn og tok fokuset vekk fra de ellers dominante baklyktene...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #10 på: februar 01, 2008, 13:36:25 pm »

Ris!  Osteaktig De gamle baklyktene gir bakstussen karakter. Den blir litt boxy og pregløs med de små lampene. Kunne vært greit med doble baklamper, men da litt større enn det du har manipulert.

Skjermbreddere og leppe blir bra - hvis du lakker de i bilens farge. Ser ut på manipulasjonen som du har tenkt sort - men det bryter med "den gamle stilen".

Fuchs blir bra, men jeg syns helpolert blir litt for resto og litt for lite race.

Gleder meg til å følge prosjektet og se denne ferdig!
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #11 på: februar 01, 2008, 14:11:10 pm »

Jeg tipper Opel baklysene er mye større enn den størrelsen du har lagt dem inn i, så jeg tror du får det trangt. Kjolen synes jeg gjør bilen mye mindre sportsbil.
Et tøffere eksos anlegg uten den "tverr-potta" vil gjøre bilen mye mer "ekte". Brede luftutslipp av "louvers prinsipp på bak plata, rett bak hvert bakhjul vil også bryte opp den boksete formen den lett får.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #12 på: februar 01, 2008, 14:43:26 pm »

Her var det litt forskjellige meninger ja Glad
Baklyktene ble nok litt små ja, men er ganske sikker på at det er plass til de Opel lyktene. Cortina lyktene som står på i dag er ganske så store.

Når det gjelder skjermbreddingen og leppa skal den være i samme farge som resten av bilen. Jeg gjorde det mørkere her bare
for å fremheve ideen litt mer.

Blir nok et custom eksosanlegg, med hideaway demper, kun enderøra som skal komme ut.
Louvers på bakplata var slett ikke dumt.
Tror jeg har bestemt meg for Porsche boltsirkel, så det blir nok Fuchs, men er enig i at det ble litt voldsomt med helpolerte.

Jeg er fortsatt ute etter flere gode innspill.
Vil jo ikke ødelegge bilen heller...



Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #13 på: april 24, 2008, 08:58:53 am »

Ja her går det treigt!

Fikk plukka ut motoren igår. Her skal det nybygd 1835 inn.

Det eneste jeg mangler av deler er gasserstag til to dellorto 40, og filter til dem.
Samt kyndig hjelp til første oppstart, justering og innkjøring Rekker tunge

Legger ved noen bilder av bilen.


Interiøret:
Her er det komfort skal jeg love dere!
Rattet har falt av...





Sånn ser det ut når man vipper opp stjerten:



Det er lett å komme til det meste.

Plukka ut motor:



Var utrolig lett på denne bilen, trengte ikke jekke opp engang. Kom til motorfestene fra oversiden.
Girkassa ligger lett tilgjengelig også.

Her må det jo være plass til midstilt motor!?
Et par av RPB-bilene ble bygget med det, men det betyr omfattende ombygging av bunnplata og torsjonsrøret vil jeg tro...



jaja...motoren er nå ute i alle fall. Skal montere den nye i helga, så det er ikke lenge til oppstart Osteaktig
« Siste redigering: mars 19, 2009, 09:38:06 am av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #14 på: april 24, 2008, 09:40:52 am »

Vedr baklykter - igjen ;-)
Fiat 128 rally har jo noen snertne baklykter, men vet ikke hvor lette de er å få tak i...
Er bilde litt uti filmen her 
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #15 på: april 24, 2008, 16:07:59 pm »

Kul du har Osteaktig

Blir spennende å se hvilke baklykter det blir Gliser
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #16 på: april 30, 2008, 09:02:02 am »

Takk for tipset om Fiat baklyktene. Har faktisk vært inne på tanken selv, men tror nok det blir vanskelig å få i slike.
Har nå egentlig bestemt meg for lykter og det blir sånne med en krom/aluring rundt.
De vil bli mer innfelt i bakpartiet enn Cortinalyktene som står på nå.

Tror det blir bra, de har litt mindre diameter så de blir ikke så dominante.  Osteaktig


* 96000730.jpg (10.91 KB, 600x279 - vist 497 ganger.)
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #17 på: mars 18, 2009, 11:15:31 am »

Synes det er på tide å begynne å skrive litt her igjen.

Prosjektet stoppet opp pga. finanskrise og diverse andre gjøremål som krevde mer tid enn planlagt.

Knipset noen bilder for å dokumentere bilen slik den er nå.

http://www.flickr.com/photos/33534037@N04/3361441704/


http://www.flickr.com/photos/33534037@N04/3360622957/


Det blir nye skivebremser og andre hjul. Den skal senkes. Dropspindler foran og litt mer bak.
Bilen skal lakkeres. Mest sannsynlig blir det svart (altså fargen).

Lakkeringa blir en storjobb. Bilen har nemlig noe som heter osmose eller "plastpest" som båtfolket kaller det.
Bilen er full av små bobler i lakken som må slipes ned til glassfiberen. Skal så beskyttes av noe antipest grunning beregnet på båter.
Det blir båtlakk som toppstrøk. Så nå er det goodbye til den originale blå lakken med flakes. Den er tøff, men ikke til å redde.

http://www.flickr.com/photos/33534037@N04/3361444392/"


Respatex dasjbordet skal trekkes med sort vinyl og instrumentene skal byttes til 12V instrumenter. Skal også integreres cd-spiller i midtkonsollen.

