Slik dokumentasjon som nevnt i første ledd, kreves ikke dersom kjøretøyet på de aktuelle punkter med rimelighet kan kontrolleres av regionvegkontoret
den der "regelen" er berre bullshitt. eg lagde kufangar til min syncro som eg tenkte å få godkjent, fordi sånne modifiseringar er svartelista og vistnok er farlige og står bak eit ganske høgt og ukjent antal drap av fotgjengara nedi AUropa.. kufangaren vart bygd etter EU sin eigen paragraf anno 95 eller noko, og følgde alle dei målene som dei ville ha. prøvde fyrst å godkjenna den med bakgrunn av at syncroen var regga som minibus og at da ikkje var forskrifter for montering av kufangar på da...neidå måtte bruka bil reglane.. etter mykkje om å men fant kontroløren ut att kufangar var ettermontering og att dei siste reglane måtte følgast. som på kufangar betyr att da skal vera eit støtabsorberande system og mykje plastikkdilldall sånn att ikkje skjøre fotgjengara skal bli påkjørt og drept (av kufangaren), når dei hoppar ut i vegen i ei 80grensa..... so endra han meining igjen og sa att eg måtte ha papir frå eit uavhengig laboratorium, utan att han viste om noko sånt her i landet. tuv var da einaste som var godt nok meinte han. etter diverse krangling fekk eg han tildels til å forstå att da ikkje bør vera nødvendig med papir på nokon samansveiste stålrøyrer og att da i praksis ikkje endrar noko som helst om da står ditt eller datt på eit papir. er fortsatt kun nokon stålrøyrer.
og til slutt prøvde eg å få godkjent den med att det RIMELIGT kunne kontrolerast av "regionkontoret" ettersom kufangaren tilfredstilte alle mål i forskrifta, pluss att den verken bygde meir foran bilen, eller ut til sidene.....men akk nei. dei kunne ikkje godkjenna eit SO stort inngrep i bilen utan papir..

papir papir papir..
sikkert ikkje utan grunn att dei ikkje lenger kallar seg bilsak-kyndige ..fordi dei nemlig ikkje er kyndige lenger, og so er dei livredde for å mysta jobben dersom ein godkjenning skulle av ein eller an grunn slå tilbake på dei seinare..håplaust!forståelig att da er mangen bilar som er modifiserte og ikkje godkjente på vegane i norge, og vil dei gjera noko med da, må dei gjera noko med seg sjølv!! og ikkje følga trenden og tilsetta lassevis med nye regelverk kvart bidige år!
når da gjeld da fenomenet med att du ikkje treng papir på bilar som følger da gamla regelverket , er eg veldig spent på om nokon kan hosta opp noko konkrete paragrafar eller liknande. da hadde vore til stor hjelp for mange