Jeg legger denne ut for salg, siden den blir alt for lite brukt. Bilen er en helt original 1958-modell som aldri har vært restaurert eller sveiset.

Det ligger mange bilder av bilen her:
http://s205.photobucket.com/albums/bb98/jornhaugan/Boble/Bilen har vært veldig lite brukt de siste 10-15 år, og er i god bruksstand med tanke på alder. Lakken er original, og er i forbausende god stand etter 50 år. Litt falmet enkelte steder, men faktisk veldig lite patina.
Ingen nevneverdig rust som jeg har lagt merke til. Tidligere eier har vært nøye med å understellbehandle bilen hvert år, og har lagret den på bukker innendørs om vinteren. Ett rusthull i høyre framskjerm, som kan ses på bildene. Begge framskjermene har nok blitt reparert en gang i tiden, for det er noe sparkel som begynner å flasse enkelte steder. Dette er lett å se på bildene.
Felgene er originale, men ble lakkert i fjor. Dekkene var nye i fjor, og er Sprint Classic 155-15. Gammelt reservehjul og tre ekstra felger kan følge med.
Nye tyske dørpakninger er satt inn. Nye repro pakninger til panser og bakluke følger med. Interiøret er i leatherette (dvs skai), og i veldig god stand. Interiøret er originalt til bilen, selv om det kanskje ser ut som TMI på bildene. Alle gummimattene er på plass, og er hele og fine. Taktrekket har et lite hull bak på venstre side.

Radioen følger ikke med bilen, men dekselet til dashbordet blir satt inn før salg. Antenna, kurven, vasen og N-merket er moderne repro. Bambushylle med fester, og et takstativ som mangler det ene festet kan eventuelt følge med bilen.
I tillegg til det som er nevnt ovenfor, er dette det jeg vet om av negative ting:
- Det er en liten oljelekkasje på høyre side, trolig fra enten topp eller støtstenger.
- Eksosanlegget er dårlig.
- Dørlåsen er ødelagt.
- Tenning og ventiler bør justeres.
Bilen kan fint brukes som den er, men det er altså heller ikke rare innsatsen som skal til for å få en veldig fin bil ut av den.
Jeg har en viss ide om hvor mye jeg vil ha for bilen, men det er bare å komme med bud. Det er kun kontanter som er interessant. Det er ikke slik at jeg absolutt
må selge bilen, så jeg forbeholder meg retten til å beholde den dersom jeg ikke får en pris jeg liker.
Interesserte bør helst komme og se på bilen selv, da jeg ikke har all verdens peiling, men jeg skal prøve å svare på spørsmål etter beste evne. Bilen står i Oslo.
Telefonnummer kan fås på PM.
Eventuelle SMS blir ikke besvart. Bud og spørsmål kan legges inn her i tråden, sendes som PM eller som epost.
Dette kommer jeg sikkert til å angre på en dag...
Edit: Jeg har fått tips om at taktrekket må ha blitt skiftet en gang i tiden. Det som sitter der nå, er av en type som kom først i 1963.