mai 04, 2025, 12:49:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Funksjon på blinklysbryter, lyset slår seg ikke av.  (Lest 1172 ganger)
brolle65
Nybegynner
*

Vis profil

« på: oktober 25, 2012, 13:47:56 pm »

Har et problem med bryteren på min -66 og det er at den ikke kobler ut når jeg har svingt en av veiene (tror det er til venstre) Ved sving til høyre slår den seg av normalt. Er det bryteren det er feil med ?
Loggført
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« Svar #1 på: oktober 25, 2012, 18:34:04 pm »

Demonter og studer mekanismen er mitt råd. Du vil se feilen og lære litt samtidig Glad
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Ivar
Supermedlem

Samler seg opp......

Vis profil
« Svar #2 på: oktober 26, 2012, 21:41:53 pm »

Prøvd å snu rattet 180 grader??
Det var i alle fall feil på Plokkopp'en då eg kjøpte den Kult
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #3 på: november 01, 2012, 18:27:52 pm »

kan vera for stor avstand mellom ratt og brytar, eller du kan mangla nokon fjører og plastdingsar som rattet skal ta tak i
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!