Stakk en tur på verksted for å få 4-hjuls-kontroll på 1302en min her om dagen, siden jeg har bytta fôringer i forstillinga + endeledd og styra litt med høyda bak, og da jeg kom for å hente bilen min fikk jeg beskjed om at de ikke fikk justert bak (og dermed ikke foran heller) fordi den satt som støpt. Videre fikk jeg beskjed om at jeg måtte plukke fra hverandre og pusse og smøre mellom fjærplata og der den er festa (mot hjulet/diagonalstaget). Det er jo greit nok, men jeg trodde kanskje man måtte løsne noe i forbindelse med diagonalstaget også for å kunne justere spissinga bak? Jeg har jo, tross alt hatt det fra hverandre ved fjærplata flere ganger (både i forbindelse med heving/senking og bytte av deksel+fôringer til fjærplate) Er det i så fall sånn at jeg burde be verkstedet huske å løsne på diagonalstaget også neste gang?
Jeg veit det blei litt rotete, men jeg vil gjerne ha alt mitt på stell neste gang, fordi jeg har ikke råd til å betale 1650,- for ingen ting igjen
