Det er kjappere å bare senke bilen med originale fjærplater.
Jobben blir å skifte fjærplatene. Da må bremseslangen kobles fra, fjærplata må skrus løs og trekkes ut av torsjonsrøret. Ofte lurt å skifte foringene som sitter i opplagringen til fjærplata samtidig.
Hvor mye man får justert har jeg ikke snøring på. Går an å høre med butikkene som selger disse.

hva blir forskjelden i arbeid i å senke med orginale / justerbare ?? du må jo uansett løsne lokket, akselrør, brekkwire og støtdemper for å få flyttet orginal plata på fjæra ?
og de fleste skjønner att å kjøre rundt med 40-50år gamle gummi foringer er ikke akkurat et løft for kjøreegenskapene ! så de ville jeg jo byttet når ting er i deler uansett
eneste forskjeld jeg ser i å montere justerbare fjærplater er : større inn hugg i lommeboka, mulighet til å justere høyden etter att du har satt ting sammen, mange opplever att gamle fjærer er ulike på H / V side, noe som nødvendig vis ikke syns så godt før du senker, men når du får skjermkanter ned til hjula synes det veldig godt

litt usikker på hvor mye senk justeringa gir, de vi har montert har vi flyttet ned et hakk og fin justert høyden med justeringa på fjærplatene, platene gir nokk 5-10cm
Karl Fredrik