Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« på: september 27, 2012, 23:13:34 pm » |
|
Ser stadig flere som forandrer overskriften på et innlegg, og skriver slettes/kan slettes e.l.
Hvorfor det?
Tror dere moderatorene er ryddehjelper? Står dere ikke for det dere har skrevet?
Jeg synes ihvertfall det er en uting. Hva mener andre?
|
|
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
JanneT2
Seniormedlem

|
 |
« Svar #1 på: september 27, 2012, 23:33:38 pm » |
|
Om de skriver det på en børsen annons så tycker jag att det är bra. För det finns inget värre än oaktuella annonser!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #2 på: september 27, 2012, 23:37:47 pm » |
|
Om de skriver det på en børsen annons så tycker jag att det är bra. För det finns inget värre än oaktuella annonser!
Enig  Finner en del via overskriften, går inn på tråden også står det at den er solgt.. Nedtur,,
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone  Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem

Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
 |
« Svar #3 på: september 27, 2012, 23:53:54 pm » |
|
Enig  Finner en del via overskriften, går inn på tråden også står det at den er solgt.. Nedtur,, Kan vel beholde overskrifta for det eller??? Bare sette solgt bak. Noen går jo også inn på annonsene for å kunne "sammenligne" og på den måten finne ett riktig prisleie for sin egen bil, hvis man går med tanken på og selge.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem

stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
 |
« Svar #4 på: september 28, 2012, 01:14:48 am » |
|
kjell roar jeg trykker på liker knappen jeg 
|
|
|
Loggført
|
 Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
rubenthorsen
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: september 28, 2012, 06:17:13 am » |
|
Synes det er greit uansett hva folk skriver så lenge folk forstår at tråden er avsluttet/varen er solgt. Når det gjelder murlighet for å sammenligne pris for senere kjøp, så synes jeg pris burde diskuteres i pm. Men det er meg da..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: september 28, 2012, 08:12:21 am » |
|
Solgt bak eller foran overskriften er suverent synes jeg. Så kan moderator velge om det skal slettes, og vi slipper å gå inn på annonser for å se om ting er solgt eller ikke.  Å erstatte hele overskriften med "Slettes" ser ikke jeg heller poenget med.
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #7 på: september 28, 2012, 08:27:17 am » |
|
Jeg er helt enig med Geir her. Sett en tydelig ** SOLGT ** i tillegg til den allerede eksisterende tittelen så tror jeg de aller fleste får med seg at dele/bilen er solgt. Jeg gjør det gjerne også på Ønskes kjøpt annonser dersom jeg ikke ønsker mer hendvendelser.
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: september 28, 2012, 09:04:13 am » |
|
god ide  og kansje man kan ha noe regler for kjøp og salg ,som foreks pris/sted maks antall bumper ,tispunkt når det er qxl salg osv...vet det er slik på endel andre forum...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
rubenthorsen
Gjest
|
 |
« Svar #9 på: september 28, 2012, 10:13:24 am » |
|
Regler er til for å brytes rolf 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: september 28, 2012, 14:58:04 pm » |
|
Dette er ikke eBay og hvem skal overholde reglene på alle annonsene når softwaren ikke gjør det? Sunn fornuft og folkeskikk har funket i de fleste tilfeller i de årene vi har vært her. Med noen unntak :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
rl
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: september 28, 2012, 15:53:05 pm » |
|
ja det var jo dumt av meg og kalle det regler  men kansje noen tips hvordan en salgs tråd bør være!!! med tanke på/ pris/ tlf /bud /lokasjon av deler / og merking av solgt osv...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: september 28, 2012, 16:48:19 pm » |
|
Tror det kan være greit å lage til noen retningslinjer ja
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VwSplit
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: september 28, 2012, 20:02:25 pm » |
|
Synes det burde være slik at det går ann å slette både hele innlegg og tråder man lager selv. Er slik på dem aller fleste andre forum. Da slipper man også å få slike spørsmål som hvorfor noen må skrive slettes, eller at man ser en masse ...... (pungtum`er) i innlegg. Det er kanskje en mulighet for sletting om man donerer pengebeløp til forumet? Man får kanskje andre muligheter og funksjoner da?
|
|
|
Loggført
|
 Old bugs never die
|
|
|
|