Mulig å lakkere små områder sammen med gammel lakk

<< < (2/4) > >>

RuneL:
Sitat fra: Lasse på desember 11, 2007, 22:58:13 pm

Hva med å beholde den som den er? Flekkene er en del av historien? Evt gi hele doningen en runde med lakk?

vil ikke beholde som det er. Rat-look ser tøft ut men jeg vil helst slippe rust på mine biler.. så rusten kan andre ta seg av.
hele doningen blir nok litt for dyrt for en stakkars student

RuneL:
Sitat fra: anders t1 på desember 11, 2007, 22:59:54 pm

det der er et ganske stort område og flekk lakere . men det er ikke no problem for en som kan det . en god lakerer kan få lakka bare deler av skjermen din , men det vil alltid synes litt ( for en som vet det er der ) skal du prøve selv så ikke kjøp ferdig sprayboks a noe slag. dra heller å bestill sprayboks med ordentlig bil lakk . eller sprøyte og bil lakk . så akryl klarlakk på sprayboks, hvis du trenger det?. da får eventuelle lakerere ikke problemer senere

Jeg fikk med en boks med org.lakk som er riktig farge når jeg kjøpte den og har planer om å annskaffe meg sprøye på nyåret så det er en mulighet å prøve selv senere. men hadde jo blitt finest å få det i "riktig" farge/stil

anders.:
det er mye lettere for deg å lakke hele skjermen da tror jeg. eller søke litt etter en som har en skjerm liggende i riktig farge . da blir det jo helt rett, og med litt gamle riper så ser det sikkert mer riktig ut

RuneL:
Sitat fra: anders t1 på desember 11, 2007, 23:08:48 pm

det er mye lettere for deg å lakke hele skjermen da tror jeg. eller søke litt etter en som har en skjerm liggende i riktig farge . da blir det jo helt rett, og med litt gamle riper så ser det sikkert mer riktig ut

Ja, det er jo kanskje en mulighet. får legge ut en annonse å se om det er noen som har en på loftet..

DrLaban:
Snakker du med en god lakkerer så greier han å blande i mattningsmiddel i lakken slik at den ikke blir så blank.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side