Skal korte inn giroverføringen fordi girspaken er flyttet bak noen cm i forhold til vanlig boble. Men det er noen linkstag mellom girstanga og den originale girspaken. Og det er utrolig unøyaktig og slarkete system. Her vil jeg flytte hele greia litt bak slik at jeg kan benytte vanlig girstang.

Alt i alt...har nok å henge fingra i utover våren.
« Siste redigering: mai 14, 2009, 20:54:39 pm av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #18 på: mars 18, 2009, 12:16:41 pm »

Tøff bil og aneledes bil. Moro med prosjekttråd på noe annet enn boble Glad

De instrumentene er jeg veldig interessert i, alle sammen. Let me know:)
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #19 på: mars 19, 2009, 09:15:45 am »

Det er flere som er interressert i de instrumentene, så der får vi se hvordan det blir. Skal ha det i bakhodet Glad
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Eddi
Seniormedlem
****
Innlegg: 438
Bosted: Sandnes


Vis profil WWW

« Svar #20 på: mars 19, 2009, 10:00:21 am »

Du har ikke vurdert Opel Manta baklykter,fra slutten av 70tallet mener jeg de er. De er fine og runde.
Kjekk bil forresten Glad
Loggført

Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #21 på: mars 19, 2009, 10:26:07 am »

Opel Manta ja, Den første typen med doble runde?
Jo, det er vel så å si samme lyktene som Opel GT hadde. Jeg tror de kan bli litt for store for bilen.

Men ingen ting er sikkert ennå.
Her er en Kellison med noen helt standard (bilrekvisita??) baklys.
Synes ikke de var helt borti natta da, selv om de kanskje er litt for "moderne"

Nå fikk jeg en ide til eksosanlegg også?
Er det ikke sånn buggy-eksos på den røde her?
Hvordan er det med tanke på effekt og lydnivå? (Vil ikke ha type Harley støy)


*  (74.1 KB, 664x450 - vist 792 ganger.)
« Siste redigering: mars 19, 2009, 10:30:57 am av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #22 på: mars 19, 2009, 10:54:44 am »

Denne må være fetteren til Lightning Mc Queen (i Dinoco farger)  Gliser Tøff bil..


* AAAAAo_9ng8AAAAAANeE_A[1].jpg (19.07 KB, 300x300 - vist 559 ganger.)
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #23 på: mars 19, 2009, 12:30:19 pm »

Denne må være fetteren til Lightning Mc Queen (i Dinoco farger)  Gliser Tøff bil..

Haha! Det har jeg ikke tenkt på før Glad Enda jeg så filmen forrige helg.
Kanskje jeg skal beholde blåfargen å ha på Dinoco klistremerker.
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #24 på: mai 14, 2009, 20:58:50 pm »

Som vanlig går det tregt med meg.
Egentlig poster jeg en update for å stille et spørsmål.
Hvordan får jeg av denne??
Det er giverledningen til oljetemperaturen.

http://farm3.static.flickr.com/2463/3531127917_4954332eac.jpg


Ellers har jeg lakka gulvet (eller malt med pensel) Tok det lille som var av rust og grunna med epoxygrunning.
Har hatt på et strøk Arcanol, og det kommer et strøk Benga oppå. Skal ikke være noe showfinish her. Skal ha gulvteppe uansett Glad
http://farm4.static.flickr.com/3396/3531126977_d1c1b03ef7.jpg


"Nye" bremser bak og senkespindler skal monteres
http://farm3.static.flickr.com/2314/3531942508_8a0df3c8e2.jpg


Nymotoren har støva litt ned. Det er en 1835 med doble dellorto 40.
http://farm4.static.flickr.com/3651/3531944160_3ca0413cbc.jpg


For å få inn motoren må jeg frese litt i girkassa. Men det har jeg aldri gjort før. Hvor skal det freses??
http://farm3.static.flickr.com/2079/3531128055_c41d68425f.jpg



« Siste redigering: mai 14, 2009, 21:07:21 pm av Madmartigan » Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
alask
Supermedlem
*****
Innlegg: 1750
Bosted: viterbro/ås



Vis profil WWW
« Svar #25 på: mai 14, 2009, 21:06:42 pm »

for meg så ser det ut til at du må finne andre enden av den ledningen ....
Loggført
Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #26 på: mai 14, 2009, 21:09:41 pm »

for meg så ser det ut til at du må finne andre enden av den ledningen ....

Så denne er permanent fast på instrumentet mener du?
Skal kjøpe nye instrumenter, og da må jeg sikkert legge opp ny ledning til oljetempen uansett, så jeg kan kanskje trekke ut hele ledningen..
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #27 på: mai 14, 2009, 21:13:44 pm »

du burde få på dynamo før du setter inn motoren,eller kan det bli trøbbel Øyerulling
Loggført

Madmartigan
Medlem
***
Innlegg: 148
Bosted: Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #28 på: mai 14, 2009, 22:19:26 pm »

du burde få på dynamo før du setter inn motoren,eller kan det bli trøbbel Øyerulling

Den ligger klar. Mangler å montere fordeler og det elektriske også.
Loggført

Er utro med en Ford... - Kanskje VW en gang i fremtiden igjen!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: mai 14, 2009, 22:39:16 pm »

På girkassa er det vel best å bruka svinghjulet og merka det som må slipast vekk. når svinghjulet går inni, så er jo alt vel. men om du har det montert på motoren, så kan det jo verta litt bale, vist du skal ha motoren inn og ut, for å sjekka passformen heile tida.. men om det er orginalt svinghjul er det jo heller ikkje noko problem å skaffa eit Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!